Géén boekingskosten

6.3VoldoendeScore uit 99 reviews

100 Reviews over Les Rhodos

• 6wessen_198611-07-2016

Leuk park, kamers tegenvallend

Vriendelijke ontvangst aan de receptie. De kamer was zeer tegenvallend. We moestenn in de electriciteitskast zelf de stroom aanzetten. De badkamer was ronduit vuil te noemen. In de douche vonden we nog een leeg shampoflesje en een gebruikte tandenborstel, verder ook een vies ogend verwarmingsellement. Het gaat eigenlijk om een motel, terwijl het op de website hotel noemt. Het zogenaamde gastronomisch restaurant was eigenlijk een zeer simpele brasseriekeuken en het was een zeer basis ontbijt voor de betaalde prijs. Positief was de omgeving. Leuk park bij zomers weer. Voor wie even wil ontspannen.

• 9Ronald07-04-2016

Dat was genieten!

Wij hadden een driedaags arrangement gekregen van onze kinderen. Het was buiten het seizoen maar we hadden mooi weer. Wat een fijne locatie. Kamer gezellig en proper. Restaurant was aan de overkant. Ontbijt was beperkt maar wel ruim voldoende. Het avondeten was zeer lekker. En wat een mogelijkheden op het domein : wandelen, minigolf, verschillende speeltuinen, de Ark van Noé, (vis)vijvers, kruidentuin, openluchtzwembad, museumpje. Zelfs een treintje om van het ene punt naar het andere te gaan, zelfs buiten het seizoen. Kortom, voldoende om te ontspannen ter plaatse want ja, het is nogal afgelegen. Ook op het domein heeft men verschillende mogelijkheden om te gaan eten / drinken. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 1Patrick G07-04-2016

Passez votre chemin! Les 3 * sont négatives!

1ère surprise en arrivant au bel hôtel, on nous dit : "ah non Monsieur et madame, ici, on ne dort pas mais bien à côté! (nous : « un motel!?? ») Tout délabré vu de l'extérieur, la peinture s'écaille de partout et le murs sont rongés par la mousse! Je commence par les points négatifs de la chambre 30: - la bonde du lavabo est cassée; - il n'y a pas de savon; - pas de petites serviettes pour s'essuyer les mains; - 1 seul petit pot de shampoing pour 2 personnes; - le tapis n'a plus été aspiré depuis?...beurk!; - des mouchoirs en papier traînaient sous le lit; - le wifi? nul!!; - le microscopique coffre ne ferme pas!; - le frigo ne fonctionne pas; - la terrasse est d'une saleté repoussante!; - sensibles aux acariens? passez votre chemin!; - dans le restaurant, le café est servi avec du sucre et un biscuit non emballé!; - il n'y a pas de savon dans les toilettes du restaurant! mais le garçon les utilise aussi et manipule le sucre et les biscuits et tout le reste à mains nues!...; - la clinche de la porte des toilettes vous reste dans les mains et la chasse ne coule pas bien ce qui laisse quelques traces désagréables de l'utilisateur précédent!! - ... Les points positifs? les voici:

• le chauffage est ok;
    • la tv aussi;
    • l'endroit est très calme;
    • le petit dej est ok mais assez pauvre (pas d'œufs - les viennoiseries sont réchauffées, les produits sont des produits blancs de chez Colruyt ou de chez Aldi);
    • le menu du resto est ok mais on ne nous demande même pas comment nous désirons notre cuisson...bref, le steak est bleu...
    • le réceptionniste, garçon de restaurant et homme à tout faire, âgé de 20 ans (!!) est d'une gentillesse et d'une serviabilité exceptionnelle! Il nous a presque fait oublier les points négatifs de cet établissement appelé "hôtel 3 *" !! HEUREUSEMENT!! Bref, nous n'y mettrons plus jamais les pieds!!
  • 9Eric07-10-2015

leuk verblijf

leuk verblijf in nette kamer op een originele locatie - de maaltijden zijn meer dan correct

• 10Fam. Brugmans13-04-2015

Om nog eens over te doen

Eenvoudige kamer maar prima inorde. Drie gangendiner heel lekker, misschien een paar gerechtjes op de kaart zetten voor kinderen. Personeel heel vriendelijk en bereid om uw wensen te vervullen, men was niet voorzien op aperitiefhapjes voor 16 personen maar dat weerhield hen niet om toch iets op tafel te toveren! Prachtig domein met tal van mogelijkheden, zowel voor groot als voor klein. Het was een geweldige uitstap met gans de familie! Onze tijd hier was wat kort dus we komen zeker nog eens terug.

