Celles

Reviews over Celles

zeer goed

Thilly
    29-12-2015

Celles is een klein stadje waar je zo doorheen kunt wandelen. Nochtans is Celles eigenlijk een goede uitvalsbasis om naar andere bezienswaardigheden te rijden. Men kan van daaruit via de N4 naar talrijke plaatsen (Bastogne, Han, La Roche,.....) Eveneens is het vertrekpunt voor een afvaart van de Lesse niet zo ver.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Celles is zeer gezellig , heel mooi dorp

HARINCK JOHAN
    12-11-2013

Celles is een gezellig mooi dorpje
    goed vertrekpunt voor allerlei wandelingen. Dichtbij Dinant. Heel wat activiteiten in de nabije omgeving : slakkenkwekerij - brouwerijen - struisvogelkwekerij , Han Sur Lesse

Gereisd Met vrienden in november 2013
Celles scoort een 8,8 uit 10, op basis van 15 reviews