Hotel Le Fenil

34 reviews over Hotel Le Fenil

• 9Patrick Vaneeckhoutte30-09-2019

Subliem!

SUPER !!!!

Fijne uitbaters, kraaknet, mooie kamer, vriendelijk en prachtkeuken met de perfecte wijnen, Subliem!

Nu voor de tweede maal geweest, in 2020 zijn we er terug omdat het thuiskomen is!

• 2018
    10Mevr. Kerstens27-11-2018

Het was een perfect verblijf.

De gasten staan centraal. Niets is de uitbaters te veel. Een vriendelijke ontvangst en een fantastische keuken. Zelfs lactose-vrije personen worden hier verwend. Voor ons was het een aangenaam verblijf in een mooie omgeving.

• 10Groep buren17-06-2018

Fantastisch hotelletje

Vriendelijk onthaal, mooie kamers, lekker ontbijt, culinair viergangendiner 's avonds

• 10Paul Vermeersch21-01-2018

Volledig ontstresst in een heerlijk weekend!

Een prachtige locatie: Mooi gerestaureerd charmehotel in het mooie Celles (un des plus beaux villages de Wallonie). Heel rustig gelegen. Vriendelijke eigenaars. Schitterend ingericht salon (met haard) en restaurant. Overheerlijke gerechten, culinair hoogstaand!!

• 2017
    9Herman De Groote29-01-2017

Fabelachtig

Culinair genot van de hoogste plank! Het gastronomisch wildarrangement is een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

• Oude reviews

9GREET LODEWYCKX14-06-2015

om thuis te komen

altijd super lekkere eten door de chef zelf klaar gemaakt prachtige menu s , in een rustig en gezellig kader een heel leuke bar / salon om nieuwe producten te proeven , eerlijke en heerlijke wijnen , zeker eens doen

• 10HARINCK JOHAN 12-11-2013

Super - een aanrader!!!

Wij kennen het hotel al een paar jaar en worden elke keer opnieuw verrast door de lekkere, verfijnde keuken van Jurgen en de warme ontvangst en gastvrijheid en service van Curina in hun gezellig, sfeervol hotelletje, die intussen * heeft gekregen. Deze mensen staan u ook graag bij met info over de omgeving, de dingen die je kan bezoeken , wandelingen enz Net terug van een weekendje met vrienden : " wild arrangement" Het was weer volop genieten Het was super , lekker en zeer gezellig

• 9Andreas Leenknecht19-08-2013

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER HOTEL!!!!!!!

Het was een SUUUUUUUUUUPER leuk verlengd weekend met zeer lekker eten, Jurgen kan er wat van!! Ook de gastvrouw Curina is zeer vriendelijk en doet het heel goed!! Een AANRADER!!!!

• 9curd roelstraete16-08-2012

TOP

Voor de 2de maal te gast in LE FENIL alles was weer TIP TOP in orde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9Vlaeminck Dirk27-03-2012

Zeker een aanrader

Klantvriendelijk en eten van hoge kwaliteit

2 tips over Hotel Le Fenil

• Dirk, 20-05-2013

Om een van heerlijk diner te genieten, moet ge zeker niet gaan zoeken, de chef van "Le Fenil" zal u niet teleurstellen. Er is ook een goede bakker-patissier om de hoek: dany Gerlache

• Dirk, 17-05-2013

Zoek niet om buitenshuis te gaan eten, u zou alleen maar teleurgesteld zijn. In het dorpje is ook nog een zeer goede bakker,juist om de hoek: Danny Gerlache.

0 vragen over Hotel Le Fenil

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen