Géén boekingskosten
BelgiëNamenDinantHotels DinantHotel Castel de Pont a Lesse

Castel de Pont a Lesse

BelgiëNamenDinant

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Castel de Pont a Lesse voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 62 reviews

• Sportfaciliteiten

62 Reviews over Castel de Pont a Lesse

• 6Tom11-08-2022

Matig

In eerste instantie kregen wij een zeer kleine kamer die leek op gevangenis cel. (2 persoons)Kamer was zeer gedateerd en oudbollig. We betaalden 294 voor 2 nachten. Dus verwacht je iets. Na een gesprek met de receptie kregen wij een grotere kamer die wel voldeed, echter zijn de kamers zeer gedateerd en dienen echt te worden vernieuwd. Zeker voor de prijs. Dus 294 voor 2 nachten dan zou ik dit hotel niet aanbevelen. Er zijn betere en mooiere hotels voor dit bedrag.

• 6M.A.P. Vriens28-05-2022

Balen balen.

Het is een mooi hotel. Kleine kamer maar alles zit erin wat je nodig., De drank is heel duur. Dat is ook niet zo erg. Maar mijn sieraden zijn gestolen in de hotelkamer. Ik had ze prima opgeborgen in een zijvakje van mijn toilettas met rits. Alles is verdwenen en eht hotel neemt geen verantwoordelijkheid. Ik ben zeer gedupeerd en aangedaan. au.b. laast geen kostbaarheden in uw kamer liggen.

• 6Rene05-09-2020

Mooie omgeving, net hotel/ matras kan veel beter

Dinant is een leuke stad, wandelen in de omgeving is prachtig Het hotel ziet er goed uit, wij hadden een standaardkamer. De kamer was schoon, badkamer basis. Je moest douchen in het ligbad. Voor oudere mensen niet erg makkelijk. De matras was veel te zacht, je lag in een kuil De lakens waren overigens netjes en schoon Bij de balie sprak men nagenoeg geen Nederlands Ook op de vele TV zenders waren nauwelijks Vlaamse of NL zenders Het diner was niet slecht maar ook niet top. De prijs was te hoog voor wat je ervoor kreeg.

• 6Anja28-08-2020

Restaurant niet coronaproof. Onveilig.

Goede locatie, maar in het restaurant helemaal geen corona-beleid. Daardoor voel je je absoluut niet veilig daar.

• 7Exqaye21-08-2020

Klein Tegenvallertje

Plus punten: -De omgeving is prachtig en zo ook het uitzicht op de kamer -Het diner in het hotel was heerlijk en een echte aanrader -Het ontbijt is zeer uitgebreid met goede kwaliteit producten -Vriendelijk personeel

Nu dan de min punten: -Slecht onderhoud van de eens prachtige tuin. De vele sport mogelijkheden op het terrein zijn helaas totaal verwaarloost. -Geen washandjes bij de handdoeken set. -Geen warmwater meer om 22 uur savonds dus een lekker bad na het zwemmen was er niet meer bij. -Slechts 1 persoon van het personeel sprak nederlands

• 9Paul29-12-2019

We genoten van deze driedaagse!

Rustig gelegen hotel. Je komt bij het hotel langs een weggetje langs de Lesse. Geen drukke straten in de omgeving. Hotel met een prachtige tuin. Er staan enkele heel oude bmen in die tuin (o.a. seqouia's). In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Het personeel in het hotel is heel vriendelijk. Het eten is er heel lekker (zowel het diner als het ontbijt). Het ontbijt is heel uitgebreid. Ik ben verrast dat sommigen in hun beoordeling het niet uitgebreid vinden... De kamers zijn verzorgd. De lift is wat aan de trage kant. We gaan zeker nog terug!

• 7Matthijssen13-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Mooi gelegen hotel met vriendelijk personeel, schone kamer en ontbijt was minimaal maar ga absoluut niet hier dineren want er was geen smaak aan het eten en het was behoorlijk aan de prijs

• 7M14-07-2019

Prima voor 3 dagen.

Mooi 200 jaar oud pand met authentieke elementen maar modern gerenoveerd. Mooie ligging. Mooie tuin om te wandelen maar dreigt een beetje te vervallen. Zo is er een oude tennisbaan en midgetgolfbaan die nodig een opknapbeurt nodig hebben. Ontbijt prima maar simpel. Personeel vriendelijk, deden hun best Nederlands te spreken aangezien onze kennis van het Frans beperkt is. Kamer 2 schoon maar klein. Prima badkamer met erg lage toilet. Bedden: vreselijk!

• 5Bert18-11-2018

Dit nooit meer

Romantisch weekend geboekt inclusief driegangen diner..... bij aankomst weinig uitleg .... Driegangen menu blijkt buffet te zijn (grootkeuken) .... aan de receptie hangt een driegangen menu maar deze bleek dus niet voor ons, verwarrende misleidende informatie dus. Ontbijtbuffet teleurstellend, 1 koffieapparaat voor zoveel gasten, fruitsap is 1 stroop.

• 9Aviage15-08-2018

Topweek in karakteristiek hotel

Prachtig gerenoveerd hotel van 200 jaar oud (ja, de houten vloeren kraken weleens), ver van de drukke snelwegen, heerlijk stil en rustig in bosrijke omgeving, grote kamers (in het hoofdgebouw), flesje water, strakke wifi, TV met NL zenders, grote ramen die volledig open kunnen, veel licht, boxsprings, airco, fijne schone badkamer, minibar, fijn terras met uitzicht op prachtige tuin, net en attent personeel, mooie bar en lounge die Caracole Bio Nostradamus heeft :-) en met het gloeiend hete kraanwater maakten we 's avonds een lekker bakje Espresso met de sticks die we altijd bij ons hebben. Zeer goed ontbijt in prachtige orangerie. Het zwembad was tof, paar graden koeler dan de buitenlucht. Geen megagroot bad natuurlijk maar voldoende voor een paar baantjes en af te koelen. Handdoeken zijn gewoon bij de balie te verkrijgen ("M. van de Liefvoort" - zeker nooit in een hotel geweest met binnenbad?).

Hotel Castel de Pont a Lesse info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    31 Rue de Pont-à-Lesse, B-5500