Géén boekingskosten
BelgiëNamenGedinneVakantiehuizen GedinneVakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

BelgiëNamenGedinne
9.9FenomenaalScore uit 26 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 26 reviews
  • 9.9Inrichting
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

26 Reviews over Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

• 10Timo de Groot05-11-2020

We komen zeker terug

Grote, propere ruimtes en een geweldige keuken met hoogkwalitatief materiaal. Elke slaapkamer heeft bovendien een aparte badkamer en een kwalitatief bed. We waren ook fan van het haardvuur en de tuin met kippen en een Ardeens trekpaard. Heel goede bakker en slager in de buurt. Wij komen zeker terug!

• 10Beatrijs09-08-2020

Een vakantie om te koesteren

Enorm genoten van een weekje met de familie dichtbij huis in corona tijden. Een prachtig huis dat al snel als "thuis" voelde, heel mooi ingericht, alles erop en eraan. De ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten! We komen graag terug!

• 10Johan Dewulf17-02-2020

Een Valentijnweekend met vrienden om te koesteren

Een boerstee of een kasteelhoeve, alleen maar heel veel troeven. We hebben een schitterend weekend achter de rug op een prachtlocatie met alles er op en er aan. We hadden onze eigen kok mee maar het ontbijt 's morgens klaargemaakt door de eigenaars (Bieke en Christophe) was eveneens top ! Een aanrader van jewelste om zo je valentijnweekend door te brengen op je eigen ritme, in alle rust, aan de open haard of aan de lange tafel of tijdens een spelletje Pool of Jeu de Boule is niet te versmaden. De plannen om terug te keren werden al gesmeed. Top !!

• 10Familie Heytens-De Proost25-04-2019

De beste groepsaccommodatie ooit

Afgelopen Paasweekend met ronduit schitterend weer hebben wij met volle teugen genoten van La Ferme du Chateau. Alles was er tiptop in orde. Het huis is enorm (tot 30 personen) maar toch wisten Bieke en Christof door de inrichting en aankleding er een gezellig verblijf van te maken. Iedereen voelde zich hier onmiddellijk thuis. De praktische keuken waar je écht voor een grote groep kan koken maakte het plaatje compleet. Al wat je nodig hebt is aanwezig en van top-kwaliteit. Bedankt Bieke en Christof voor jullie warme onthaal, het mega-familieontbijt en de fijne samenwerking.

• 10Familie Debeuf-Vanhoutte06-11-2018

Een echt familie vakantiehuis

Een onberispelijke en flexibele service. Uiterst verzorgde maaltijden en nette kamers van het nodige comfort voorzien. In de ruime eetzaal kan je met alle gezinnen aan tafel schuiven. De kinderen kunnen naar hartenlust buiten ravotten. 's Avonds gezellig rond het haardvuur en eventueel gezelschapsspelletjes spelen. Kortom, een uiterst geschikte locatie voor wie er met de familie eens wil op uit trekken.

• 9Luc SCHAERLAEKENS29-10-2018

Ideaal proper groot huis,wandelen maar

Zeer goed onderhouden huis, hulpvaardige eigenaars zonder opdringerig te zijn. Aanwezigheid van binnen en buitenspeelgoed in combinatie met smart TV garandeert dat niemand zich hoeft te vervelen. Prachtige wandelingen mogelijk in echt stiltegebied. Elke kamer zijn eigen badkamer is pure luxe. Over de kwaliteit van de douches in de kamers zonder bad liepen de meningen nogal uiteen.

• 10Frans13-09-2018

Je voelt je onmiddellijk thuis.

Vriendelijk onthaal. Kamer en ontbijt meer dan in orde. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, waarvoor ook tips aangereikt worden.

• 9Christine06-08-2018

perfect verblijf en super lekker gegeten

Vriendelijk onthaal, alles netjes gepoetst, voldoende speelgoed aanwezig voor binnen en buiten , ontspanning voorzien voor groot en klein. Maaltijden met veel verse groentjes klaargemaakt, super! In de tuin is het aangenaam vertoeven, de kinderen hebben zelfs pruimen mogen plukken. Kortom, een aanrader!

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

De plukken van de pruimen was inderdaad erg leuk, maar ook een primeur. Nu de boomgaard helemaal in orde staat, kunnen onze gasten heel eenvoudig mee om fruit te plukken zonder dat onze trekpaard te dichtbij komt. Altijd welkom.

• 10Jan Bruynooghe03-07-2018

Heel veel speelmogelijkheden ter plaatse, professioneel ingericht keuken, vriendelijke ontvangst. Geen negatieven punten.

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

Het was erg leuk om uw ganse gezelschap te zien genieten van onze aangeboden service en diensten. Dank je wel voor jullie passage.

• 10CHRISTINE DECUYPERE18-06-2018

Een top weekend in een toplocatie!

Niets dan lovende woorden voor dit vakantiehuis gelegen op een prachtige locatie van waaruit je mooie fietstochten en wandeltochten kan maken. Het ontbreekt je aan niets. Speeltoestellen voor de kleintjes, zowel voor binnen als buiten. Mooie, verzorgde slaapkamers met eigen sanitair, een uitgeruste keuken met alle benodigde apparatuur en een gemeenschappelijke huiskamer die heel prettig is ingericht. Kortom een uiterst positieve ervaring met bovendien een warme ontvangst door de klantvriendelijke eigenaars zodat je je er snel thuis voelt. We kregen zelfs een heerlijke, zelfgemaakte appeltaart en apertief als tussendoortje.

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

Dank je wel Christine voor deze 10 op 10. Het is onze passie om mensen te laten genieten van hun verblijf bij ons in de Ardennen. De verse producten en bereidingen zijn daar een onderdeel van. Brood, taart, pannenkoeken, yoghurt, niets is Bieke teveel.

Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin) info

• CafeNiet beschikbaar