Vakantiehuis
9,7

20 reviews over Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin) in het Nederlands

Een echt familie vakantiehuis

Familie Debeuf-Vanhoutte,
6-11-2018

Een onberispelijke en flexibele service. Uiterst verzorgde maaltijden en nette kamers van het nodige comfort voorzien. In de ruime eetzaal kan je met alle gezinnen aan tafel schuiven. De kinderen kunnen naar hartenlust buiten ravotten. 's Avonds gezellig rond het haardvuur en eventueel gezelschapsspelletjes spelen. Kortom, een uiterst geschikte locatie voor wie er met de familie eens wil op uit trekken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Ideaal proper groot huis,wandelen maar

Luc SCHAERLAEKENS,
29-10-2018

Zeer goed onderhouden huis, hulpvaardige eigenaars zonder opdringerig te zijn. Aanwezigheid van binnen en buitenspeelgoed in combinatie met smart TV garandeert dat niemand zich hoeft te vervelen. Prachtige wandelingen mogelijk in echt stiltegebied. Elke kamer zijn eigen badkamer is pure luxe. Over de kwaliteit van de douches in de kamers zonder bad liepen de meningen nogal uiteen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Je voelt je onmiddellijk thuis.

Frans,
13-9-2018

Vriendelijk onthaal. Kamer en ontbijt meer dan in orde. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, waarvoor ook tips aangereikt worden.

Gereisd met partner in september 2018

perfect verblijf en super lekker gegeten

Christine,
6-8-2018

Vriendelijk onthaal, alles netjes gepoetst, voldoende speelgoed aanwezig voor binnen en buiten , ontspanning voorzien voor groot en klein. Maaltijden met veel verse groentjes klaargemaakt, super! In de tuin is het aangenaam vertoeven, de kinderen hebben zelfs pruimen mogen plukken. Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

De plukken van de pruimen was inderdaad erg leuk, maar ook een primeur. Nu de boomgaard helemaal in orde staat, kunnen onze gasten heel eenvoudig mee om fruit te plukken zonder dat onze trekpaard te dichtbij komt. Altijd welkom.

Jan Bruynooghe,
3-7-2018

Heel veel speelmogelijkheden ter plaatse, professioneel ingericht keuken, vriendelijke ontvangst. Geen negatieven punten.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

Het was erg leuk om uw ganse gezelschap te zien genieten van onze aangeboden service en diensten. Dank je wel voor jullie passage.

Een top weekend in een toplocatie!

CHRISTINE DECUYPERE,
18-6-2018

Niets dan lovende woorden voor dit vakantiehuis gelegen op een prachtige locatie van waaruit je mooie fietstochten en wandeltochten kan maken. Het ontbreekt je aan niets. Speeltoestellen voor de kleintjes, zowel voor binnen als buiten. Mooie, verzorgde slaapkamers met eigen sanitair, een uitgeruste keuken met alle benodigde apparatuur en een gemeenschappelijke huiskamer die heel prettig is ingericht. Kortom een uiterst positieve ervaring met bovendien een warme ontvangst door de klantvriendelijke eigenaars zodat je je er snel thuis voelt. We kregen zelfs een heerlijke, zelfgemaakte appeltaart en apertief als tussendoortje.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

Dank je wel Christine voor deze 10 op 10. Het is onze passie om mensen te laten genieten van hun verblijf bij ons in de Ardennen. De verse producten en bereidingen zijn daar een onderdeel van. Brood, taart, pannenkoeken, yoghurt, niets is Bieke teveel.

Reuze weekend in een fantastisch droomhuis!

Myriam Oorts,
13-5-2018

Toen we aankwamen werden we verwelkomd door vriendelijke eigenaars en stapten we binnen in een groot, gezellig huis. Met 20 personen hadden we ruimte in overvloed. De slaapkamers met elk een eigen badkamer hadden comfortabele bedden, ook aparte bedjes voor de kleintjes! De keuken was volledig uitgerust met moderne apparatuur, aan de lange tafel hebben we samen gegeten, en gezellig gebabbeld. Op de bovenste verdieping werden de mannen verrast met een pooltafel en tafelvoetbal. De tuin was prachtig, onze ganse familie heeft zich daar reuze geamuseerd, de kinderen vonden een trampoline in de tuin en een heleboel speelgoed. Het ontbrak ons aan niets! We zijn het ermee eens dat we hier terug naartoe willen!

Gereisd met vrienden in mei 2018
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

Het doet ons heel veel plezier dat uw familie het zo naar hun zin hadden. Van harte dank je wel.

Prachtige locatie, mooie streek

Voetbalbende Merchtem,
27-4-2018

Al vijf keer teruggekeerd wegens zeer tevreden. Huis prima in orde. Goed uitgeruste keuken. Grote tuin. Vriendelijk onthaal. Mooie en rustige streek.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

Altijd leuk om jullie groep te mogen ontvangen. Voor een volgende keer zullen de dames kunnen genieten van 10 hoogwaardige tuin-ligzetels in de tuin. Groetjes vanuit Malvoisin.

Een droom van een verjaardagsweekend.

Van Bouchaute Patrick,
14-4-2018

Proficiat aan Bieke en Christoph. We waren met 20 personen (15 volwassen en 5 kinderen). De accommodatie was hier perfect voor geschikt. Zeer nette en comfortabele kamers. Een infrastructuur die aan ieders behoefte voldoet van klein tot groot. Ook zeer kindvriendelijk. De maaltijden waren van hoge klasse en zeker het luxe ontbijt is een viersterrenhotel waardig. De activiteiten waren bijzonder goed georganiseerd en verliepen perfect. Mijn zestigste verjaardag werd aldus gevierd en bezorgde me een weekend om nooit te vergeten. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-8-2018

Dank je wel voor deze mooioe review. Het Ontbijt is inderdaad onze grote trots. Altijd welkom.

Goed maar duur

Familie V
5-11-2016

Groot mooi huis, heerlijk ontbijt, fantastische streek. Het verblijf is niet goedkoop en de schoonmaak bedraagt €200 terwijl er toch zelf moet opgeruimd en gestofzuigd worden.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Christophe Berton - Malvoisin, Zelfstandig eigenaar, 31-1-2017

Beste mevr (J)ana Vdh,

De 200€ poetskosten bevatten het poetsen van 9 slaapkamers, 9 badkamers, 11 toiletten en een totaal van 600m² vloeroppervlakte alsook een volledige controle/herwas van het servies/potten/pannen. Het bedrag is reeds jaren hetzelfde en zou normaal 300€ moeten bedragen. De extra uren nemen we graag op ons voor onze klanten.

In de 10 jaar verhuur bent u de tweede persoon die het stofzuigen van de benedenverdieping (niet de kamers) als lastig ervaart.

We menen ons te herinneren dat uw groep een erg leuke tijd bij ons heeft gehad, spijtig dat we voor alle hulp/inspanningen tijdens uw verblijf slechts 5/10 mogen ontvangen.

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin) in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)