Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over Cobut

• 9Fam Antoine03-08-2016

Gastvrijheid ten top

Sinds begin van dit jaar een nieuwe eigenaar. Voor veel mensen wennen, want alles kon en mocht in dit oude hotel. Na de recensies op sites te hebben gelezen, toch wel een beetje angstig geworden. En dat was niet nodig! Echtpaar is enorm gastvrij, en de dochters zorgen voor een prettige sfeer. We zijn nu voor de vierde keer geweest, en je ziet langzaam de nieuwe weg van het hotel gestalte krijgen. Vader doet de keuken, moeder de kamers, dochters de bediening. Het is alsof je in hun huis uitgenodigd bent. Minpuntje is de staat van de publieke ruimtes, maar daar wordt zichtbaar aan gewerkt. Kindvriendelijkheid een 10, want ze hebben een volledige speelkamer ingericht naast de restaurant zaal, zodat iedereen rustig kan eten en drinken.

• 10Anja Runhart15-06-2016

Hotel Cabut een echte aanrader!

Een kleinschalig hotel met gastvrije aardige bediening. Je voelt je er thuis en het ademt de sfeer van Belgisch, Frans en Nederlands. De kok verzorgt heerlijke gerechten en een fantastische ontbijttafel. Wij komen er zeker snel terug en ook de camping ziet er veel belovend uit.

• 9bets jacobs15-05-2014

een leuk hotel midden in de vallei

Ik en mijn man zijn vorige week naar falaen geweest en we kwamen terecht in een leuk en klein hotel. we werden vriendelijk ontvangen en we hebben er goed gegeten ik een gebakken forel en mijn man een steak daarna nog genoten van de Belgische biertjes. En dan het ontbijt wat goed en lekker is ook nog met een gebakken ei. De omgeving zelf is ook prachtig en zeker aan te raden voor motor rijders fietsers en wandelaars. Ik weet wel dat ik hier vaker naar toe ge dicht bij Maastricht en toch een sprookjesachtige landschap en bergen. Henny Wilma en Hans bedankt. gr Bets.

Hotel Cobut info

Het complex