Weer vandaag16°

31 reviews over Hotel Le Fenil in het Nederlands

top!

klaaske
21-1-2013

Hoeven eigenlijk niks toe te voegen.. was gewoon top!!!! Wij hebben reuze genoten.. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topklasse

Marc Gabriels
1-1-2013

Indien je hier tafelt denk je : arme decadente vlaamse topchefs. Dit west- vlaams uitgeweken koppel, een warme gastvrouw en een timide topkok weet wat hemels voedsel is en brengt dit met liefde en passie getoverd op uw bord . Heb zonder franjes gezegd redelijke ervaring met klasse restaurants maar lang geleden nog zo genoten. Chapeau !!!

Gereisd Met partner in januari 2012

TOP

curd roelstraete
16-8-2012

Voor de 2de maal te gast in LE FENIL alles was weer TIP TOP in orde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Zeker een aanrader

Vlaeminck Dirk
27-3-2012

Klantvriendelijk en eten van hoge kwaliteit

Gereisd Met vrienden in januari 2011

héél goed

bruneel
17-11-2011

wij waren er 3 dagen eind oktober2011,gastvrouw heel vriendelijk evenals haar keukenprins die voor de lekkere diners zorgt, een aanrader in een knus rustig hotel , restaurant en kamers heel smaakvol ingericht en het dorpje Celles is klein maar lieflijk met vriendelijke horecamensen. Mooie wandelingen te doen in de omgeving. Een plaats om zeker terug te keren.

Gereisd Met partner in Wed Oct 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader

Roger Van den Steen
8-11-2011

Het hotel is prachtig gelegen en heel goed bereikbaar.De gastvrijheid van de eigenaars is in één woord 'top' en wat het eten betreft kunnen er enkele sterren bij want het eten is heel fijn en lekker. Daarenboven was de kamer heel netjes, ruim en werkte alles perfect. Een dikke proficiat voor Curina & Jurgen.

Gereisd Met partner in november 2011

Voor herhaling vatbaar!

Danny De Coene
7-11-2011

Hartelijke ontvangst, gezellig hotel. Heel lekker eten. Perfect om te wandelen (met goeie tips van de uitbaters). Een zeer geslaagd verblijf! Hier komen we zeker terug.

Gereisd Met partner in november 2011

prachtig hotel...

De backere serge
15-8-2011

zeer vriendelijke uitbaters...prachtig eten..motorgarage...wat wil je meer op een paar dagen vakantie...

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een paradijs om te ontspannen

koppel met ouder kind
4-5-2011

Het hotel "Le Fenil" in Celles straalt een oasis van rust en ontspanning uit. Een klein hotel, kamers zijn ruim en zéér proper, het eten is super. In de buurt is vanalles te doen : kayakken, natuurwandelingen, stadsbezoeken, motoritten, ... De eigenaars geven veel informatie en zijn super behulpzaam, zo gaven ze ons uitleg over de mooiste wandelroutes op de wandelkaart ... bij een ander koppel hielpen ze mee om een perfecte moto route uit te stippelen met de mooiste plekjes van de streek ... onze kinderen kregen telkens een aangepast kindermenu . Het hotel is ZEKER een ster meer waard. Wij gaan er zeker nog terug !

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

Ik heb hier 3 dagen geslapen met mijn zus.

Fijne eigenaren. Een jong vlaams stel. Enthousiast. Ze zijn reeds een paar maanden de nieuwe eigenaren en zijn druk bezig me opknappen. Er komt nog een eetzaal in, nu was er alleen nog ontbijit mogelijk. Ze hebben echt zin om lekker te koken, dat stralen ze ook uit. Fijne bedden en matrassen !! Heerlijk geslapen !

Er zijn echter ook nog 3 restaurants en een soort eetcafé in Celles zelf (klein dorp in sfeervolle vallei, met plm 50 ?? huizen en uiteraard een kerk). Dus keuze zat !

Gewoon een welkome ontvangst, er was iets kapot dat werd ook nog direct gemaakt !! En van mij hoefde dat niet eens ! Geweldig.

HEt enige minpuntje zijn de wat gedateerde badkamers, een beetje vies groen kleurtje zijn ze en ik houd niet van zittend douchen in bad ..... Voor kinderen is de zolderkamer het fijnste denk ik. Kamer 2 en 4 zijn ook leuk. (wat groter) De rest is vrij krap.

Voor kinderen geen speciaal vermaak. In de omgeving is genoeg te doen !

Gereisd Met partner in april 2010

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fenil in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.