8,2

44 reviews over Hotel Ibis Dinant in het Nederlands

Zeer verzorgd hotel

Francis Ghyoot
12-4-2015

zeer verzorgd hotel. Ruime en luchtige kamers. verzorgd ontbijtbuffet.

Leuk terras met uitzicht op de Maas.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Gunstige ligging aan de Maasboulevard

Nel-vk
27-3-2015

Gunstige ligging op loopafstand van het centrum. Over het algemeen vriendelijk personeel. Kamers eenvoudig maar netjes, geen afsluitbare kledingkast. Lounge met mooi terras en prachtig uitzicht over de Maas.

Regelmatig hier gelogeerd en altijd tot volle tevredenheid. De laatste keer (20-22 maart 2015) geboekt mèt ontbijt en... spijt van. Voor maar liefst € 14,00 per persoon krijgt men een ontbijt voorgeschoteld dat elke vorm van luxe mist. Geen gedekte tafeltjes, zelf afruimen, supermarkt broodjes die opgewarmd, kurkdroog en kruimelig waren evenals het gewone brood; kon je nauwelijks snijden want viel helemaal uit elkaar. Niet weg te krijgen! Eitje bestellen kon niet (was wel roerei maar daar moet je maar van houden...). Simpel broodbeleg, zowel kaas als vleeswaren van het goedkoopste soort. Absoluut geen € 14,00 waard. Tip: ga b.v. gezellig en veel voordeliger eten langs de Maasboulevard waar je wel heerlijk kunt genieten van een uitsmijter en verse broodjes.

Gereisd met partner in maart 2015

Basic kamer dichtbij het centrum

mirella
23-9-2014

Standaard kamer , wel aan de rivier geboekt. Nette kamer, wel erg benauwd. Je kon makkelijk in 10 min naar het centrum van dinant lopen.

Prima hotel als je dichtbij het centrum wilt zitten.

Gereisd met partner in mei 2014

Gewoon goed

Brigitte
15-9-2014

Hotel Ibis Dinant is een prima hotel op een prima locatie, op loopafstand van het centrum met een terras met een prachtig uitzicht op de Maas.

Vriendelijk personeel. Een ontbijt waarbij het je aan niets ontbreekt!

Gereisd anders in september 2014

Prima

mp71
10-9-2014

De ligging is prima. Mooi uitzicht over de Maas .

Heerlijke bedden . Mogelijkheid een raam open te zetten (hor)

Uitstekend ontbijt met zelf te koken eieren en verse jus .

Een aanrader voor mensen die willen fietsen langs de Maas of langs de oude spoorlijn . Schitterende routes .

Gereisd met partner in september 2014

Ibis Dinant maakt reklame met kamers vanaf 70 euro of minder, Uiteraard zijn deze kamers altijd bezet terwijl er buiten een groot sandwichbord staat. De kamerprijs fluctueert per dag van 70-130 euro. Beetje vreemd maar het mag. Simpel, schoon, personeel goed. Ontbijt OK maar bij het hele hotel krijg je het gevoel dat service, comfort en consumpties met een maatbeker worden afgemeten. Niet onvriendelijk maar ook niet gastvrij.

Gereisd met partner in januari 2014

Mooi hotel maar zeer slechte bedden!!!

jannie betten
13-7-2013

Prima ligging en goed ontbijt. Alleen we hadden echt slechte bedden en dus daarom ook 1 nachtje eerder naar huis gegaan.

Gereisd met partner in juli 2013

hotel ibis DINANT

mavajoro
7-5-2012

1 overnachting in een 2 persoonkamer

nette kamer geen poespas maar gewoon goed

ontbijt buffet netjes en goed word regelmatig bijgevuld

hotel liging is aan de rivier dus bij mooi weer genieten op het hotelterras

Gereisd met vrienden in april 2012

Aan de Maas

Paul
2-2-2012

Gelegen aan de oevers van de Maas, naast het casino.

In de onmiddellijke omgeving zijn er talrijke restaurantjes.

Gereisd met partner in november 2011

Degelijk hotel met topligging

Gruyaert - Veraverbeke
31-8-2011

Ik verbleef één nacht in dit hotel en was positief verrast. De kamers zijn mooi (uitzicht op de Maas is aan te raden) en voorzien van goede bedden.

Het buitenterras aan de Maas-kant is uniek.

We zijn een gezin met 3 kinderen waardoor we 2 kamers nodig hadden. Als je reserveert via het hotel zelf betaal je gewoon 2 keer 79€. Maar als je verder informeert bij de reisorganisatoren zijn er kortingen te bekomen. (50% op de 2e kamer als de 'bewoners' minder dan 14 jaar zijn). Ik raad dus aan om te reserveren via een reisagentschap, dat is voordeliger. Via onze touroperator was er bijvoorbeeld ook een gratis verwelkomingsdrank (zelf te vragen weliswaar ...)

Het ontbijt kost 13€. Op zich is dat niet goedkoop maar het was wel zeer compleet. Een buffet met oa boterkoeken, pistolets, alle beleg, zelfs pannenkoeken (deze maand), toastbrood, ... Alles dus. Het (afgebakken) brood mocht iets langer gebakken zijn.

De bar (met groot scherm TV) is ook zeer gezellig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.