• 4Nathalie Helsen02-12-2014

Gemengde ervaringen

Bij aankomst werden we ontvangen door een erg vriendelijke jongeman. De communicatie verliep wat verwarrend, er waren per ongeluk 2 kamers voorbehouden. We mochten kiezen tussen de nieuwe of oude kamer. We kozen voor de nieuwe: de kamer was een ramp...oud en afgeleefd meubilair, hygiëne van de douche/wastafel was slecht, opgebruikte bedden...Gelukkig was de natuur ongerept wanneer we uit het domein de bossen introkken. Het avondmaal was sober, maar erg lekker. Het ontbijt was beperkt: 2 soorten flakes, koffiekoekje, schel kaas, schel vlees, joghurt, soort choco, smeerkaasje, confituurpotje,sinaasappelsap, koffie en op vraag thee. We hebben tarweallergie en hadden dit voorgelegd; we konden best ons eigen alternatieven meenemen... dat was niet zo comfortabel. Ook bij het (vaste) avondeten herhaalden we onze allergie en dat werd niet zo goed begrepen (tiramisu, speculaas,...). Ondanks de vriendelijkheid, voelden we, doorheen het verblijf geen echte connectie met 'de klant'.

• 8Zanconato28-09-2014

A refaire !

Dans un splendide cadre verdoyant, le motel Les Rhodos offre un cadre agréable et un calme apaisant. Nous avions prit une chambre standard avec petit déjeuné. Nous avons apprécié notre séjour grâce à l'accueil très agréable du personnel souriant, ainsi qu'au confort des chambres. Le buffet petit déjeuné est servis au restaurant Les Rhodos. C'était vraiment une chouette aventure !

• 8Dorien02-08-2014

Leuk hotel

We waren tevreden over dit hotel. De ligging is in een mooi provinciaal domein! Het personeel (ontbijt + onthaal) spreekt voornamelijk Frans en slechts een beetje Nederlands, maar ze waren heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit was het zeker in orde, ook omdat we hier verbleven met een actie. Er was ook een restaurant waar we 3 keer gegeten hebben, alles was verzorgd en in orde. De kamers waren ruim genoeg. Bij ons stond er nog een extra bed en een babybed en dit was goed te doen. Badkamer ook in orde. Onze kamer was wel iets "verouderd", mijn schoonouders hadden een moderner afgewerkte kamer, maar ik denk dat er nog verbouwingen aan de gang waren. Het ontbijt was niet heel uitgebreid en elke dag hetzelfde, maar wel zeker voldoende. We zouden hier zeker terug komen.

• 9RIK 14-05-2014

Ideale plek voor rust, ontspanning in de natuur

Prima ligging voor rustzoekers in een prachtige omgeving midden de natuur. Personeel doet zijn best om je (enkel in het Frans) te helpen. Wij brachten het weekend door met een bon aan een eerlijke prijs. we betaalden wel een supplement van 20 euro voor een vernieuwde kamer. Mooie kamer en badkamer met goede bedden en goed werkende wifi, kleine Tv. Klein restaurant met haardvuur. Lekker degelijk ontbijt, maar voor wie dit extra moet betalen is 12 euro wel duur... Onthou vooral dit : voor rustzoekers "the place to be"

• 9Ilse De Greef31-03-2014

Fantastisch rustig verblijf

Kamers zijn piekfijn in orde. Heel stil. Buren hadden kleine baby bij en hebben niets gehoord. Mooi uitzicht.

Hotel Les Rhodos info

Het complex