Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pommier Rustique voor je op een rij gezet:

35 reviews over Camping Le Pommier Rustique in het Nederlands

Mooie en rustige camping

Van welde,
2-8-2018

Lekker en goedkoop eten vriendelijk onthaald

Gereisd met partner in juli 2018

Prima camping voor een of meer dagen

Vdlee,
23-7-2018

Leuke camping voor enkele overnachting maar ook voor een paar dagen. Broodjes te besyellen, worden bijnde caravan of tent bezorgd!! Mooi uitzicht. Ligt aan een weg waardoor je af en toe verkeer hoort. Sanitair is basic maar schoon! Vriendelijke eigenaars

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch verblijf heel gezellig

Standaert Willy,
30-6-2017

Vond alles goed, het onthaal, het cafetaria, en hebben leuke mensen ontmoet van de camping. Het eten is er heel goed. Ik heb in een review gelezen dat er iemand niet tevreden was omdat ze zogezegd 1u30 heeft moeten wachten voor haar eten. Ik herinner mij dat ik die weekend aanwezig was en het was wel een drukke dag aan de cafeteria. Ik heb toen ook gezien dat een koppel vertrekt is zonder te betalen dat de concierge erachter moeten lopen is om het geld van hun bestellingen te krijgen. Ik vind dat je geduld moet hebben op vakantie en je weet wel als het heel druk is dat je wel een beetje zal moeten wachten. Het is spijtig dat die mensen daardoor slecht van de camping zeggen. Ik was zeker heel tevreden en raad die camping zeker aan mensen met kinderen aan. Want het is daar heel familiaal en gezellig.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima voor een nachtje maar ga er niet eten'

Gon Boer,
3-6-2017

Tot twee keer toe vergeten door de serveerster. Eten kwam na 1,5 uur. En met betalen liet ze ook anderen voor. Heel irritant.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Cougnet Albert,
4-5-2017

mooi uitzicht ; delicieuze fritten ; goed onthaal ; dichtbij autoroute E411

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Chacha en Wiwi,
4-5-2017

Zeer goeie ligging niet te ver van Namen en Dinant die zeer mooie steden zijn om te bezoeken. Veel natuur voor wandelingen en fietstochten. Klimtochten ook gemakkelijk bereikbaar en niet ver van Durbuy Adventure of Dinant Adventure. Recreatie domeinen ook niet te ver. Prijs/Kwaliteit zeer goed. Staat van de sanitaire heel proper ieder dag gekuist. Vriendelijk ontvangen door André die er voor U is. Kan vier talen (Nederlands, Frans, Duits en Engels). En zijn vijfde taal is Humor. Hihi. In het Camping zelf is er een cafétéria en een frituur waar je de lekkerste frietjes van de streek kunt vinden. Er zijn ook andere mogelijkheden en verschillende schoteltjes te bestellen. In de cafétéria kunt je verschillende bieren van de streek proeven en ook nieuw verschillende cocktails met of zonder alcohol proeven. Heel verrassend en zeer lekker. In de maanden Juli en Augustus zijn er monitors om met de kinderen activiteiten uit te voeren. Dit is gratis. Het gaat van 6 jaar tot het grootste. Mijn kleinzoon is er dol van en gaat met ons mee al 11 jaar. Wacht altijd ongeduldig naar de vakantietijden. Ieder jaar zijn er nieuwe verrassingen, daardoor ga ik daar al 17 jaar voor de familiale sfeer. Béa en Olivier de huisbazen en hun kinderen Charles en Edouard zetten al hun moed in het goeie verloop voor je vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toffe camping met leuke extra's

Dries
3-4-2017

Leuk weekendje gehad op de camping, ideaal om te gaan klimmen in carrière de durnal of Yvoir. Uitbater is zeer vriendelijk en correct. We hadden een plek met leuk uitzicht over de vallei. Leuke sauna die je zelf met hout kan stoken, twee keer gebruikt. Bij regen is er mogelijkheid om als campeerder te eten in een schuilhut. Prachtige omgeving om te wandelen en mooie dorpen in de buurt. Een echte Waalse camping met een goede sfeer! Warme douches met veel water, algemene staat van het sanitair is goed.

Gereisd met partner in april 2017

Auto's die door de tent razen s'nachts

wagemaker
20-6-2016

Het uitzicht is prima, de frieten ook. Wat vooral niet beviel was het lawaai van langscheurende auto's s'nachts. We besloten dan ook na de eerste (zeer korte) nacht een andere camping op te zoeken i.v.m. geluidsoverlast... De situatie uitgelegd, maar het was helaas niet mogelijk om (een deel van) het geld terug te krijgen (we hadden reeds 6 overnachtingen betaald)... Daar waren we dus niet echt blij mee...

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

Petra
30-3-2016

koude douche's geen wc brillen bij de dames. veel lawaai, tot laat op de avond ( zelfs tot 2 uur s'nachts) is geen uitzondering. prijzen op terras is niet iedere keer dezelfde ???

Gereisd met partner in september 2015

Aangename camping met super ligging

Choeke
25-7-2015

Echt mooie camping, super gelegen met zicht op de vallei. Niet te missen, heel vriendelijk ontvangst en goeie uitleg voor de verschillende binnen en buiten activiteiten. De kinderen zijn begeleid door monitors die met hun verschillende activiteiten uitvoeren, zowel binnen als buiten het kamp. Je kunt er prachtig frietjes eten en nogmaals heeeel lekker. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadJacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pommier Rustique in Durnal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pommier Rustique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.