Kleine hotelsWeer vandaag26°16°

3 reviews over Hotel Le Fenil in het Nederlands

Lekker genieten

Mieke
10-8-2015

Aangename gastheer & gastvrouw. Heel lekker gegeten op hun gezellig terras. Verzorgd ontbijt. Mooie omgeving en goed geslapen!! Wat moet een mens nog meer tijdens een kort weekendje weg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Heel leuk hotelletje, een echte aanrader!

Nicolas De Winter
24-8-2014

Een geweldig hotelletje in een heel mooie streek. De ontvangst is heel hartelijk, de kamers gezellig en het diner heerlijk. Hier komen we zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ideaal gelegen en verzorgd hotel

vandenbogaerde curina
27-1-2010

Hotel le fenil in Celles Houyet. Het heeft ons zeker kunnen bekoren. Een heel verzorgd hotel. Vriendelijk onthaal. Ideale ligging voor sportieve activiteiten, uitstapjes en wandelingen. Leuk om te horen dat het hotel wordt vernieuwd in februari en dat er een restaurant en salon voor de logies komt. We gaan zeker terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fenil in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.