Cul-des-Sarts

Reviews over Cul-des-Sarts

Prima

Martine,
    21-5-2018

Heel mooi. De nieuw eigenaars hebben veel werk gedaan in het gebouw. De kamers en de living zijn uitstekend. Niets te done met de vorige photos. Bravo!

Gereisd met vrienden in april 2018

een echte aanrader

van goethem,
    13-1-2010

zeer mooi ingericht vakantiehuis alles perfect bij elke slaapkamer een badkamer in de woonkamer alles erop en eraan een aanrader zeer vriendelijke man die alle uitleg gaf

woning staat op groot domein om mooie wandelingen te maken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Een aanrader!!!

Pascal,
    1-5-2009

Een ontzettend leuk vakantiehuis, leuk, modern en ruim ingericht (zeker voor 10p. niet het idee opgesloten te zitten, integendeel! En ieder heeft voldoende privacy met heel leuk ingerichte slaapkamers), ruime keuken, lekkere zithoek, gezellige eettafel, drie ruime badkamers, open haard, grasveld voor de deur, zeer rustig (af)gelegen nabij een het klein dorpje Cul-des-Sarts op 10km van het stadje Couvin en van Chimay, schoonkortom boven verwachting en zeker een aanrader (zeker voor die prijs)!! En prima gelegen voor korte tripjes en voor mountainbike-trips!!

Dit vakantiehuis is geschikt voor een ieder die met z'n tienen even weg wil, maar het wel de intimiteit wil behouden en niet terecht wil komen in een massaal pand met 5 stapelbedden. Wij waren er met 6 volwassenen en 4 kids (van 2 tot 11 jaar) en het huisje voldeed super!! Het huisje is een onderdeel van waarschijnlijk een oude abdij/klooster.

Mogelijk dat we hier nog eens terugkomen, want dit is echt een leuk vakantiehuis(je)!

Gereisd met jonge kinderen in april 2008
Cul-des-Sarts scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews