Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

26 Reviews over La Grange d'Ychippe

• 8Jan27-06-2022

een toplocatie om terug te keren

top locatie met schitterend zicht, absolute stilte, schitterende natuur, mooie wandelingen in de omgeving, vlak in de buurt van domein Chevetoghe (een aanrader voor gezinnen met kinderen); vriendelijke en behulpzame verhuurders ; er is aan veel gedacht (barbecue, tuinzetels, extra koelkast, veel speelgoed zowel voor binnen als buiten,...) ; living is aan de kleine kant voor grote groep, wel 5 slaapkamers met mogelijkheid extra kinderbedje, 2 verzorgde badkamers ; veel aandacht voor milieubewustzijn) ; een aanrader om nog eens terug te gaan

• 9Natuur
  • 10Sietske22-11-2021

Heerlijk weekend

Mooie schone en gezellige sfeer in dit cottage-achtige huis met veel kamers en fijne accommodatie en bedden. Het was perfect voor ons familieweekend met de grote tafel en zithoek in de kamer aangrenzend aan keuken en prachtig uitzicht. Superschoon. Was fijn.

• 10Natuur

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

Hartelijk dank voor deze warme reactie, Sietske. We kijken er naar uit om u weer te zien in onze gite

• 8Ellen08-11-2021

Aangenaam verblijf

Proper, leuk vakantiehuis met veel voorzieningen (speelgoed, buggy's, ). Ruime kamers, bedden ok. Gezellige living (niet heel ruim). Heel mooie omgeving, veel te doen direct in de buurt vriendelijke verhuurders Zeker een aanrader

• 10Natuur

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

Wat een genoegen om uw positieve commentaar te lezen! We zijn ons ervan bewust dat de lounge klein is. Daarom zijn we van plan om volgend jaar de woon- en eetkamer te vergroten. Jullie zullen terug moeten komen om de ruimte in onze gite optimaal te benutten ;-)

• 8Lieve02-11-2021

Alles in orde, vatbaar voor herhaling.

Vriendelijke ontvangst in mooi vakantiehuis. Mooie kamers en badkamers met voldoende opbergruimte. Goede ligging met het oog op uitstappen en wandelingen in de omgeving.

• 9Natuur

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

Dank u wel Lieve. Wij zijn zeer attent voor uw opmerkingen en hopen dat u onze gîte zo comfortabel mogelijk zult vinden.

• 9Fam. Camps09-08-2021

Schitterende locatie, gezellig huis met alle voorzieningen, zeer vriendelijke en behulpzame verhuurders. Een aanrader

• 9Eva15-06-2021

Je kan in een weekend hier even helemaal opladen

Een aanrader als je rust zoekt en leuke uitstapjes wil doen. Huis in een charmante, landelijke stijl voorzien van alle gemakken. Dichtbij leuke bezienswaardigheden (park Chevetogne, Ciney, kasteel Veves, park Furfooz) en activiteiten (picknick met lokale producten).

• 9Ruimte

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

We kunnen geen betere omschrijving bedenken voor onze gite. Het weerspiegelt de geest die we willen geven aan onze gite. Hartelijk dank voor deze leuke reactie, Eva.

• 8Maria H.26-05-2021

Gezellig en kindvriendelijk verblijf

Super, alles is aanwezig om een toffe vakantie te hebben!

• 8Ruimte

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We kijken er naar uit om u weer te zien!

• 9Fam. Camps25-02-2021

Fantastisch weekendje in een schitterende omgeving

Fantastische locatie, gezellige ruimtes, alles aanwezig, zeer vriendelijke en behulpzame verhuurders, vlotte communicatie. Alles top! Wij hadden een schitterend weekend.

• 9Ruimte

Valérie Nagant-Vanheer, Eigenaar, 15-02-2022

Wow, wat goed om je te lezen. Dank je wel voor je warme en vriendelijke reactie.

• 10Mariella Van den Ende14-01-2020

Heel graag nog een keer teruggaan!

We hadden een heel mooi weekend : zeer vriendelijke en behulpzame mensen, veel spelruimte voor de kinderen, binnen en buiten; genoeg ruimte in het algemeen, zeker wat de keuken betreft ( waar ook alles voorhanden was), dichtbij het domein van Chevetogne, zelfs te voet bereikbaar. Een ideale plek...

Valérie, Propriétaire, 03-11-2020

Dank u voor deze mooie beschrijving van uw verblijf in Ychippe. Domaine de Chevetogne is een waar paradijs voor kinderen, en het is bij elk verblijf een gelukkige ontdekking voor de ouders. Ik kijk er naar uit om je weer te zien.

• 9Marc07-10-2019

Wij waren heel tevreden in La Grange d'Ychippe

La Grange d'Ychippe is een heel aangename gite met heel vriendelijke eigenaars. De gite is vooral prima voor kleine kinderen. Er is een heel aangename speel hoek met speelgoed. Kinderbedjes kunnen op voorhand worden gevraagd. De buurt is ook heel aangenaam met heel veel mogelijkheid om fijne wandelingen te doen. (Wij hadden wel slecht weer. We hebben niet alle mogelijkheden kunnen proberen.)

Valérie, Propriétaire, 03-11-2020

Dank u wel voor uw waardering. Aarzel niet om terug te komen tijdens het mooie seizoen, mooie wandelingen zijn nog te ontdekken in onze mooie streek.

Vakantiehuis La Grange d'Ychippe info

• CafeNiet beschikbaar