Vakantiehuis La Grange d'Ychippe

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Grange d'Ychippe
8,8

15 reviews over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe in het Nederlands

Gastvrij, duurzaam, kindvriendelijk mooie omgeving

kees schouwenaars
9-8-2018

Gastvrij ontvangst. Het huis heeft een duurzaam label (milieubewust)

Ons gezelschap bestond uit 7 volwassenen (leeftijd 30-52) en 3 kinderen (leeftijd 10 maanden, 4 jaar en 12 jaar)

Allemaal hebben we ons prima vermaakt zowel in en om huis.

Ook de omgeving is geweldig en veel in te beleven.

We gaan zeker nog een keer terug. Bedankt!

Voor herhaling zeker vatbaar

Fam. Guldix
21-2-2018

Heel veel ruimte voor een gezin bestaande uit 7 volwassenen en 3 kinderen

Goed uitgeruste keuken en keukenbenodigdheden, bed matrassen heel goed, badkamers proper en ruim.

Speelruimten en beschikbaar speelgoed...Top....

Opmerking, dampkap is wel aan vervanging toe.

Heerlijk rustig en actief weekend

Hetty
22-9-2017

Heel mooie en mooi gelegen accomodatie, er is zoveel te doen in de streek !.. Alle informatie over het vakantiehuis, de omgeving enz perfect tweetalig aangegeven, chapeau voor de eigenaars !

Een prachtige plek met alle comfort!

Monique Neuts
3-8-2017

Een prachtige plek met alle comfort! Rust, zalig uitzicht, mooie wandelingen en het domein van Chevetogne op wandelafstand. Een paradijs voor kinderen met speelgoed voor binnen en buiten. We beleefden een heerlijk verjaardagsWE met familie en vrienden! Aanrader!

Heel leuk!

Martine
23-5-2017

Heel leuk met kinderen - enorm veel speelgoed. Ruime kamers. Prachtige streek.

Fantastisch verblijf

geert schoenmaeckers
11-1-2017

Ruime slaapkamers. goed ingedeeld

Alles voorhanden.

Eigenaars heel hulpzaam

Rechtstreeks via eigenaar is goedkoper dan via de andere sites.

We komen zeker een keer terug

Mooie omgeving.

De woonkamer is voor 12 personen iets aan de kleine kant, maar dit heeft de sfeer niet beinvloed.

Idéal pur les enfants

Julie
20-6-2016

Hébergement particulièrement bien équipé pour les enfants (matériel bébé, salle de jeux, jeu d'intérieurs et de plein air à disposition), jardin permettant aux enfants de jouer en toute sécurité

La proximité du domaine de Chevetogne est un autre atout

Propriétaires très serviables

prima verblijf voor onze groep

Eddy
16-1-2016

sober en degelijke gite. Hier en daar binnen wat opletten dat je hoofd of tenen niet stoot.

Mooie, glooiende streek. Wandelafstand van station Chapois.

Met 10 venten ons 28ste mannenweekend doorgebracht in de gite.

Alles voorhanden wat wij nodig hadden. Ook dichtbij station, 20 minuutjes stappen.

Ciney ook te voet prima bereikbaar langs rustige wegen waarbij je kasteel van Leignon passeert. Je hebt de auto niet nodig om er te geraken noch om de buurt te ontdekken!

Valérie en Thomas hebben ons winkellijstje netjes afgewerkt en alles stond in de gite bij aankomst. Dikke merci.

Horeca in Ciney ook dik in orde.

Wij kunnen het weten ;)

Vergeet ook niet langs te gaan in café "Chez Titine" vlak bij de kerk in Chapois.

Uniek dorpscaféetje waar ook wat kledij verkocht wordt.

Merveilleux séjour scrapbooking !

Linda Woygnet
8-12-2015

Superbe séjour en novembre à l'occasion d'un weekend scrapbooking, nous sommes arrivées à 11 et avons passé un weekend génial, le gîte est beau, calme, bien aménagé, on s'y sent bien ! Et quelle belle salle pour scrapper ! Quelle belle table aussi pour se retrouver et partager des moments conviviaux ! Encore merci pour le séjour, premier que j'organise avec mes clientes de scrap mais pas le dernier on se revoit en 2016 !

Pratique avec des enfants

NR
12-11-2015

Très agréable gîte, parfait avec des enfants en bas âge (énormément de jeux sur place). Nous avons apprécié de prendre part à la démarche écologique des propriétaires. Chambres bien insonorisées.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grange d'Ychippe in Ciney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Grange d'Ychippe scoort een 8.83 uit 10 op basis van 15 reviews.