Vakantiehuis La Grange d'Ychippe

Tonen op kaart

17 reviews over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe

• 9Marc07-10-2019

Wij waren heel tevreden in La Grange d'Ychippe

La Grange d'Ychippe is een heel aangename gite met heel vriendelijke eigenaars. De gite is vooral prima voor kleine kinderen. Er is een heel aangename speel hoek met speelgoed. Kinderbedjes kunnen op voorhand worden gevraagd. De buurt is ook heel aangenaam met heel veel mogelijkheid om fijne wandelingen te doen. (Wij hadden wel slecht weer. We hebben niet alle mogelijkheden kunnen proberen.)

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Annemie L.02-06-2019

Fantastisch!

Met drie gezinnen waarvan 5 kinderen tussen 8 jaar en 14 jaar verbleven we in deze mooie gîte. Het is een ruim en comfortabel huis en het ontbrak ons aan niets. We hadden het geluk van prachtig weer te hebben en vertoefden veel buiten op het terras en in de tuin vol sjirpende vogels. De omgeving is prachtig om mooie fietstochten te maken. 's Avonds genoten we van de rust, van het ontwaken van de vleermuizen en nachtvogels en van duizenden sterren. Een aanrader!

La Grange d'Ychippe, Propriétaire, 14-06-2019

Heel erg bedankt voor deze prachtige "foto" van uw verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    9kees schouwenaars09-08-2018

Gastvrij, duurzaam, kindvriendelijk mooie omgeving

Gastvrij ontvangst. Het huis heeft een duurzaam label (milieubewust) Ons gezelschap bestond uit 7 volwassenen (leeftijd 30-52) en 3 kinderen (leeftijd 10 maanden, 4 jaar en 12 jaar) Allemaal hebben we ons prima vermaakt zowel in en om huis. Ook de omgeving is geweldig en veel in te beleven.
    We gaan zeker nog een keer terug. Bedankt!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Fam. Guldix21-02-2018

Voor herhaling zeker vatbaar

Heel veel ruimte voor een gezin bestaande uit 7 volwassenen en 3 kinderen Goed uitgeruste keuken en keukenbenodigdheden, bed matrassen heel goed, badkamers proper en ruim. Speelruimten en beschikbaar speelgoed...Top.... Opmerking, dampkap is wel aan vervanging toe.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2017
    9Hetty22-09-2017

Heerlijk rustig en actief weekend

Heel mooie en mooi gelegen accomodatie, er is zoveel te doen in de streek !.. Alle informatie over het vakantiehuis, de omgeving enz perfect tweetalig aangegeven, chapeau voor de eigenaars !

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Monique Neuts03-08-2017

Een prachtige plek met alle comfort!

Een prachtige plek met alle comfort! Rust, zalig uitzicht, mooie wandelingen en het domein van Chevetogne op wandelafstand. Een paradijs voor kinderen met speelgoed voor binnen en buiten. We beleefden een heerlijk verjaardagsWE met familie en vrienden! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Martine23-05-2017

Heel leuk!

Heel leuk met kinderen - enorm veel speelgoed. Ruime kamers. Prachtige streek.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9geert schoenmaeckers11-01-2017

Fantastisch verblijf

Ruime slaapkamers. goed ingedeeld Alles voorhanden. Eigenaars heel hulpzaam Rechtstreeks via eigenaar is goedkoper dan via de andere sites. We komen zeker een keer terug Mooie omgeving. De woonkamer is voor 12 personen iets aan de kleine kant, maar dit heeft de sfeer niet beinvloed.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

9Eddy16-01-2016

prima verblijf voor onze groep

sober en degelijke gite. Hier en daar binnen wat opletten dat je hoofd of tenen niet stoot. Mooie, glooiende streek. Wandelafstand van station Chapois. Met 10 venten ons 28ste mannenweekend doorgebracht in de gite. Alles voorhanden wat wij nodig hadden. Ook dichtbij station, 20 minuutjes stappen. Ciney ook te voet prima bereikbaar langs rustige wegen waarbij je kasteel van Leignon passeert. Je hebt de auto niet nodig om er te geraken noch om de buurt te ontdekken! Valérie en Thomas hebben ons winkellijstje netjes afgewerkt en alles stond in de gite bij aankomst. Dikke merci. Horeca in Ciney ook dik in orde. Wij kunnen het weten ;) Vergeet ook niet langs te gaan in café "Chez Titine" vlak bij de kerk in Chapois. Uniek dorpscaféetje waar ook wat kledij verkocht wordt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Bart30-07-2015

Prima verblijf met vrienden en de kids

Mooi huis met ruiime slaapkamers en prachtig uitzicht op het landschap. Enkel de leefruimte is misschien wat krap als er bij slecht weer enkele kids doorcrossen maar die zet je dan gewoon in de speelkamer boven :). Vriendelijk onthaal met duidelijke uitleg. Alles is ook aanwezig in het huis, zelfs als je met de kinderen komt hoef je niet veel mee te brengen: er is speelgoed in overvloed, bedjes, kinderstoelen, een babybox zelfs een buggy staat ter beschikking. Ook voor grotere kinderen (en de papa's :)) is er vanalles voorhanden. De ecologische aanpak wist ons ook zeker te bekoren. Gewoon goed dus!

Valérie en Thomas, Propriétaire, 01-08-2015

Hallo,

Wij willen u bedanken voor deze zeer positieve en warme waardering. Het is heel belangrijk voor ons dat de families (ouders en kinderen) kunnen genieten van hun verblijf in onze regio. Daarom wordt alles geregeld zodat iedereen geluk zal vinden. We zijn ons ook bewust van de grenzen van de binnenruimte. Dank u voor ons milieumanagement van het huisje aanvaarden. U bent van harte welkom om Ychippe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

0 tips over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe