Hotel Ibis Dinant ***

Review geschreven door Bianca-Neal

Geen luxe

Bianca-Neal,
2-1-2016

Het hotel is redelijk netjes, maar erg sober. Verwacht geen luxe. Dat het verschil met 4* zo groot zou zijn hadden we niet verwacht. Voor ons geen 3* meer! Geen minibar, waterkoker, thee of koffie op de kamer. De kamer is niet sfeervol, anders dan de leuke foto's op de website. Ongewassen ramen. We kregen rugpijn van het harde bed (gelukkig wel een tweepersoonsmatras). Geen zeepjes etc. in de badkamer, maar een oncharmante zeepdispenser aan de muur. Helaas maar 1 handdoek pp die nog stonk ook, alsof vergeten wasmiddel te gebruiken. Ontbijt erg sober, weinig keuze beleg. Geen bacon of gebakken eieren bijv. Je kan wel zelf een ei koken. Lekkere (wel moddervette!) croissants en verse jus d'orange. Ontbijtruimte lijkt op krappe kantine.Tafels zijn niet voor gedekt. Je moet je eigen dienblad opruimen. Jongeman bij receptie is erg vriendelijk, spreekt ook NL.

Gereisd met partner in december 2015