7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Castel de Pont a Lesse voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Castel de Pont a Lesse in het Nederlands

Dit nooit meer

Bert,
18-11-2018

Romantisch weekend geboekt inclusief driegangen diner..... bij aankomst weinig uitleg .... Driegangen menu blijkt buffet te zijn (grootkeuken) .... aan de receptie hangt een driegangen menu maar deze bleek dus niet voor ons, verwarrende misleidende informatie dus. Ontbijtbuffet teleurstellend, 1 koffieapparaat voor zoveel gasten, fruitsap is 1 stroop.

Gereisd met partner in november 2018

Topweek in karakteristiek hotel

Aviage,
15-8-2018

Prachtig gerenoveerd hotel van 200 jaar oud (ja, de houten vloeren kraken weleens), ver van de drukke snelwegen, heerlijk stil en rustig in bosrijke omgeving, grote kamers (in het hoofdgebouw), flesje water, strakke wifi, TV met NL zenders, grote ramen die volledig open kunnen, veel licht, boxsprings, airco, fijne schone badkamer, minibar, fijn terras met uitzicht op prachtige tuin, net en attent personeel, mooie bar en lounge die Caracole Bio Nostradamus heeft :-) en met het gloeiend hete kraanwater maakten we 's avonds een lekker bakje Espresso met de sticks die we altijd bij ons hebben. Zeer goed ontbijt in prachtige orangerie. Het zwembad was tof, paar graden koeler dan de buitenlucht. Geen megagroot bad natuurlijk maar voldoende voor een paar baantjes en af te koelen. Handdoeken zijn gewoon bij de balie te verkrijgen ("M. van de Liefvoort" - zeker nooit in een hotel geweest met binnenbad?).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Inneke,
9-7-2018

Zeer mooi hotel. We hadden een mooie grote kamer ideaal voor met een kleuter. Kamer had goede airco, ze was fris toen we er aankwamen (buiten was het 30 graden). Uitgebreid ontbijt buffet, zeer leuk dat we buiten konden zitten met zicht op de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

aangenaam en goed

freka,
11-1-2018

We verbleven hier 3 dagen kamer over het algemeen oke en netjes vasttapijt is een minpunt alsook de doorgelegen matras. Ontbijt en diner waren zeer lekker en het personeel was vriendelijk. Het enige echt minpunt in de omgeving is dat alle bezienswaardigheden gesloten waren.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn hotel met een prachtige parktuin

Mirjam,
12-9-2017

We kregen een fijne kamer met tuindeur naar een afgezet deel van de parktuin. Fijn om even buiten te kunnen zitten met mooi weer. Het ontbijt was prima, maar wel wat opstoppingen bij de koffieautomaat. Het hotel ligt wel een kwartiertje rijden buiten het centrum van Dinant.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen zeker terug

Mathis VDB,
30-6-2017

Kamers goed verzorgd, airco, terras ( buiten ontbijten of dineren ), ligt in héél mooi park, mooie wandelingen in de buurt te maken ( Lesse, Maas, .... ), hotel heeft een rustige ligging, gevarieerd ontbijt, goede keuken. Zwembad ok, wel wat verouderd maar toch leuk dat je enkele baantjes kan trekken. Personeel zeer behulpzaam !!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooi hotel in een prachtige omgeving. Dat is het enige positieve wat ik kan melden. Wij waren hier met een groep van 35 personen. Sommige personeelsleden waren onbeschoft en onvriendelijk. Vooral het bar personeel Sylvia en David konden de drukte niet aan. De airco in de kamer is een ramp. Deze werkte bij niemand van ons. En dat met 32 graden!!! Direct de klacht doorgegeven, en hier werd niets aan gedaan. Na één douchebeurt was het warme water op. Ook dit hebben wij aangegeven en nergens werd op gereageerd. Alleen sorry, sorry. Manager en vervangend manager waren het hele weekend afwezig. Personeel wist totaal niet met klachten om te gaan. Je betaald niet weinig om hier te overnachten en dan dit. Het vlees van de BBQ was zo doorbakken dat je er niet doorheen kwam. Veel mensen van onze groep hebben het als onprettig ervaren dat de service zo slecht was.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk in de natuur

Elisabeth vH,
1-5-2017

Prima hotel, aardige service van receptie tot restaurant - iedereen is even voorkomend en vriendelijk. We hadden ook aanbieding incl. diner op 1e avond, wij vonden het heerlijk. Park rondom hotel, ruim gezellig terras, direct buiten hotel mooie wandelingen te maken. En op ons bed was het heerlijk slapen. Voor een paar dagen hoeven wij geen dagelijkse schoonmaak vd kamer en vonden elke dag keurig een tas met schone handdoeken en flesjes water voor de deur. Met veel moeite een minpuntje gevonden: konden in de badkamer geen stopcontact vinden voor scheerapparaat. Voor de rest: top!

Gereisd met partner in april 2017

Prachtig domein, matige organisatie

M. van de Liefvoort
8-4-2017

Castel de Pont a Lesse ligt ongeveer 6 km van Dinant en is een perfecte uitvalsbasis voor een verblijf in de Ardennen. Wij hadden mooie kamers in een nieuw deel van het hotel (Pavilion), wij hebben de bedden als zeer oncomfortabel ervaren. De dunne handdoeken waren er maar net genoeg. Het zwembad is klein en was heel wisselend van temperatuur. De eerste middag was het water koud, de tweede dag gingen we 's ochtends en had het een prima temperatuur. Het zwembad is wel aan een opknapbeurt toe. Er zijn geen aparte handdoeken voor, dus best zelf meenemen. Wij hadden een aanbieding geboekt met een 2-gangen diner op de 1e dag en die ervaring was absoluut niet goed; dat eten was van gaarkeuken-kwaliteit. De 2e avond hebben we van de kaart gegeten en toen was het eten dan weer prima. Het ontbijtbuffet viel ons tegen voor een 4-sterren hotel. Ons hele verblijf hadden we de indruk dat het personeel aan de receptie er niet graag werkt. De mensen in het restaurant waren echter zeer vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Mooier dan het eruitziet!

WANN
12-3-2017

Vuil toilet bij aankomst in een kleine kamer dat ook nog eens op hoogte van kinderen was ! Koelkast dat niet werkte.. ontzettend veel drukte op de gangen. Ontbijt was wel in orde. Mooie omgeving. Jammer!

Gereisd met partner in december 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel de Pont a Lesse in Dinant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel de Pont a Lesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.