Hotel Ibis Dinant

Hotel Ibis Dinant
8,1

44 reviews over Hotel Ibis Dinant in het Nederlands

Dinant moet uitgebreid gerenoveerd!

El
25-7-2018

Prima (schone)kamer en zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Bij mooi weer heerlijk op het terras met mooi uitzicht op de Maas. Jammer dat het terras sluit om 22.30!! Vooral met de hitte tijdens de afgelopen dagen is het heel erg jammer dat je als hotelgast niet tot laat buiten kan zitten. De “lounge”is niet erg gezellig door de belichting. Vond ik persoonlijk erg ongastvrij.

Minpunt en tegenvallend was het plaatsje Dinant zelf. Wij zijn tijdens ons 3 daags verblijf een paar uur gaan kanoën. Dat is een aanrader. Maar door de hitte was bv het beklimmen van de citadel niet te doen. Buiten dat biedt het plaatsje zelf weinig vertier. Drie straten armoedigheid. Ook waren een aantal horecazaken notabene gesloten! Hoogseizoen?? Al met al naar mijn mening geen aanrader.

goed hotel

Theo & Yvonne
27-11-2017

Het hotel is heerlijk gelegen aan de oever van de Maas en aan de voet van de Citadel (5 minuten). Alhoewel de kamers vrij standaard zijn, krijg je toch een goed gevoel over ligging en omgeving. Personeel spreekt meerdere talen en parkeerplaats is naast de deur. In nog geen 5 minuten loop je naar centrum Dinant en naar de kabelbaan die je naar de Citadel voert.

Paintball in een Kasteel

Ilse demeester
2-11-2017

Om naar agimont adventure te kunnen gaan paintballen zijn wij blijven slapen in de ibis. goed goedkoop en lekker eten. nadien een volledige dag uitdebol gaan tijdens de paintball.

Weekendesk

Alles in orde en vriendelijk

Martina
17-8-2017

Zeer goed ontbijt en zeer ruime uren, 1 soort yoghurt is weinig: natuur is voor mij ok, maar waarom geen fruitsla om erbij te doen. Voor de rest alles ok en nog een fietstochtje de laatste dag en iets later uitchecken was geen probleem in de drukke periode. Ze doen echt wat mogelijk is. Mooi terras om te genieten, om te fietsen en te wandelen ideaal. Komen zeker terug

Prima prijs/kwaliteit

Valerie Geeraert
11-3-2017

Zeer goed gelegen hotel aan de Maas . Nette , comfortabele kamers. Lekker en best uitgebreid ontbijtbuffet.

Eenvoudig maar prima hotel!

Roel
7-2-2016

Hotel ligt op een prima plek. Kamers zijn simpel, maar schoon en netjes.

Pluspunten:

- Gratis wifi

- Goed ontbijt (lees bij andere recensies dat er weinig keuze is, maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn diverse broodjes, chocolade broodjes, koffie broodjes en verse croissants. Daarnaast is er roerei, worstjes en bonen.)

- Schone kamer

- Gratis parkeerplekken

Minpuntjes:

- Hard bed

- Geen losse shampoo en zeep, maar een dispenser aan de meur.

- Kleine ongezellige bar en weinig op de kaart.

Geen luxe

Bianca-Neal
2-1-2016

Het hotel is redelijk netjes, maar erg sober. Verwacht geen luxe. Dat het verschil met 4* zo groot zou zijn hadden we niet verwacht. Voor ons geen 3* meer! Geen minibar, waterkoker, thee of koffie op de kamer. De kamer is niet sfeervol, anders dan de leuke foto's op de website. Ongewassen ramen. We kregen rugpijn van het harde bed (gelukkig wel een tweepersoonsmatras). Geen zeepjes etc. in de badkamer, maar een oncharmante zeepdispenser aan de muur. Helaas maar 1 handdoek pp die nog stonk ook, alsof vergeten wasmiddel te gebruiken. Ontbijt erg sober, weinig keuze beleg. Geen bacon of gebakken eieren bijv. Je kan wel zelf een ei koken. Lekkere (wel moddervette!) croissants en verse jus d'orange. Ontbijtruimte lijkt op krappe kantine.Tafels zijn niet voor gedekt. Je moet je eigen dienblad opruimen. Jongeman bij receptie is erg vriendelijk, spreekt ook NL.

Mooi gelegen hotel voor redelijke prijs

gbeek1
21-12-2015

Het hotel is prachtig gelegen aan de Maas en eigenlijk heb je alles wat je nodig hebt. Niet overdreven luxe, maar gewoon een goed bed, een lekker ontbijt en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer? Via touroperator kun je leuke kortingen krijgen.

Comfortabel hotel met prachtige ligging

Prem Pompert
17-7-2015

Goede prijs, uitstekend en uitgebreid ontbijt, gratis wifi, comfortabele en schone kamer.

Goed hotel

Debbie
18-5-2015

Hotel is prima en ligt dicht bij het centrum (loopafstand), auto kan je gratis parkeren. Kamer was prima, uitzicht op de rivier, hor voor het raam (geweldig!). Onlogische deuropening van de badkamerdeur. Ontbijt ziet er goed uit, er is genoeg keuze, alleen vinden wij het erg duur: € 14 per persoon! We hebben alleen een kop koffie genomen.

Veronique Degives - General Manager, Genral manager, 9-9-2015

Beste gast,

Dank voor deze reactie.

Zoals u meld is het ontbijt héél uitgebreid.

Tip: book online het ontbijt met 20% reductie via website!

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Dinant in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Dinant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.