Bed and Breakfast Des 4 Seigneurs

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Des 4 Seigneurs

• 10Greet Buedts28-06-2020

Mooie B&B

Super weekend gehad met een fantastische gastvrouw Rina die lekker gekookt heeft voor ons.Nete kamers,gezellige tuin,je komt er helemaal tot rust!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10Tom J25-08-2015

Super adres

Een perfecte uitvalsbasis om de knappe omgeving te verkennen. Mooie, stijlvolle kamers met een heel goed bed en een moderne badkamer. Zalig ontbijt en ook een heel lekker avondmaal. Lut en Stef zijn heel gastvrij en nemen alle tijd om je op weg te helpen naar een geschikte wandeling en voorzien je van stafkaarten en een rugzak met pic nic. Ze hebben een bierkelder met lekkere bieren en een mooie tuin om in tot rust te komen. We komen graag eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Johnny11-08-2014

Deze B&B staat voortaan in onze persoonlijke top 3

Vanaf de aankomst tot het vertrek heb je een goed gevoel bij de vriendelijkheid van de eigenaars Stef en Lut. De B&B is prachtig zowel binnen als buiten. Ruime kamers, gezellige 'living' en mooie tuin. De B&B is gelegen op een zeer rustige plaats, hier heb je buiten enkele landbouwaktiviteiten geen enkele last van druk verkeer. De prijs staat in overeenstemming met wat je krijgt. Het ontbijt en het optionele avondmaal is uitgebreid en lekker, met biologische lokale ingrediënten. De bierkelder steekt vol met plaatselijke gekende en minder gekende bieren. Er is geen TV maar die is in deze prachtige omgeving NIET nodig, en kinderen kunnen in de tuin spelen (trampoline, hangmatten, kippen enz..), of één van de vele gezelschapspelletjes uitproberen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9clijsters_fan31-10-2013

Een echte aanrader!

We werden er hartelijk ontvangen door de eigenaars. Onze kamer 'Antoine' was zeer stijlvol en netjes. Elke dag waren er andere keuzes bij het ontbijt. Eén avond aten we, samen met de andere gasten, in de B&B. Het eten was verrukkelijk. Na het eten bood de gastheer ons een avondwandeling aan. Dit was erg gezellig. De eigenaars geven veel tips voor wandelingen en uitstappen. De omgeving is heel rustgevend en heel mooi. Nog een pluspunt: een kelder vol heerlijke bieren en wijnen. Het waren drie zalige dagen!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 0Meyvisch27-10-2011

Zalig genieten ...

prachtig gerestaureerde hoeve, schitterende rustige ligging, prachtige natuur en wandelingen in de buurt, niet ver van de bosrijke Franse grens, zeer klantvriendelijk en warm

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9Joey Meulenbroek06-12-2010

Stijlvol, warm en gastvrij

Deze B&B ligt in een mooie, glooiende tot bergachtige, rijk beboste omgeving. Wij waren in een periode met veel sneeuw, maar door het actieve strooien kun je prima blijven rijden. Rivieren als de Meuse (met Namur & Dinant) en de Semois (met Rochehaut & Bouillon) zijn binnen een half uur te bereiken en zeer de moeite waard! Maar het allerfijnste zijn de uitbaters. Toen het zo hard sneeuwde dat het met onze auto zonder 4x4 en winterbanden even te gevaarlijk was om te gaan rijden, bracht de man van het echtpaar ons zelfs naar een restaurantje en haalde ons ook weer op. De kamers zijn allemaal stijlvol en schoon. Ook heerlijk ontbeten. Al met al dus zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Anke Houben17-02-2010

Super plaats!

Zéér gastvrij ontvangen, zéér attent, gezellige sfeer, lekker eten ( kipstoofpotje is heerlijk! ); kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2010

• 9peter25-12-2009

zeer goed we gaan terug

zeer goed ontvangen, goed geslapen, en ontbijt was dik in orde

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Bed and Breakfast Des 4 Seigneurs info