Vakantiehuis Pierette

Vakantiehuis Pierette

8Fantastisch

België, Namen, Dinant

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pierette?

8Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Pierette

• 8Sonja (Belgie)10-10-2012

Zeer goed vakantiehuis - aanrader

Dit huis huurden wij via een verhuurkantoor. Het huis heet eigenlijk La Grange d' Herbuchenne. Dit terzijde - de beschrijving is helemaal correct. Een enorme (voor ons althans)omheinde privétuin omringd het huis. Uitstekend met de hond, maar ook voor mensen met kinderen. Goed uitgerust, zeer gezellig huis met alles erop en eraan. Enige opmerking is misschien dat de keuken aan de kleine kant is als je er inderdaad met 6 pers. zou logeren. Zeer geschikt zowel voor winter als in de zomer. Schuur in tuin waar de bbq enz in staat. Totaal privégevoel. Te voet naar cetrum Dinant is een wandeling (steil afdalen) van ongeveer 50 minuten, dan kom je uit niet ver van Citadel. Goede omgeving voor wandelingen ed

Gereisd met partner in september 2012

0 tips over Vakantiehuis Pierette