Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

4 Reviews over La Ferme du Bailly

• 9Martine21-05-2018

Prima

Heel mooi. De nieuw eigenaars hebben veel werk gedaan in het gebouw. De kamers en de living zijn uitstekend. Niets te done met de vorige photos. Bravo!

• 4van Leeuwen09-01-2017

Zeer tegenvallend

Als ik u mag adviseren....Niet boeken!!!

Wij dachten een zeer mooie locatie te boeken met 8 personen. De foto's zien er mooi uit maar in werkelijkheid was het 1 grote nachtmerrie. Alle bruikbare zaken zoals keuken en pannen, vieze bedden en beddengoed, kapotte bedden, niet schoongemaakt, een zeer onvriendelijke beheerster die ook niet te bereiken is, en een reisorganisatie die geen gehoor aan je klachten geeft behoudens een standaard antwoord, ja zo kan ik ook mijn geld verdienen!!! Er is ons een compensatie aangeboden maar deze staat niet in verhouding tot deze armoedige week. 1 pluspunt is de openhaard en een redelijke wifi verbinding. We zijn ondanks onze kookplannen maar gaan uit eten!!!

Dus voor dat je boekt Google even op deze locatie en aanschouw de ervaringen van anderen. Wij zullen in dit geval niet meer boeken via deze organisatie boeken

• 9van goethem13-01-2010

een echte aanrader

zeer mooi ingericht vakantiehuis alles perfect bij elke slaapkamer een badkamer in de woonkamer alles erop en eraan een aanrader zeer vriendelijke man die alle uitleg gaf woning staat op groot domein om mooie wandelingen te maken

• 9Pascal01-05-2009

Een aanrader!!!

Een ontzettend leuk vakantiehuis, leuk, modern en ruim ingericht (zeker voor 10p. niet het idee opgesloten te zitten, integendeel! En ieder heeft voldoende privacy met heel leuk ingerichte slaapkamers), ruime keuken, lekkere zithoek, gezellige eettafel, drie ruime badkamers, open haard, grasveld voor de deur, zeer rustig (af)gelegen nabij een het klein dorpje Cul-des-Sarts op 10km van het stadje Couvin en van Chimay, schoonkortom boven verwachting en zeker een aanrader (zeker voor die prijs)!! En prima gelegen voor korte tripjes en voor mountainbike-trips!! Dit vakantiehuis is geschikt voor een ieder die met z'n tienen even weg wil, maar het wel de intimiteit wil behouden en niet terecht wil komen in een massaal pand met 5 stapelbedden. Wij waren er met 6 volwassenen en 4 kids (van 2 tot 11 jaar) en het huisje voldeed super!! Het huisje is een onderdeel van waarschijnlijk een oude abdij/klooster. Mogelijk dat we hier nog eens terugkomen, want dit is echt een leuk vakantiehuis(je)!

Vakantiehuis La Ferme du Bailly info

• Adresgegevens