Camping Cobut

Camping Cobut

7.7Goed

België, Namen, Falaën

Op vakantie geweest naar Cobut?

7.7Goed

• 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Cobut

• 4Mathias smet16-08-2017

Mooie omgeving, slordige camping.

Zeer mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor tal van mooie uitstapjes.

Eerder slordige camping. Het terrein is slecht onderhouden, verschillende hoekjes met allerlei rommel op de camping. Het middenpad, in keitjes is door gebrek aan onderhoud bijna niet meer zichtbaar. Bloembakken op de verlichting zijn al jaren niet meer gebruikt en staan vol onkruid. Vuilnishoek is zeer rommelig en zelfs vies.

De staat van het sanitair is in principe ok. Echter, wij verbleven hier 3 nachten en ik heb niet de indruk dat er gepoetst is. Het water is warm maar andere mensen zullen dit te koud vinden.

Bij aankomst kregen we maar weinig info. Verder de uitbaters niet meer gehoord of gezien.

Het zwembad op de Camping was goed onderhouden en proper, zeer aangenaam!

Besluit: veel potentieel. Er is volgens ons een inspanning nodig om er een nette en gezellige Camping van te maken, het oogt nu zeer slordig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8tim27-06-2016

Rustige en groene camping

Rustige camping, ruime plaatsen, verboden voor honden, heel groen en aan rustige weg. Sanitair is redelijk, maar wel goed schoon. Goed alternatief voor villatoile! Wel hoor je af en toe een hondenkennel oid, maar s nachts geen last van. Riviertje met watervalletje loopt langs de camping.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Ruben21-05-2016

Gezellige camping

We hebben bij een bezoek aan het circuit van Mettet 2 nachten op deze camping verbleven. Rustig gelegen langs een klein riviertje, ruime en gezellige camping, proper sanitair, mooie streek, familiale camping, met bar/restaurant in het hotel,... Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Christelle08-11-2010

Wij zijn al enkele jaren naar dit hotel geweest. Dit jaar hebben we voor de eerste maal op de camping verbleven. In de dichte omgeving valt er veel te beleven. Een tochtje met de railbike is zeker aan te raden en een bezoekje aan de slakkenkwekerij in Warnant is ook de moeite waard. Het dorp zelf en de naburige dorpjes zijn leuk om in rond te wandelen. Ook de moeite is de kerstmarkt in Maredret. Is gemakkelijk te voet bereikbaar vanuit het hotel/camping. Dit blijft één van onze favoriete hotels met aangename uitbaters.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Anton15-09-2010

Vriendelijk en leuk hotel.

Wat een leuk hotel en wat een vriendelijke mensen/eigenaar. Nederlands echtpaar overigens. Hotel ligt in een bijzonder fraai gebied, heeft mij in ieder geval bijzonder aangenaam verrast. Iedereen doet echt zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Wij kwamen aan tegen sluitingstijd van de keuken, maar kregen nog een heerlijke maaltijd. Uiteraard ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Ook zeer motor-vriendelijk hotel. Fraaie omgeving om te wandelen én om motor te rijden. Mooie routes zijn voorhanden. Als je wat langer bent van lichaamslengte, mijdt dan kamer 7. De bedden in kamer 7 zijn aan de korte kant. Ontbijt goed en voldoende (geen yoghert). Het is een hotel, waar je je onmiddellijk thuis voelt. Hotel heeft ook een heel leuke site ! Aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Wim14-08-2009

Leuk hotel, veel te doen

Leuk hotel met zeer gastvrije Nederlandse eigenaren. Ze hebben dit hotel / camping gekocht en opgeknapt. Doen alles zelf inclusief ontbijt, ook een klein (maar wel goed) restaurant. Enorm veel te doen in de directe omgeving (± 10 km). Goed hotel voor een actieve vakantie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2009