Durnal

Reviews over Durnal

Camping Durnal wij zijn tevreden!

Martin Hagen,
    23-8-2010

Gastheer Andre een oudere man van 62 jaar die bereid is al je vragen en problemen helpt oplossen. Eigenaar Olivier doet veel administratie en geeft de nodige voorlichting. Wat ons ook aansprak is dat op deze rustig gelegen camping het afval werd gescheiden. De service vonden wij uitstekend, geen extra muntjes voor bijvoorbeeld de douche. Overal had je de beschikking over warm en koud stromend water. De camping ligt dicht nabij de autobaan, maar je merkt het helemaal niets van. Vanuit Durnal ben je zo in Dinant, Yvoir en bijvoorbeeld de prachtige stad Namen ( Namur ). Zelfs de staanplaats was ruim voldoende. Voor mijn zoon ( 12 jaar ) was dit niet helemaal de geschiktste campingplaats. Hij had meer jongeren verwacht. Dit kan gelegen zijn in de latere vakantieperiode van ons beiden. Danni en Martin Hagen Augustus 2010

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010
Durnal scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 reviews