Bed and Breakfast L'Echappee Belle

BedAndBreakfastWeer vandaag28°14°

We hebben een aantal aanbieders voor L'Echappee Belle voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast L'Echappee Belle in het Nederlands

Uitstekende B&B, een aanrader

Arthur & Esther
7-8-2011

Rustige gelegen B&B. Wij hadden de Falaen kamer geboekt, een ruime moderne kamer. Dagelijkse wisseling van handdoeken. Het ontbijt is keurig verzorgd en meer dan voldoende. Enige minpuntje het is wat smoezelig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast L'Echappee Belle in Falaën, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast L'Echappee Belle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast L'Echappee Belle scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.