Chevetogne

We hebben een aantal aanbieders voor Chevetogne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Chevetogne voor je op een rij gezet:

Reviews over Chevetogne

Fijne bossen, met een wat aparte sfeer

Nathalie Helsen
    2-12-2014

Het domein van Chevetogne is aangelegd met knappe ontdekkingsplaatsjes. Vooral voor kinderen is dit een avontuur. Wat verder kan je makkelijk het ongerepte bos in, door mix van loof en den krijg je een wat aparte sfeer.

Gereisd Met vrienden in november 2014

Leuk

Dorien
    2-8-2014

Het provinciaal domein is zeker de moeite waard! Wij verbleven drie nachten in een hotel op het domein en zijn niet van het domein weg geweest! Echt leuk! Je moet wel geluk hebben met het weer, want als het regent, is er niet veel te doen. Maar alles buiten echt in orde en goed onderhouden, met genoeg eetgelegenheden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Prachtige bestemming

Marieke
    30-9-2013

Een heerlijk park, met veel speelgelegenheid voor kinderen, je kan er gratis bootjes huren, en geweldig wandelen door de prachtige bossen. In het nabijgelegen klooster, de abdij van Chevetogne zingen de monniken prachtige orthodoxe gezangen, zeker het bezoeken waard.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2013

mooi en verzorgd park

onurake
    24-8-2013

Het provinciaal domein Chevetogne is erg mooi en goed onderhouden. Er zijn mooie thema tuinen en tal van vijvers en meertjes. De minigolf en het zwembad zijn ook de moeite.Al bij al een mooi domein waar ik zeer graag verbleef.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig provinciaal park!

De Meyer - Hoste
    3-4-2013

Het provinciaal park van Chevetogne is de familiepleister bij uitstek! Prachtige wandelingen in de natuur, speelpleintjes, dierenparkjes, de kinderden kunnen ravotten in het bos, en zo veel meer nog is er te doen! Wij hebben er echt van genoten!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013
Chevetogne scoort een 8,8 uit 10, op basis van 13 reviews