De Grotten van Neptunus

5.2Matig

2km van centrum

• 1Gonda08-09-2018

Nooit meer

Indien je deze grotten wenst te bezoeken is het absoluut noodzakelijk om op voorhand te reserveren. Indien je dit niet doet heb je een verloren reis gemaakt. Dit is niet echt duidelijk op hun website. Wij hebben dus een verloren reis gemaakt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Famverhoek0112-08-2018

Interessant

Interessante rondleiding door deze grotten. De gids sprak goed Nederlands en heeft duidelijk uitgelegd hoe de grotten zijn ontstaan. Leuke elementen van de rondleiding waren het stukje met de boot en de lichtshow. We hebben ook nog de korte tocht bovenop de grotten gelopen. Dit was een leuk educatief parcours.

augustus 2018

• 9Fam. Berm27-09-2017

Mooie grot

Na vorig jaar in de grotten van Han geweest te zijn, nu ook hierheen geweest. Het is iets kleinschaliger dan Han, maar dat maakt het zeker niet minder leuk. Zeker een pluspunt was het feit dat er veel uitleg gegeven werd. Kortom.... prima aanrader!

september 2017

• 9Vaneker16-09-2016

Klein maar fijn!

Een kleine grot maar erg leuk. Met 2 kids van 2 en 4 jaar geweest. We vonden het fantastisch. Voor hun is het lang genoeg. 45/50 min duurt de rondleiding. Mooie lichtshow en leuke boottocht. De kinderen werden er leuk bij betrokken door een gids met goed sprekende Nederlandse taal. we waren wat te vroeg maar hebben daar een leuke wandelroute gelopen met opdrachtjes voor de kinderen. Duurde een half uurtje. (gratis)

september 2016

• 9E de Vette24-08-2016

Heel mooi

Het is niet groot. Maar leuke wandeling en boottochtje door de grotten. (45 minuten). Heel goed te doen met kinderen. Mooie licht en geluid shows.

augustus 2016

• 9renckens peter30-08-2015

zéér mooi

Klein maar zéér mooi, zeker de moeite waard om te bezoeken. De gids was perfect tweetalig en heeft ons een goede rondleiding gegeven. Zeker een aanrader met kleine kinderen omdat het niet te lang duurt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7MaschaG26-07-2015

Leuke tour met bootje

Korte leuke tour met asl afsluiting een klein stukje in een bootje met lichtshow. Daarna mooie wandeling door het bos ( 1 uur)

Gereisd met partner in juli 2015

• 9LEJOLY Marie-Thérèse et Michel22-06-2015

Très bien

Une visite intéressante et une guide qui connaissait bien son sujet.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Stef21-05-2015

klein maar fijn, boottochtje

klank en lichtspel boottochtje kindvriendelijk niet zo groot als de grotten van Han maar toch een bezoekje waard

mei 2015

• 8Nico04-02-2015

klein maar fijn

niet zo groot maar met lichtshow en bootje wel leuk

Gereisd met vrienden in januari 2015

10 van de 45 reviews gezien