Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

49 Reviews over Ibis Dinant

• 9Petra De Caluwe08-06-2019

Tot ziens.

Twee hele fijne dagen gehad in Dinant. Het hotel was zeker naar wens, wat vooral opviel, de vriendelijkheid van het personeel. Het meisje achter de balie verdiend een dikke pluim. Ze heeft ons uitermate goed geholpen, en dit met de glimlach.De kamers waren netjes ...kortom ons mag je binnen tijd opnieuw verwachten. Aan het ganse team een dikke dank u wel.

• 8Ronald29-03-2019

Goed hotel maar slechte klantendienst

Niks mis met het hotel, goede prijs/kwaliteit . On-line checkin bleek niet te werken ondanks gepersonaliseerde mail van het hotel. Een mail naar het hotel rechtstreeks hierover bleef onbeantwoord. Een gestructureerde mail naar de klantendienst bleef tot vandaag eveneens onbeantwoord. Indien men een service wil aanbieden dan moet deze ook werken.

• 7El25-07-2018

Dinant moet uitgebreid gerenoveerd!

Prima (schone)kamer en zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Bij mooi weer heerlijk op het terras met mooi uitzicht op de Maas. Jammer dat het terras sluit om 22.30!! Vooral met de hitte tijdens de afgelopen dagen is het heel erg jammer dat je als hotelgast niet tot laat buiten kan zitten. De “lounge”is niet erg gezellig door de belichting. Vond ik persoonlijk erg ongastvrij. Minpunt en tegenvallend was het plaatsje Dinant zelf. Wij zijn tijdens ons 3 daags verblijf een paar uur gaan kanoën. Dat is een aanrader. Maar door de hitte was bv het beklimmen van de citadel niet te doen. Buiten dat biedt het plaatsje zelf weinig vertier. Drie straten armoedigheid. Ook waren een aantal horecazaken notabene gesloten! Hoogseizoen?? Al met al naar mijn mening geen aanrader.

• 8Theo & Yvonne27-11-2017

goed hotel

Het hotel is heerlijk gelegen aan de oever van de Maas en aan de voet van de Citadel (5 minuten). Alhoewel de kamers vrij standaard zijn, krijg je toch een goed gevoel over ligging en omgeving. Personeel spreekt meerdere talen en parkeerplaats is naast de deur. In nog geen 5 minuten loop je naar centrum Dinant en naar de kabelbaan die je naar de Citadel voert.

• 9Ilse demeester02-11-2017

Paintball in een Kasteel

Om naar agimont adventure te kunnen gaan paintballen zijn wij blijven slapen in de ibis. goed goedkoop en lekker eten. nadien een volledige dag uitdebol gaan tijdens de paintball.

• 9Martina17-08-2017

Alles in orde en vriendelijk

Zeer goed ontbijt en zeer ruime uren, 1 soort yoghurt is weinig: natuur is voor mij ok, maar waarom geen fruitsla om erbij te doen. Voor de rest alles ok en nog een fietstochtje de laatste dag en iets later uitchecken was geen probleem in de drukke periode. Ze doen echt wat mogelijk is. Mooi terras om te genieten, om te fietsen en te wandelen ideaal. Komen zeker terug

• 9Valerie Geeraert11-03-2017

Prima prijs/kwaliteit

Zeer goed gelegen hotel aan de Maas . Nette , comfortabele kamers. Lekker en best uitgebreid ontbijtbuffet.

• 8Roel07-02-2016

Eenvoudig maar prima hotel!

Hotel ligt op een prima plek. Kamers zijn simpel, maar schoon en netjes. Pluspunten: - Gratis wifi - Goed ontbijt (lees bij andere recensies dat er weinig keuze is, maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn diverse broodjes, chocolade broodjes, koffie broodjes en verse croissants. Daarnaast is er roerei, worstjes en bonen.) - Schone kamer - Gratis parkeerplekken

Minpuntjes: - Hard bed - Geen losse shampoo en zeep, maar een dispenser aan de meur. - Kleine ongezellige bar en weinig op de kaart.

• 6Bianca-Neal02-01-2016

Geen luxe

Het hotel is redelijk netjes, maar erg sober. Verwacht geen luxe. Dat het verschil met 4 zo groot zou zijn hadden we niet verwacht. Voor ons geen 3 meer! Geen minibar, waterkoker, thee of koffie op de kamer. De kamer is niet sfeervol, anders dan de leuke foto's op de website. Ongewassen ramen. We kregen rugpijn van het harde bed (gelukkig wel een tweepersoonsmatras). Geen zeepjes etc. in de badkamer, maar een oncharmante zeepdispenser aan de muur. Helaas maar 1 handdoek pp die nog stonk ook, alsof vergeten wasmiddel te gebruiken. Ontbijt erg sober, weinig keuze beleg. Geen bacon of gebakken eieren bijv. Je kan wel zelf een ei koken. Lekkere (wel moddervette!) croissants en verse jus d'orange. Ontbijtruimte lijkt op krappe kantine.Tafels zijn niet voor gedekt. Je moet je eigen dienblad opruimen. Jongeman bij receptie is erg vriendelijk, spreekt ook NL.

• 8gbeek121-12-2015

Mooi gelegen hotel voor redelijke prijs

Het hotel is prachtig gelegen aan de Maas en eigenlijk heb je alles wat je nodig hebt. Niet overdreven luxe, maar gewoon een goed bed, een lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer? Via touroperator kun je leuke kortingen krijgen.

Hotel Ibis Dinant info

• AirconditioningBeschikbaar