Géén boekingskosten

Meer kasteel info

7 Reviews over Le Castel

• 9Barbara De Cordier29-07-2013

Hier komen wij terug

Voor het 3de jaar op rij keren wij terug naar Le Castel. Wij vinden alles super aan het hotel. Enorm lekker eten, rustige ligging, prima onthaal. Kortom, hier blijven wij zéker terugkomen!!!

• 7Guido20-05-2013

net klein hotel met trage bediening.

Het hotel is zeer netjes. We konden vanaf vier uur pas het hotel in , ook niet eerder vertelde het bordje voor de deur. In ons beste frans hadden we begrepen dat het avond eten om 18.30 was, dit bleek 19.00 te zijn. We mochten wachten in de tuin, geen probleem het was mooi weer. Wel vervelend dat je dan 20 minuten moeten wachten voordat er een drankje word opgenomen. ('s Middags hadden we ook al iets te lang gewacht op ons drankje.) Het eten was heerlijk, de wijnkaart groot en aan de dure kant ( 30 t/m 145 euro) Bij het ontbijt hadden we een vlotte medewerker, zij had wel oog voor de kleine dingen. Het hotel en eten zijn zeker de moeite waard, het personeel zou iets vlotter mogen zijn.

• 4Wim28-06-2010

Gastvrijheid zoek

Bij aankomst za 26/8/2010 rond 13u waren we niet welkom! (we werden letterlijk wandelen gestuurd). De kamers én zwembad pas beschikbaar vanaf 16u. Zondag sloot men dan weer om 12u. Mooie tuin en zwembad, kleine kamers, wel lekker eten maar gastvrijheid onwaarschijnlijk bedroevend.

• 9Bert en Ans10-01-2010

Mooi kleinschalig hotel met prima keuken

Ruime kamers met mooi en schoon sanitair Vriendelijk personeel Uitgebreide wijnkaart

• 7Jacques & Hilde15-06-2009

TEGENVALLER

Zijn juist terug van Le Castel. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De service is traag,......heel traag. Het vijgangendiner van zaterdagavond was een kleine catastrofe. Tussen het eerste en tweede voorgerecht hebben wij 2 uur moeten wachten. Wat dan opgedied werd was overkookt en smakeloos. Het hoofdgerecht was wel smaakvol. Voor het lange wachten werd er bij het dessert een glas champagne aangeboden. Het ontbijt was OK.

• 9j en p25-10-2008

een aanrader! vooral het eten!

mooi, klein hotelletje. Kleine, maar schone kamers. Goede bedden. Het ontbijt en diner zijn voortreffelijk. We hebben het menu van de chef gegeten: zeldzaam goed!

• 9Wim09-07-2007

3 nachten gelogeerd in juni 07. Klein hotel (+/-10 kamers), gelegen in een rustig dorpje. De kok start met koken om +/- 19:30 en niet vroeger. Er is een menukaart beschikbaar doch de eigenaar stelt zelf een 3 gangen menu voor en dit was 2X voortreffelijk. Zeer nette, niet al te grote kamers. Klein zwembad. Eigenaar brengt dan zelf enkele handdoeken. Zeker zijn 3* waard.

Kasteel Le Castel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar