Bed and Breakfast La Maison Bothy

Meer bedandbreakfast info

9 reviews over Bed and Breakfast La Maison Bothy

• 9fam Van Acker 27-07-2015

Super adresje!

Aangenaam vertoeven! Prachtige kamers, lekker ontbijt met streekproducten, vriendelijke gastvrouw, leuke tuin om te relaxen! Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Catherine Spencer Lopes20-07-2015

Zeer mooie en gezellige B&B

Een mooi ingerichte B&B waar je je meteen thuis voelt. De Limburgse gastvrouw en de Waalse gastheer zorgen voor een lekker ontbijt met streekproducten en zorgen er samen met de kinderen voor dat je voelt dat je in een huiselijke sfeer terechtkomt. Onze familiekamer was ideaal voor ons gezin. In de tuin genieten van een lekker streekbiertje, in het salon spelletjes spelen met je kinderen, het kan allemaal. De ligging is ideaal om met de kinderen de stad in te trekken of naar de mooie groene omgeving van Dinant, niets is ver... Top gedaan Elsje & Jérôme! Groetjes, Catherine & Kristof, Lukas, Lennert & Charlotte

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Katrien Asnong13-10-2013

Heerlijk ontspannen!

Vriendelijk onthaal, nette kamer, super ontbijt met streekproducten, parkeermogelijkheid, hele gezellige (gemeenschappelijke) zitkamer om te relaxen met thee of streekbiertje. Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen. Voor herhaling vatbaar, volgende keer mét kindjes.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Deseure09-08-2013

Heerlijk vertoeven

Ideale plaats om Dinant te verkennen! Fantastisch onthaal en hele mooie kamers! Wij hadden de familiekamer. Onze dochter spreekt er nog van! Proficiat !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10kdegreef18-06-2012

geweldig

Nederlandstalige uitbaatster zeer rustige ligging, mooie en praktische kamers, mooie salon met koffie, thee, koekjes, chocolade, alles wat je maar kan wensen (geen TV, dus tijd voor iets anders) vers en uitgebreid ontbijt na een perfecte nachtrust Els houdt rekening met haar gasten en legt ze in de watten

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Sebastiaan de Jonge11-09-2011

Rustige omgeving centrale ligging

We kregen een vriendelijk ontvangst met veel informatie. Heel verzorgde en schone kamers. De eigenaars waren zeker op de hoogte van alles dat de omgeving te bieden had en dachten ook zeker mee met wat we nog konden doen. Het ontbijt bestond uit enkel streekproducten, niet uitgebreid maar heel erg lekker en goed verzorgd. Er word echt gekeken naar wat jij als gast lekker vind. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2011

• 10jolique02-01-2011

heerlijk onthaasten!

we hebben heerlijke dagen gehad in maison bothy! zeer gastvrij ontvangen en inderdaad het ontbijt is heerlijk! met kinderen is de grootste kamer een aanrader, zeer ruim voor een gezin en de kinderen kunnen lekker boven slapen in leuke bedden. de woonkamer is ook een gezellige plek, veel spelletjes en een warme kachel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9Tania Debusscher26-05-2010

Fantastisch!!!

Prachtig gelegen B&B, zeer vriendelijke eigenaars. Het ontbijt is subliem ( bij mooi weer buiten in de gezellige tuin)! De kamers zo gezellig ingericht! Wij hebben er een super weekend gehad, er is zeer veel te doen in de omgeving en toch is het rustig gelegen! Ze kunnen allebei zowel nederlands als frans wat toch ook zeer fijn is, je voelt je er zo welkom en thuis ! Een aanrader dus!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

0 tips over Bed and Breakfast La Maison Bothy