Dinant moet uitgebreid gerenoveerd!

Hotel Ibis Dinant ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door El

Dinant moet uitgebreid gerenoveerd!

El,
25-7-2018

Prima (schone)kamer en zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Bij mooi weer heerlijk op het terras met mooi uitzicht op de Maas. Jammer dat het terras sluit om 22.30!! Vooral met de hitte tijdens de afgelopen dagen is het heel erg jammer dat je als hotelgast niet tot laat buiten kan zitten. De “lounge”is niet erg gezellig door de belichting. Vond ik persoonlijk erg ongastvrij.

Minpunt en tegenvallend was het plaatsje Dinant zelf. Wij zijn tijdens ons 3 daags verblijf een paar uur gaan kanoën. Dat is een aanrader. Maar door de hitte was bv het beklimmen van de citadel niet te doen. Buiten dat biedt het plaatsje zelf weinig vertier. Drie straten armoedigheid. Ook waren een aantal horecazaken notabene gesloten! Hoogseizoen?? Al met al naar mijn mening geen aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018