8,1

4 reviews over Hotel Ibis Dinant in het Nederlands

Zeer verzorgd hotel

Francis Ghyoot
12-4-2015

zeer verzorgd hotel. Ruime en luchtige kamers. verzorgd ontbijtbuffet.

Leuk terras met uitzicht op de Maas.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Degelijk hotel met topligging

Gruyaert - Veraverbeke
31-8-2011

Ik verbleef één nacht in dit hotel en was positief verrast. De kamers zijn mooi (uitzicht op de Maas is aan te raden) en voorzien van goede bedden.

Het buitenterras aan de Maas-kant is uniek.

We zijn een gezin met 3 kinderen waardoor we 2 kamers nodig hadden. Als je reserveert via het hotel zelf betaal je gewoon 2 keer 79€. Maar als je verder informeert bij de reisorganisatoren zijn er kortingen te bekomen. (50% op de 2e kamer als de 'bewoners' minder dan 14 jaar zijn). Ik raad dus aan om te reserveren via een reisagentschap, dat is voordeliger. Via onze touroperator was er bijvoorbeeld ook een gratis verwelkomingsdrank (zelf te vragen weliswaar ...)

Het ontbijt kost 13€. Op zich is dat niet goedkoop maar het was wel zeer compleet. Een buffet met oa boterkoeken, pistolets, alle beleg, zelfs pannenkoeken (deze maand), toastbrood, ... Alles dus. Het (afgebakken) brood mocht iets langer gebakken zijn.

De bar (met groot scherm TV) is ook zeer gezellig

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

leuk hotel maar het stonk er nogal

L Aams
27-5-2011

leuk hotel maar het stonk er nogal. de gangen en de lift daar moest ik echt mijn adem inhouden. het ontbijt buffet was heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Leuk, simpel hotel

rudi
4-3-2009

Kamers zijn schoon, maar klein. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. In deze periode van het jaar (februari) is er in Dinant vrij weinig te doen en ook de bar in het hotel had een beetje een aulasfeer. Personeel is heel vriendelijk! Ontbijt ook prima! Heb me echter in een andere streek (Boullion) beter vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.