Géén boekingskosten

Meer landhuis info

22 Reviews over Le Massinet

• 9Mekenkamp15-01-2020

Parel in de Ardennen

Gastvrij en comfortabel huis in de Zuidelijke Ardennen. Van alle gemakken voorzien, ruim en brandschoon. Het huis maakt deel uit van een omheind domein met vennen, beekjes en kleine watervallen. Alles met zorg aangelegd en piekfijn onderhouden. Hartelijke ontvangst door gastvrije eigenaar. Je komt thuis.

• 10Leen lievens15-07-2018

Prachtig vakantiedomein

Van zodra je de ingangspoorten komt binnengereden, kom je in een andere wereld terecht. Wat een prachtig domein. Mooi en zeer proper vakantiehuis. Ideaal voor families of een vriendengroep. Super vriendelijke gastvrouw en gastheer.

• 10Ginger Van Caneghan12-08-2017

Beautiful accommodations in lovely setting

The owners of Le Massinet are welcoming and do their best to have you enjoy your time at their exquisite home. The house has generous living, dining and cooking space as well as an abundance of bedrooms and bathrooms. The outdoor entertaining areas are phenomenal. Nature abounds as Le Massinet is located in a spectacular wooded area with all kinds of wild life including kangaroos! We highly recommend this home to a large family or a group of adult friends. Ideal for day trips to historic and quaint towns in the Ardennes.

• 10Mieke Van Caenegem15-07-2017

Fantastisch.

Ik vond daar alles goed , de vriendschap van de eigenaars , het prachtig domein, een mooi en gezellig interieur. Een goed gezelschap van 18 personen, veel plezier gehad. Wij verbleven daar op uitnodiging van Lieve en Sim met hun familie ,zij zorgden voor de nodige drank en eten en bovenop hadden wij 3 zonnige dagen. Een prachtig en onvergetelijk week-end .

• 10Marie-Paule19-10-2016

Un endroit exceptionnel

Nous ne nous attendions pas à découvrir un tel endroit! Situé dans une merveilleuse propriété située dans les bois, dans un parc paysager avec biches, cerfs et de jolis petits kangourous en liberté, le gîte familial est pourvu de tout le confort nécessaire . Les chambres sont bien réparties pour que le bruit n'incommode personne, et chaque unité de 4 chambres possède 2 salles de bains. Le rez de chaussée comprenant un grand salon avec téle, salle à manger prévue pour 18 personnes , deux cuisines, et un grand hall d'entrée est décoré de maniere contemporaine. Le confort est partout.

Notre hôtesse était discrète mais fort sympathique. Bref, un endroit où l'on aimerait vivre toute l'annee.

• 9Annita Luyten04-10-2016

Dit was in alle opzichten een succesverhaal.

Wij waren allen zeer enthousiast: van de jongste (7 jaar) tot de oudste (73 jaar). Wat een rust, wat een luxe, het was puur genieten. De zeer stijlvol, ruim ingerichte vertrekken, de netheid, de gastvrijheid en jovialiteit van de eigenaars, alles heeft ertoe bijgedragen dat we enorm genoten hebben zowel binnen als buiten.

• 9machteld staes05-07-2015

voor herhaling vatbaar

De oase van rust overviel ons, ook het mooie interieur met ruimte rondom was heerlijk. Kortom, zeer geslaagd.

• 10celine vanderhaeghen02-03-2015

Eindelijk onze vaste stek gevonden!

Na jarenlang op vakantie gaan in de Ardennen moeten we niet meer zoeken naar een bestemming. Rust, natuur, ruimte, kwaliteit en comfort... Massinet heeft het. Speeltuigen voor de kinderen, jeux de boules voor de volwassenen. Mooie slaapkamers en propere badkamers, wat wil je nog meer? wij vinden het een aanrader voor een weekendje weg!

• 10Anoniem03-09-2013

Paradijs voor iedereen!

Na een leuke ontvangst (met drankje) kregen we onze mooie kampersteur zien! Dit is toch wel iets anders dan wat wij al hebben gezien in de Ardennen, stijlvol, luxe en vooral hygiënisch! Een prachtig groot terras waar we met de ganse familie lekker hebben gebarbecued, prachtig groot domein met reusachtige vijvers!

kortom, correct ontvangen, perfect verblijf en leuke eigenaars.

• 10Alfred Holenweg02-09-2013

Fantastischer Urlaub

Wir kommen jährlich wieder in die Ardennen. Es gibt nichts schöneres um in Wallonien zu verbleiben. Lage ist top, wenn man die Natur liebt. Die Grosskinder können sich im Wald fantastisch vertun und Holzhütten bauen. Wir freuen uns bereits wieder aufs nächste Jahr, wenn wir wieder kommen dürfen.

Landhuis Le Massinet info

• CafeNiet beschikbaar