8,2

44 reviews over Hotel Ibis Dinant in het Nederlands

Leuk hotel nabij centrum

Nanno S. van der Wiel
28-5-2009

Hotel ligt aan de Maasoever. Parkeren nabij hotel (openbaar). Prima ontbijt.

Gereisd met partner in mei 2009

Leuk, simpel hotel

rudi
4-3-2009

Kamers zijn schoon, maar klein. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. In deze periode van het jaar (februari) is er in Dinant vrij weinig te doen en ook de bar in het hotel had een beetje een aulasfeer. Personeel is heel vriendelijk! Ontbijt ook prima! Heb me echter in een andere streek (Boullion) beter vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009
2008

heel tevreden

lotje
6-11-2008

mooi hotel, zeer proper,heel lekker ontbijt. kamer was ietsje aan de kleine kant. vriendelijk personeel.doen hun best om nederlands te spreken.hotel is zeker voor herhaling vatbaar,streek niet. Dinant is een beetje uitgeleefd.

Gereisd familie in november 2008

heerlijk

w.van der perk
25-8-2008

mooie omgeving, heel veel te doen in Dinant en omgeving

Gereisd met partner in augustus 2008

Het hotel is zeer mooi gelegen aan de Maas en vlak bij het centrum. Wat de kamers betreft: er is op zich niets mis mee, maar het zijn echt "ibis" kamers: leuk voor een overnachting, maar meer ook niet. Eenvoudig, maar netjes. De "lobby" en het terras zijn erg gezellig: dat is het bij een hotel maar zelden. Het ontbijt is prima. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2008

Wij zijn afgelopen weekend een dag naar Dinant geweest. Het hotel was goed. We kregen een keuze voor uitzicht op de Lesse voor 5 euro extra. Verwacht daar geen balkon.

Het ontbijt was prima en het personeel was erg aardig.

Gereisd met partner in april 2008

2007

Het is alweer even geleden, maar begin juli zijn we een langweekend naar Dinant geweest. Hotel was precies wat we ervan verwachtten: gewoon goed, netjes, vriendelijk personeel en een super onbijtje!

Gereisd met partner in december 2007

Prachtig gelegen, verder basic (kleine kamer, wat kapotte dingetjes, grote vlekken in de vloerbedekking).

Gereisd familie in oktober 2007

Tof hotel, leuk gelegen en een lekker uitgebreid ontbijt. Vraag als niet-roker wel een kamer op de 1ste verdieping. Op de tweede etage wordt gerookt en de vieze lucht dringt door de ventilatieroosters. Dat ruik je. Volgend jaar zou het hotel wel volledig rookvrij gemaakt worden.

Ga NIET eten in het Italiaans restaurant in Rue Adolphe Sax. Ze rekenen dingenaan die je niet nam en vragen 20 euro voor een fles tafelwijn!

Gereisd familie in november 2007

wij zijn met de pasen een weekend hier geweest.mooie grote kamers vooral met een kind en het eten was super en niet duur.gaan zeker nog een keertje terug.personeel heel vriendelijk maar iets meer nederlands sprekend personeel zou wel beter zijn.

Gereisd anders in april 2007

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.