Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

9.9Fenomenaal

België, Namen, Gedinne

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

25 reviews over Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin)

• 10Beatrijs09-08-2020

Een vakantie om te koesteren

Enorm genoten van een weekje met de familie dichtbij huis in corona tijden. Een prachtig huis dat al snel als "thuis" voelde, heel mooi ingericht, alles erop en eraan. De ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten! We komen graag terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Johan Dewulf17-02-2020

Een Valentijnweekend met vrienden om te koesteren

Een boerstee of een kasteelhoeve, alleen maar heel veel troeven. We hebben een schitterend weekend achter de rug op een prachtlocatie met alles er op en er aan. We hadden onze eigen kok mee maar het ontbijt 's morgens klaargemaakt door de eigenaars (Bieke en Christophe) was eveneens top ! Een aanrader van jewelste om zo je valentijnweekend door te brengen op je eigen ritme, in alle rust, aan de open haard of aan de lange tafel of tijdens een spelletje Pool of Jeu de Boule is niet te versmaden. De plannen om terug te keren werden al gesmeed. Top !!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    10Familie Heytens-De Proost25-04-2019

De beste groepsaccommodatie ooit

Afgelopen Paasweekend met ronduit schitterend weer hebben wij met volle teugen genoten van La Ferme du Chateau. Alles was er tiptop in orde. Het huis is enorm (tot 30 personen) maar toch wisten Bieke en Christof door de inrichting en aankleding er een gezellig verblijf van te maken. Iedereen voelde zich hier onmiddellijk thuis. De praktische keuken waar je écht voor een grote groep kan koken maakte het plaatje compleet. Al wat je nodig hebt is aanwezig en van top-kwaliteit. Bedankt Bieke en Christof voor jullie warme onthaal, het mega-familieontbijt en de fijne samenwerking.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Familie Debeuf-Vanhoutte06-11-2018

Een echt familie vakantiehuis

Een onberispelijke en flexibele service. Uiterst verzorgde maaltijden en nette kamers van het nodige comfort voorzien. In de ruime eetzaal kan je met alle gezinnen aan tafel schuiven. De kinderen kunnen naar hartenlust buiten ravotten. 's Avonds gezellig rond het haardvuur en eventueel gezelschapsspelletjes spelen. Kortom, een uiterst geschikte locatie voor wie er met de familie eens wil op uit trekken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Luc SCHAERLAEKENS29-10-2018

Ideaal proper groot huis,wandelen maar

Zeer goed onderhouden huis, hulpvaardige eigenaars zonder opdringerig te zijn. Aanwezigheid van binnen en buitenspeelgoed in combinatie met smart TV garandeert dat niemand zich hoeft te vervelen. Prachtige wandelingen mogelijk in echt stiltegebied. Elke kamer zijn eigen badkamer is pure luxe. Over de kwaliteit van de douches in de kamers zonder bad liepen de meningen nogal uiteen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 10Frans13-09-2018

Je voelt je onmiddellijk thuis.

Vriendelijk onthaal. Kamer en ontbijt meer dan in orde. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, waarvoor ook tips aangereikt worden.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Christine06-08-2018

perfect verblijf en super lekker gegeten

Vriendelijk onthaal, alles netjes gepoetst, voldoende speelgoed aanwezig voor binnen en buiten , ontspanning voorzien voor groot en klein. Maaltijden met veel verse groentjes klaargemaakt, super! In de tuin is het aangenaam vertoeven, de kinderen hebben zelfs pruimen mogen plukken. Kortom, een aanrader!

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

De plukken van de pruimen was inderdaad erg leuk, maar ook een primeur. Nu de boomgaard helemaal in orde staat, kunnen onze gasten heel eenvoudig mee om fruit te plukken zonder dat onze trekpaard te dichtbij komt. Altijd welkom.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Jan Bruynooghe03-07-2018

Heel veel speelmogelijkheden ter plaatse, professioneel ingericht keuken, vriendelijke ontvangst. Geen negatieven punten.

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

Het was erg leuk om uw ganse gezelschap te zien genieten van onze aangeboden service en diensten. Dank je wel voor jullie passage.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10CHRISTINE DECUYPERE18-06-2018

Een top weekend in een toplocatie!

Niets dan lovende woorden voor dit vakantiehuis gelegen op een prachtige locatie van waaruit je mooie fietstochten en wandeltochten kan maken. Het ontbreekt je aan niets. Speeltoestellen voor de kleintjes, zowel voor binnen als buiten. Mooie, verzorgde slaapkamers met eigen sanitair, een uitgeruste keuken met alle benodigde apparatuur en een gemeenschappelijke huiskamer die heel prettig is ingericht. Kortom een uiterst positieve ervaring met bovendien een warme ontvangst door de klantvriendelijke eigenaars zodat je je er snel thuis voelt. We kregen zelfs een heerlijke, zelfgemaakte appeltaart en apertief als tussendoortje.

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

Dank je wel Christine voor deze 10 op 10. Het is onze passie om mensen te laten genieten van hun verblijf bij ons in de Ardennen. De verse producten en bereidingen zijn daar een onderdeel van. Brood, taart, pannenkoeken, yoghurt, niets is Bieke teveel.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Myriam Oorts13-05-2018

Reuze weekend in een fantastisch droomhuis!

Toen we aankwamen werden we verwelkomd door vriendelijke eigenaars en stapten we binnen in een groot, gezellig huis. Met 20 personen hadden we ruimte in overvloed. De slaapkamers met elk een eigen badkamer hadden comfortabele bedden, ook aparte bedjes voor de kleintjes! De keuken was volledig uitgerust met moderne apparatuur, aan de lange tafel hebben we samen gegeten, en gezellig gebabbeld. Op de bovenste verdieping werden de mannen verrast met een pooltafel en tafelvoetbal. De tuin was prachtig, onze ganse familie heeft zich daar reuze geamuseerd, de kinderen vonden een trampoline in de tuin en een heleboel speelgoed. Het ontbrak ons aan niets! We zijn het ermee eens dat we hier terug naartoe willen!

Christophe, Zelfstandig eigenaar, 11-08-2018

Het doet ons heel veel plezier dat uw familie het zo naar hun zin hadden. Van harte dank je wel.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Vakantiehuis Groepsaccomm. Ferme du Chateau (Malvoisin) info