Géén boekingskosten
BelgiëNamenDurnalCampings DurnalCamping Le Pommier Rustique

Camping Le Pommier Rustique

BelgiëNamenDurnal

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Pommier Rustique voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 48 reviews

Meer camping info

48 Reviews over Le Pommier Rustique

• 4M P Nederland24-08-2021

Matige camping, slechte informatie

Toen we arriveerden ontdekten we onmiddellijk dat de staplaatsen voor campers heel krap waren. Veel vaste stacaravans op de ‘terrassen’. We meldden ons bij de receptie en kregen informatie dat de ‘frietkot’ ‘s avonds 18-21 open zou zijn. Toen ik friet wilde halen, was het dicht. In het gebouw liep iemand die mij vertelde dat het dicht was, omdat het zondag was. Later begrepen we dat de meneer ons best had kunnen vertellen dat er wél andere (Italiaanse) maaltijden besteld konden worden. Maar dat deed hij gewoon niet. Damessanitair was gedateerd, maar netjes en redelijk schoon. Alleen ben ik zelf nooit zo’n fan van een douchegordijn, beetje viezig. Het herensanitair was er zo slecht aan toe (het stonk enorm) dat man en zoon besloten om op een volgende stek te gaan douchen. 1 wc kon je gebruiken, de andere wc had een defect licht. Belachelijk duur ook. We betaalden € 42,- voor 1 nachtje, bizar! Hun website belooft veel, maar het is triest.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Amanda03-09-2020

Niet fris en met mankementen , jammer

We troffen op de wat verlaten camping (einde seizoen) met voornamelijk vaste standplaatsen voor stacaravans, een vriendelijk klusjesman die ons verwelkomde. Later op de avond ook de eigenaar gezien, zeer vriendelijke mensen. We zijn een week verbleven in een stacaravan van het park. De stacaravan was niet fris toen we onze intrek namen, er was wat chloor in de wc gegooid maar overal waren vingerafdrukken te zien, de vloer was stoffig, de ramen ronduit vuil. De bezem en dweil die we troffen gewoon smerig! Geen fijn welkom. De caravan is niet groot maar dat hoeft ook niet, de bedden voldeden en keuken etc was in orde. De ketel moest echter dagelijks meermaals opnieuw aangezwengeld worden, dit gaat toch wel vervelen als je lekker onder de douche staat. Het terrein is mooi, speeltuin was boven verwachting van onze kleine man. Al met al zou een opknap en opfrisbeurt goed doen, als niet vereist zijn om volgende gasten te verwelkomen.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Van welde02-08-2018

Mooie en rustige camping

Lekker en goedkoop eten vriendelijk onthaald

• 10Eetgelegenheden
  • 9Hilde Borms29-07-2018

Fantastisch leuk ! Groot genoeg.

De stacaravan was in orde, groot genoeg. Als het extreem warm is, zou ik wel vooraf de ramen open zetten. De tuintjes errond met afsluiting zijn gezellig, maar wat onderhoud is nodig.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Vdlee23-07-2018

Prima camping voor een of meer dagen

Leuke camping voor enkele overnachting maar ook voor een paar dagen. Broodjes te besyellen, worden bijnde caravan of tent bezorgd!! Mooi uitzicht. Ligt aan een weg waardoor je af en toe verkeer hoort. Sanitair is basic maar schoon! Vriendelijke eigenaars

• 7Eetgelegenheden
  • 10Standaert Willy30-06-2017

Fantastisch verblijf heel gezellig

Vond alles goed, het onthaal, het cafetaria, en hebben leuke mensen ontmoet van de camping. Het eten is er heel goed. Ik heb in een review gelezen dat er iemand niet tevreden was omdat ze zogezegd 1u30 heeft moeten wachten voor haar eten. Ik herinner mij dat ik die weekend aanwezig was en het was wel een drukke dag aan de cafeteria. Ik heb toen ook gezien dat een koppel vertrekt is zonder te betalen dat de concierge erachter moeten lopen is om het geld van hun bestellingen te krijgen. Ik vind dat je geduld moet hebben op vakantie en je weet wel als het heel druk is dat je wel een beetje zal moeten wachten. Het is spijtig dat die mensen daardoor slecht van de camping zeggen. Ik was zeker heel tevreden en raad die camping zeker aan mensen met kinderen aan. Want het is daar heel familiaal en gezellig.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9MAUGER13-06-2017

camping sympa

acceuil parfait monsieur andre nous A acceuillis parfaitement camping tres calme sanitaire propre.commande pour le petit dejeuner parfaite. Vu certains commentaires, Andre est un homme bourru d'apparence, mais il reste tres sympa, il suffit aussi de se mettre dans l'ambiance ,et ne pas prendre les gens et le pays,pour des moins que rien. c,est une region charmante avec des gens tres acceuillants ayant de la famille dans laregion ,je reviendrais au camping de durnal avec grand plaisir; restez comme vous etes;P A R F A I T

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Gon Boer03-06-2017

Prima voor een nachtje maar ga er niet eten'

Tot twee keer toe vergeten door de serveerster. Eten kwam na 1,5 uur. En met betalen liet ze ook anderen voor. Heel irritant.

• 3Eetgelegenheden
  • 9capelle05-05-2017

super!

vue magnifique surplombant une vallée boisée. un domaine très calme et paisible. une famille travailleuse et chaleureuse. bonne impression des campeurs eux aussi très sympathique

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Cougnet Albert04-05-2017