8,2

6 reviews over Hotel Ibis Dinant in het Nederlands

Gewoon goed

Brigitte
15-9-2014

Hotel Ibis Dinant is een prima hotel op een prima locatie, op loopafstand van het centrum met een terras met een prachtig uitzicht op de Maas.

Vriendelijk personeel. Een ontbijt waarbij het je aan niets ontbreekt!

Gereisd anders in september 2014
2007

wij zijn met de pasen een weekend hier geweest.mooie grote kamers vooral met een kind en het eten was super en niet duur.gaan zeker nog een keertje terug.personeel heel vriendelijk maar iets meer nederlands sprekend personeel zou wel beter zijn.

Gereisd anders in april 2007

Echt een aanrader om heen te gaan

Reza Kloens
6-3-2007

Echt een aanrader om heen te gaan.het is een mooi gebied, de mensen zijn vriendelijk, het hotel is confortabel en het eten is werkelijk overweldigend en helemaal niet duur.

Gereisd anders in maart 2007

2005

Wij zijn jonge mensen en voor ons was dit hotel geweldig en het paste volledig in ons budget van student zijnde. Het personeel was zeer vriendelijk en probeerde vlot nederlands te praten. De kamers werden alle dagen gekuist en ververst. Alleen was de kuisvrouw soms onhandig en liet ze soms iets vallen,maja. dat was zo erg niet. Eten deden we in een cafétje Le Dinan, dit was zeer goedkoop voor lekker eten en het waren er zeer vriendelijke mensen. De afvaard van de Lesse is DE MAX!!!ZEKER DOEN! Het uitzicht van de maasvallei was prachtig,zeker op een mistige ochtend.

ZEKER DAARHEEN!!!!!!!

Gereisd anders in september 2005

Mijn vrouw en ik zijn al een paar jaar helemaal verknocht

Martien van Hout uit Eindhoven
8-6-2005

Mijn vrouw en ik zijn al een paar jaar helemaal verknocht aan kanovaren op de Lesse. de ligging van dit hotel, aan het einde van de kanotocht, is een goede reden om dit steeds boeken. Leuk personeel (gebrekkig Nederlandstalig, maar toch) en goed ontbijt met goed verzorgde kamers.

Wij nemen altijd een hotelarrangement met 4 of 7 gangen diners in Dinant, dit is erg aan te raden en goedkoop...

Dinant is een leuk rustig stadje om te vertoeven (je kunt er erg lekker eten). overigens hebben wij hebben altijd nog uitzicht op de maas gehad zonder bijbetaling (geluk misschien).

Gereisd anders in juni 2005

Inmiddels een aantal malen in dit hotel gelogeerd. Terug van vakantie (bijv. Italie) of gewoon gericht een lekker lang weekend naar Ibis Dinant. Ronduit een fijn hotel: goede kamers, aardige staf (bereid om ook in het nederlands met je te praten!), prima ontbijt, goede service en dat alles voor een aangename prijs in een bijzonder aangenaam stadje. Kijk al weer uit naar het volgende bezoek (mei-05).

Gereisd anders in maart 2005

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.