8,2

2008

heel tevreden

lotje
6-11-2008

mooi hotel, zeer proper,heel lekker ontbijt. kamer was ietsje aan de kleine kant. vriendelijk personeel.doen hun best om nederlands te spreken.hotel is zeker voor herhaling vatbaar,streek niet. Dinant is een beetje uitgeleefd.

Gereisd familie in november 2008
2007

Prachtig gelegen, verder basic (kleine kamer, wat kapotte dingetjes, grote vlekken in de vloerbedekking).

Gereisd familie in oktober 2007

Tof hotel, leuk gelegen en een lekker uitgebreid ontbijt. Vraag als niet-roker wel een kamer op de 1ste verdieping. Op de tweede etage wordt gerookt en de vieze lucht dringt door de ventilatieroosters. Dat ruik je. Volgend jaar zou het hotel wel volledig rookvrij gemaakt worden.

Ga NIET eten in het Italiaans restaurant in Rue Adolphe Sax. Ze rekenen dingenaan die je niet nam en vragen 20 euro voor een fles tafelwijn!

Gereisd familie in november 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Dinant voor je op een rij gezet:

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.