Kleine hotelsWeer vandaag22°10°

31 reviews over Hotel Le Fenil in het Nederlands

Lekker genieten

Mieke
10-8-2015

Aangename gastheer & gastvrouw. Heel lekker gegeten op hun gezellig terras. Verzorgd ontbijt. Mooie omgeving en goed geslapen!! Wat moet een mens nog meer tijdens een kort weekendje weg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

om thuis te komen

GREET LODEWYCKX
14-6-2015

altijd super lekkere eten door de chef zelf klaar gemaakt prachtige menu s , in een rustig en gezellig kader een heel leuke bar / salon om nieuwe producten te proeven , eerlijke en heerlijke wijnen , zeker eens doen

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Heel leuk hotelletje, een echte aanrader!

Nicolas De Winter
24-8-2014

Een geweldig hotelletje in een heel mooie streek. De ontvangst is heel hartelijk, de kamers gezellig en het diner heerlijk. Hier komen we zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een Must Do

Willems-Colyn
8-7-2014

Topper We zijn hier voor de derde keer geweest en zeker niet de laatste keer.Dit is echt klasse wat hier op tafel geserveerd word door kok-uitbater Jurgen.Verse seizoensgebonden gerechten met verfijning op tafel gebracht door super gastvrouw Curina.De kamers zijn gezellig en kraaknet,ook het dorpje is zeer charmant.De uitbaters zijn echt warme,behulpzame en vriendelijke mensen. Bedankt Jurgen en Curina voor alweer een onvergetelijk verblijf en tot binnenkort. Patrick en Martine

Gereisd Met partner in juni 2014

Buitengewoon! Een echte aanrader!!!!!

Familie JP.De Roo - Mestdag
26-11-2013

Le Fénil is een super gezellig hotel met een prachtige ligging! We mochten er genieten van enkele heerlijke vakantiedagen dankzij de zeer sympathieke en hulpvaardige gastvrouw en de sublieme maaltijden van de chef-kok. Zeer nette kamers, een gezellig salon en eetzaal.

Gereisd Met partner in november 2013

Sublieme Gastronomische en Rustgevende Bestemming

Carl
12-11-2013

Le Fenil is een gastvrije en een verzorgde locatie voor een aangenaam en verfijnd weekend. Het eten is er overheerlijk en wordt volledig door de gastheer bereid. De producten zijn vers en verzorgd uitgekozen. De gastvrouw ontvangt u met alle warmte en staat u bij met raad en daad voor zowel het hotel als de mogelijkheden in de buurt. Het Hotel is gelegen in een rustgevend en idyllisch dorpje. Het dorp brengt je terug in de tijd. Van hieruit vertrekken diverse wandelingen. De prijs is uitermate in verhouding met de aangeboden kwaliteit. Kortom dit is een aanrader. Mijn vrouw en ik zijn reeds viermaal op weekend geweest in twee jaar en zijn in ieder geval van plan op terug te komen.

Gereisd Met partner in Fri Nov 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super - een aanrader!!!

HARINCK JOHAN
12-11-2013

Wij kennen het hotel al een paar jaar en worden elke keer opnieuw verrast door de lekkere, verfijnde keuken van Jurgen en de warme ontvangst en gastvrijheid en service van Curina in hun gezellig, sfeervol hotelletje, die intussen * heeft gekregen. Deze mensen staan u ook graag bij met info over de omgeving, de dingen die je kan bezoeken , wandelingen enz Net terug van een weekendje met vrienden : " wild arrangement" Het was weer volop genieten Het was super , lekker en zeer gezellig

Gereisd Met vrienden in november 2013

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER HOTEL!!!!!!!

Andreas Leenknecht
19-8-2013

Het was een SUUUUUUUUUUPER leuk verlengd weekend met zeer lekker eten, Jurgen kan er wat van!! Ook de gastvrouw Curina is zeer vriendelijk en doet het heel goed!! Een AANRADER!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Gezellig hotelletje

Dirk
17-5-2013

Dit hotel is een gezellig klein hotelletje, gelegen in een pittoresk Ardens dorpje. De West-Vlaamse uitbaters van dit hotel, verstaan de kunst om hun gasten in de watten te leggen. Door mevrouw wordt u vriendelijk ontvangen, met de nodige informatie over de omgeving. De kamers zijn sfeervol ingericht, maar vooral de keuken is schitterend. De eigenaar is tevens de chef, die met kennis en vooral met liefde voor zijn vak kookt! Wij hebben twee dagen mogen genieten van zijn voortreffelijke keuken. Hier komen we zeker nog terug!!

Gereisd Met partner in mei 2013

Schitterend !!

geert-bonne
21-3-2013

Wat je verwacht van een Ardens dorpje vind je hier: kerkje, kloostertje, cafeetje, boerderijtje (koeien op straat) enkele huisjes en het hotelletje Le Fenil! Zo rustig gelegen, en de maaltijden... lekker !!!!

Gereisd Met partner in februari 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fenil in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.