Hotel Le Moulin Des Ramiers

Kleine hotelsWeer vandaag16°9°
Hotel Le Moulin Des Ramiers
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin Des Ramiers voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Moulin Des Ramiers in het Nederlands

Mooi. Goede ontvangst verzorgde kamer

Colla
28-9-2014

Ontbijt. Gewoon brood ontbreekt met het eitjje moet je. een zoet broodje of croissants eten

Keuze tussen. Gewoon wit of grijs brood. Is. Aangewezen

De ontvangst is wel zeer hartelijk

Volmaakte rust ...

Cari Van der Niepen
19-4-2013

Prachtig gerenoveerde molen. Zeer rustig gelegen. Uitermate vriendelijke mensen die het hotel uitbaten. De kamers zijn heel netjes, inclusief mini-bar. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie tuin grenzend aan het beekje, voorzien van tuinzetels. Honden zijn toegelaten, mits toeslag. Ruime parking aan het hotel. Geen mogelijkheid tot avondmaal, wel restaurants in het dorp op wandelafstand. Het was er zo heerlijk vertoeven dat ik er zeker nog naar terugkeer. Een adres om niet te vergeten.

GOED HOTEL

Kenis. L
17-7-2009

Vier sterren is misschien iets te hoog gewaardeerd. Zeer degelijk hotel. Ik was er van 14 tot 19 juni 2009. De hoteleigenaar woont er niet en is dus niet altijd aanwezig. Bij zijn aanwezigheid is hij heel service-minded. Vriendelijk personeel die iets alerter zou mogen zijn tijdens het ontbijt. Grote kamer met mooie badkamer. Het toilet was helemaal apart wat een enorm + punt is. Het hotel is rookvrij. Voor rokers die buiten roken was er geen mogelijkheid hun peuken ergens te droppen, dus t moest dan maar op de grond (spijtig). Een heel rustig hotel dat me erg beviel. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Moulin Des Ramiers in Crupet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Moulin Des Ramiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.