Hotel Castel de Pont a Lesse

Hotel Castel de Pont a Lessestersterster

7.7Goed

België, Namen, Dinant

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Castel de Pont a Lesse voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

58 reviews over Hotel Castel de Pont a Lesse

• 2019
    9Paul29-12-2019

We genoten van deze driedaagse!

Rustig gelegen hotel. Je komt bij het hotel langs een weggetje langs de Lesse. Geen drukke straten in de omgeving. Hotel met een prachtige tuin. Er staan enkele heel oude bmen in die tuin (o.a. seqouia's). In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk. Het eten is er heel lekker (zowel het diner als het ontbijt). Het ontbijt is heel uitgebreid. Ik ben verrast dat sommigen in hun beoordeling het niet uitgebreid vinden... De kamers zijn verzorgd. De lift is wat aan de trage kant. We gaan zeker nog terug!

Gereisd met partner in december 2019

• 7Matthijssen13-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel, schone kamer en ontbijt was minimaal maar ga absoluut niet hier dineren want er was geen smaak aan het eten en het was behoorlijk aan de prijs

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7M14-07-2019

Prima voor 3 dagen.

Mooi 200 jaar oud pand met authentieke elementen maar modern gerenoveerd. Mooie ligging. Mooie tuin om te wandelen maar dreigt een beetje te vervallen. Zo is er een oude tennisbaan en midgetgolfbaan die nodig een opknapbeurt nodig hebben. Ontbijt prima maar simpel. Personeel vriendelijk, deden hun best Nederlands te spreken aangezien onze kennis van het Frans beperkt is. Kamer 2 schoon maar klein. Prima badkamer met erg lage toilet. Bedden: vreselijk!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    5Bert18-11-2018

Dit nooit meer

Romantisch weekend geboekt inclusief driegangen diner..... bij aankomst weinig uitleg .... Driegangen menu blijkt buffet te zijn (grootkeuken) .... aan de receptie hangt een driegangen menu maar deze bleek dus niet voor ons, verwarrende misleidende informatie dus. Ontbijtbuffet teleurstellend, 1 koffieapparaat voor zoveel gasten, fruitsap is 1 stroop.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Aviage15-08-2018

Topweek in karakteristiek hotel

Prachtig gerenoveerd hotel van 200 jaar oud (ja, de houten vloeren kraken weleens), ver van de drukke snelwegen, heerlijk stil en rustig in bosrijke omgeving, grote kamers (in het hoofdgebouw), flesje water, strakke wifi, TV met NL zenders, grote ramen die volledig open kunnen, veel licht, boxsprings, airco, fijne schone badkamer, minibar, fijn terras met uitzicht op prachtige tuin, net en attent personeel, mooie bar en lounge die Caracole Bio Nostradamus heeft :-) en met het gloeiend hete kraanwater maakten we 's avonds een lekker bakje Espresso met de sticks die we altijd bij ons hebben. Zeer goed ontbijt in prachtige orangerie. Het zwembad was tof, paar graden koeler dan de buitenlucht. Geen megagroot bad natuurlijk maar voldoende voor een paar baantjes en af te koelen. Handdoeken zijn gewoon bij de balie te verkrijgen ("M. van de Liefvoort" - zeker nooit in een hotel geweest met binnenbad?).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Inneke09-07-2018

Zeer mooi hotel. We hadden een mooie grote kamer ideaal voor met een kleuter. Kamer had goede airco, ze was fris toen we er aankwamen (buiten was het 30 graden). Uitgebreid ontbijt buffet, zeer leuk dat we buiten konden zitten met zicht op de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8freka11-01-2018

aangenaam en goed

We verbleven hier 3 dagen kamer over het algemeen oke en netjes vasttapijt is een minpunt alsook de doorgelegen matras. Ontbijt en diner waren zeer lekker en het personeel was vriendelijk. Het enige echt minpunt in de omgeving is dat alle bezienswaardigheden gesloten waren.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Mirjam12-09-2017

Fijn hotel met een prachtige parktuin

We kregen een fijne kamer met tuindeur naar een afgezet deel van de parktuin. Fijn om even buiten te kunnen zitten met mooi weer. Het ontbijt was prima, maar wel wat opstoppingen bij de koffieautomaat. Het hotel ligt wel een kwartiertje rijden buiten het centrum van Dinant.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Mathis VDB30-06-2017

We komen zeker terug

Kamers goed verzorgd, airco, terras ( buiten ontbijten of dineren ), ligt in héél mooi park, mooie wandelingen in de buurt te maken ( Lesse, Maas, .... ), hotel heeft een rustige ligging, gevarieerd ontbijt, goede keuken. Zwembad ok, wel wat verouderd maar toch leuk dat je enkele baantjes kan trekken. Personeel zeer behulpzaam !!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 5Sylvia28-05-2017

Slechte service en zeer onvriendelijk personeel.

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Dat is het enige positieve wat ik kan melden. Wij waren hier met een groep van 35 personen. Sommige personeelsleden waren onbeschoft en onvriendelijk. Vooral het bar personeel Sylvia en David konden de drukte niet aan. De airco in de kamer is een ramp. Deze werkte bij niemand van ons. En dat met 32 graden!!! Direct de klacht doorgegeven, en hier werd niets aan gedaan. Na één douchebeurt was het warme water op. Ook dit hebben wij aangegeven en nergens werd op gereageerd. Alleen sorry, sorry. Manager en vervangend manager waren het hele weekend afwezig. Personeel wist totaal niet met klachten om te gaan. Je betaald niet weinig om hier te overnachten en dan dit. Het vlees van de BBQ was zo doorbakken dat je er niet doorheen kwam. Veel mensen van onze groep hebben het als onprettig ervaren dat de service zo slecht was.

Gereisd met vrienden in mei 2017

2 tips over Hotel Castel de Pont a Lesse

• Veerle B, 29-09-2013

Wil je heerlijk en gezellig dineren, dan is restaurant La Broche in Dinant een echte aanrader. Keurige bediening en heerlijke, verrassende menu's die prachtig gepresenteerd worden. Klasse keuken, een fijne ontdekking!!

• Sandra, 14-07-2013

In Dinant kan je uitgebreid gaan eten in het Café Leffe: uitgebreide keuze aan vlees en visgerechten en schappelijk van prijs. Gelegen aan de Maas en aan de Citadel (leuk uitzicht)

0 vragen over Hotel Castel de Pont a Lesse

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig