Camping Le Pommier Rustique

8.3Fantastisch

België, Namen, Durnal

8.3Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pommier Rustique voor je op een rij gezet:

• Animatie

45 reviews over Camping Le Pommier Rustique

• 2018
    9Van welde02-08-2018

Mooie en rustige camping

Lekker en goedkoop eten vriendelijk onthaald

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Vdlee23-07-2018

Prima camping voor een of meer dagen

Leuke camping voor enkele overnachting maar ook voor een paar dagen. Broodjes te besyellen, worden bijnde caravan of tent bezorgd!! Mooi uitzicht. Ligt aan een weg waardoor je af en toe verkeer hoort. Sanitair is basic maar schoon! Vriendelijke eigenaars

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Standaert Willy30-06-2017

Fantastisch verblijf heel gezellig

Vond alles goed, het onthaal, het cafetaria, en hebben leuke mensen ontmoet van de camping. Het eten is er heel goed. Ik heb in een review gelezen dat er iemand niet tevreden was omdat ze zogezegd 1u30 heeft moeten wachten voor haar eten. Ik herinner mij dat ik die weekend aanwezig was en het was wel een drukke dag aan de cafeteria. Ik heb toen ook gezien dat een koppel vertrekt is zonder te betalen dat de concierge erachter moeten lopen is om het geld van hun bestellingen te krijgen. Ik vind dat je geduld moet hebben op vakantie en je weet wel als het heel druk is dat je wel een beetje zal moeten wachten. Het is spijtig dat die mensen daardoor slecht van de camping zeggen. Ik was zeker heel tevreden en raad die camping zeker aan mensen met kinderen aan. Want het is daar heel familiaal en gezellig.

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Gon Boer03-06-2017

Prima voor een nachtje maar ga er niet eten'

Tot twee keer toe vergeten door de serveerster. Eten kwam na 1,5 uur. En met betalen liet ze ook anderen voor. Heel irritant.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Cougnet Albert04-05-2017

fantastisch

mooi uitzicht ; delicieuze fritten ; goed onthaal ; dichtbij autoroute E411

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 10Chacha en Wiwi04-05-2017

Zeer goeie ligging niet te ver van Namen en Dinant die zeer mooie steden zijn om te bezoeken. Veel natuur voor wandelingen en fietstochten. Klimtochten ook gemakkelijk bereikbaar en niet ver van Durbuy Adventure of Dinant Adventure. Recreatie domeinen ook niet te ver. Prijs/Kwaliteit zeer goed. Staat van de sanitaire heel proper ieder dag gekuist. Vriendelijk ontvangen door André die er voor U is. Kan vier talen (Nederlands, Frans, Duits en Engels). En zijn vijfde taal is Humor. Hihi. In het Camping zelf is er een cafétéria en een frituur waar je de lekkerste frietjes van de streek kunt vinden. Er zijn ook andere mogelijkheden en verschillende schoteltjes te bestellen. In de cafétéria kunt je verschillende bieren van de streek proeven en ook nieuw verschillende cocktails met of zonder alcohol proeven. Heel verrassend en zeer lekker. In de maanden Juli en Augustus zijn er monitors om met de kinderen activiteiten uit te voeren. Dit is gratis. Het gaat van 6 jaar tot het grootste. Mijn kleinzoon is er dol van en gaat met ons mee al 11 jaar. Wacht altijd ongeduldig naar de vakantietijden. Ieder jaar zijn er nieuwe verrassingen, daardoor ga ik daar al 17 jaar voor de familiale sfeer. Béa en Olivier de huisbazen en hun kinderen Charles en Edouard zetten al hun moed in het goeie verloop voor je vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Dries03-04-2017

Toffe camping met leuke extra's

Leuk weekendje gehad op de camping, ideaal om te gaan klimmen in carrière de durnal of Yvoir. Uitbater is zeer vriendelijk en correct. We hadden een plek met leuk uitzicht over de vallei. Leuke sauna die je zelf met hout kan stoken, twee keer gebruikt. Bij regen is er mogelijkheid om als campeerder te eten in een schuilhut. Prachtige omgeving om te wandelen en mooie dorpen in de buurt. Een echte Waalse camping met een goede sfeer! Warme douches met veel water, algemene staat van het sanitair is goed.

Gereisd met partner in april 2017

• 4wagemaker20-06-2016

Auto's die door de tent razen s'nachts

Het uitzicht is prima, de frieten ook. Wat vooral niet beviel was het lawaai van langscheurende auto's s'nachts. We besloten dan ook na de eerste (zeer korte) nacht een andere camping op te zoeken i.v.m. geluidsoverlast... De situatie uitgelegd, maar het was helaas niet mogelijk om (een deel van) het geld terug te krijgen (we hadden reeds 6 overnachtingen betaald)... Daar waren we dus niet echt blij mee...

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 2Petra30-03-2016

nooit meer

koude douche's geen wc brillen bij de dames. veel lawaai, tot laat op de avond ( zelfs tot 2 uur s'nachts) is geen uitzondering. prijzen op terras is niet iedere keer dezelfde ???

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 10Choeke25-07-2015

Aangename camping met super ligging

Echt mooie camping, super gelegen met zicht op de vallei. Niet te missen, heel vriendelijk ontvangst en goeie uitleg voor de verschillende binnen en buiten activiteiten. De kinderen zijn begeleid door monitors die met hun verschillende activiteiten uitvoeren, zowel binnen als buiten het kamp. Je kunt er prachtig frietjes eten en nogmaals heeeel lekker. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Le Pommier Rustique

• Frank, 22-08-2013

Wij kwamen hier voor het klimgebied Durnal, wat erg aan te raden is voor beginnende sportklimmers. Van andere klimmers hebben we de tip gekregen de volgende keer naar camping du Bocq te gaan omdat dit halverwege Durnal en Yvoir (ander klimgebied) ligt en hun goed beviel.

• frans, 17-08-2014

Aan Olivier Capelle zou ik zeggen kijk uw accommodaties eens goed na en of alles wel heel en goed proper is.

1 vraag over Camping Le Pommier Rustique

• gea, 21-08-2010

in de omgeving van pommier???

wie weet of er in de omgeving buiten de pommier ook een leuk stadje of dorpje is...een supermarkt bv. een aqua park, een markt, manege, wat dan ook...

dupont andre, 03-11-2011

ja wij doen onze boodschappen in de intermarche assese er is een heel mooi dorpje in crupet zeker bezoeken u kunt ook boodschappen doen spontin 3 km van de camping ietwat duider je kan er geerlijk wandelen kaarten te verkrijgen in bureel van de camping moet je nog iets weten meel mij gerust op

Camping Le Pommier Rustique info

• Aantal sterrenstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel