Dréhance

Reviews over Dréhance

Super adresje!

fam Van Acker ,
    27-7-2015

Aangenaam vertoeven! Prachtige kamers, lekker ontbijt met streekproducten, vriendelijke gastvrouw, leuke tuin om te relaxen! Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2015

Zeer mooie en gezellige B&B

Catherine Spencer Lopes,
    20-7-2015

Een mooi ingerichte B&B waar je je meteen thuis voelt. De Limburgse gastvrouw en de Waalse gastheer zorgen voor een lekker ontbijt met streekproducten en zorgen er samen met de kinderen voor dat je voelt dat je in een huiselijke sfeer terechtkomt. Onze familiekamer was ideaal voor ons gezin. In de tuin genieten van een lekker streekbiertje, in het salon spelletjes spelen met je kinderen, het kan allemaal. De ligging is ideaal om met de kinderen de stad in te trekken of naar de mooie groene omgeving van Dinant, niets is ver... Top gedaan Elsje & Jérôme! Groetjes, Catherine & Kristof, Lukas, Lennert & Charlotte

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk ontspannen!

Katrien Asnong,
    13-10-2013

Vriendelijk onthaal, nette kamer, super ontbijt met streekproducten, parkeermogelijkheid, hele gezellige (gemeenschappelijke) zitkamer om te relaxen met thee of streekbiertje. Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen. Voor herhaling vatbaar, volgende keer mét kindjes.

Gereisd met partner in oktober 2013

Heerlijk vertoeven

Deseure,
    9-8-2013

Ideale plaats om Dinant te verkennen! Fantastisch onthaal en hele mooie kamers! Wij hadden de familiekamer. Onze dochter spreekt er nog van! Proficiat !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

geweldig

kdegreef,
    18-6-2012

Nederlandstalige uitbaatster

zeer rustige ligging, mooie en praktische kamers, mooie salon met koffie, thee, koekjes, chocolade, alles wat je maar kan wensen (geen TV, dus tijd voor iets anders)

vers en uitgebreid ontbijt na een perfecte nachtrust

Els houdt rekening met haar gasten en legt ze in de watten

Gereisd met vrienden in april 2012
Dréhance scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews