Camping La Croix Scaille

Meer camping info

13 reviews over Camping La Croix Scaille

• 7Thomas27-07-2014

Prachtig uitzicht

De camping ligt aan de rand van Gedinne en heeft een terrassenopbouw. Er zijn 2 sanitairblokken, enigzins verouderd, maar wel netjes bijgehouden. Lekker warm water en gratis. Douche heeft een drukknop. Er zijn 2 camperplaatsen bovenaan de camping met prachtig uitzicht. Je staat op gras, met eigen waterkraantje en stroom. De camping beschikt over 3 graveltennisbanen, een speeltuintje, beachvolleybalveldje, een kinderzwembad, tafeltennistafel en een visvijver. Daarnaast een restaurant. De eigenaar is erg vriendelijk, net als de vaste gasten op de camping. Overigens staan er wel veel 'oude' stacaravans. De intermarché is op 500 meter, het dorp heeft 2 bakkers en een slager. Kortom, voor ons een leuke plek.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8sander13-05-2011

Prima voor rustzoekersen natuurliefhebbers.

momenteel wordt er gewerkt aan nieuwe speeltuigen voor de kinderen en nieuwe sport- en speelpleinen. De visvijver wordt eveneens hersteld. Het sanitair wordt regelmatig tot dagelijks gekuist.Enkele kleine gebreken wachten soms te lang op herstelling. Winkels in de onmiddellijke buurt,een gezellig terras moet je wat verder zoeken. De datum van het openluchtfestival is lang op voorhand gekend, wie echt wil slapen kan die twee dagen best vermijden. We komen hier jaarlijks verschillende keren , vooral voor de rust en het opladen van de batterijen. Voor grote ambiance en uitgangsleven moet je ergens anders zijn.

Gereisd met partner in april 2011

• 9benny20-06-2010

wij komen terug

wij zijn onlangs naar deze kamping geweest met een verlengt weekeinde het weer was toen heel goed (veel te warm voor de ardennen)maar het was prachtig nu gaan we onze zomervakantie er door brengen en genieten van de prachtige wandelingen en de uitgestrekte bossen . zeker een annrader

groeten fam moens

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2010

• 6Marc01-09-2008

Wat een afgang!

Tot een 5-tal jaar geleden was ik regelmatig bezoeker op de camping. Nu breng ik sporadisch een bezoek aan kennissen. Een zeer rustige streek en een verzorgde camping. Doch echter nooit echt kindvriendelijk geweest en nu zeker niet. De vriendelijkheid van de uitbater laat echt te wensen over. De speeltuigen voor de kinderen zijn in belabberde toestand en het zwembad wordt vroegtijdig op het seizoen geledigd, wat de spelmogelijkheden voor de kinderen weer beperkt. Spijtig om vast te stellen dat men hier bergafwaarts aan het gaan is.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7houthoofd pedro ieper18-05-2008

ik vind dit een leuke camping en met kindjes geen gevaar. elke morgen staat de poetsvrouw er om de sanitaire blokken te poetsen.prachtige streek om te wandelen en te fietsen. tennisveld,visvijver en kinderzwembad. vanaf camping mooi zicht op gedinne(dal) gezellige restaurantjes op wandel en fietsafstand van de camping veel winkels in de buurt

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Van Krunckelsven Eric01-04-2008

Als je een camping zoekt voor de rust en de wandel(fiets)mogelijhheden is dit alvast een goede keuze. Toiletten worden elke morgen prima onderhouden,maar als men de kindjes er laat spelen.... Wij gaan er al jaren,soms zelfs tijdens de Gedinne Plein Air,maar die datums kan je zelf checken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Albert Hantson - Vilyn27-12-2007

Wij waren er tijdens het voorseizoen 2007 en zijn zeer tevreden. Zowel de rust, de camping als de uitbaters en de prijzen zijn zeer goed. Wij keren dan ook nog vast en zeker terug. Albert Hantson uit Ronse

Gereisd met partner in december 2007

• 8stefaan van eeckhoutte11-09-2007

goede camping met een behoorlijk sanitair en goed voor stiltezoekende wandel-en fietsliefhebbers die kms ver kunnen

hoewel: toen wij er waren -enkele jaren terug- begon in het dorp om 22 uur een loeihard technofestival met een dj in een tent, dat heeft geduurd tot het ochtendgloren, rond 5 u 30 dus, waardoor wij, rustzoekers, een bijzonder slechte herinnering bewaren aan deze camping een brief aan de burgemeester achteraf met beklag over zoveel lawaai in zo'n stille streek en dat tot 05:30 en een vraag om een compensatie bvb een tweede verblijf gratis, ocharme, werd na 2 maanden beantwoord als volgt: "dat festival heeft een waar oproer veroorzaakt in de gemeente en omgeving, maar wij kunnen daar niets aan doen" wat een kleinzielige houding zeg dus zien ze ons daar nooit meer terug

• 4Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2007

• 7Maters31-07-2007

De camping is minder geschikt voor tentkampeerders, bijna alle plaatsen lopen schuin af. Toiletgebouwen worden onvoldoende bijgehouden. Geen werkende waterspoeling op de urinoirs, rondslingerend afval bij de dames (geen afvalbakje) Weinig animatie. Veel jaarplaatsen, weinig contact. Ligging prima voor wandelsporters, trimmers en ATB. Veel mooie routes. Na sporten prima douchen, geen tijdslimiet, bij kampgeld inbegrepen. Saunaslippers gebruiken! Restaurant rookvrij. Dansgelegenheid stelt weinig voor. Plaats voor 2 paren. Jeux-de-boule-baan prima in orde. Zwembadje alleen <12 jaar. Geen toezicht. Visvijver prima in orde. Speeltuintje klein. Stroomvoorziening dagtarief. Geen eurostekkers. Zeer vriendelijk kampeertarief. Gras maaien zijn ze dol op. Huisafval is een probleem. Sticker kopen op zak plakken of creatief oplossen. Winkel dichtbij. Weinig te beleven in dorp. Vriendelijke leiding

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Ellen19-06-2006

Prima camping, ligt ver van doorgaande wegen dus is heerlijk stil. In de omgeving kan goed gewandeld worden. De camping zelf is mooi groen. Het is er prima kamperen.

Gereisd in juni 2006

Camping La Croix Scaille info