6 reviews over Hotel Le Saint Hadelin in het Nederlands

Zalig hotelletje in een mooi ardeens dorpje

annie de backer
8-7-2017

Heel mooi weekend gehad , wij houden van kleinschalige hotelletjes. Alle kamers anders ingericht, heel proper, rustig gelegen, in een zalig dorpje, vriendelijke mensen. Ontbijt heel uitgebreid zeker voor zo'n klein hotel, ook het diner heel goed. Mooie streek om te wandelen, vlak bij Dinant.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prachtige kamers, smaakvol ingericht, elke kamer anders, persoonlijk en uniek. In de badkamer is een antieke kast gebruikt als basis voor de wastafel - prachtig. Het ontbijt was ook heerlijk, met een persoonlijke sfeer. Een echte aanrader. Ik had ook nog mijn computermuis laten liggen, en dat is heel netjes opgelost.

Gereisd met partner in mei 2016

Aangenaam verblijf

Vandaele Bert
24-2-2013

Wij hadden een kamer met diner geboekt, via een mail werd dit bevestigd. Wij kregen echter een plaatsje buiten het restaurant in het café-gedeelte. Het restaurant was veel aangenamer ingericht. De kamer van het hotel (op 100m van het restaurant ) is bijzonder volledig en smaakvol ingericht. Ze beschikt over een heel goede matras en hoofdkussens. Het ontbijt wordt in het hotel aangeboden: lekker en gevarieerd.

Gereisd met partner in februari 2013

Aanrader

Wim
31-8-2012

Vriendelijk onthaal. Voortreffelijke kamers. Bijzonder lekker avondeten. Goed ontbijt. Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Luxe en outdoor gecombineerd

marc_nicole
4-6-2012

Heerlijk diner, prima ontbijt, kamer netjes en nieuw, maar weinig lichtinval. Dit plekje ligt temidden van een prachtig oud kasteeldorp en wandelwegen. Tip: bezoek aan Dinant. Ook leuk voor een romantisch weekend.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima maar met een maar !

Pittomvils Lea
23-1-2012

Super kamers, super ontbijt. Minpunt : restaurant is 100 meter verder( voor avodeten, niet voor ontbijt ) en was gesloten, jaarlijkse vakantie. De sleutel van hethotel en de kamer moesten we ophalen bij een ander restaurant. Niemand van eigenaars aanwezig , spijtig. Raar om in een hotel te zitten waar geen bar, geen salon en niemand anders dan gasten aanwezig waren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Saint Hadelin in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Saint Hadelin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.