9,7

31 reviews over Hotel Le Fenil in het Nederlands

ideaal gelegen en verzorgd hotel

vandenbogaerde curina
27-1-2010

Hotel le fenil in Celles Houyet. Het heeft ons zeker kunnen bekoren. Een heel verzorgd hotel. Vriendelijk onthaal. Ideale ligging voor sportieve activiteiten, uitstapjes en wandelingen. Leuk om te horen dat het hotel wordt vernieuwd in februari en dat er een restaurant en salon voor de logies komt. We gaan zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fenil in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.