Hotel Le Fenil

34 reviews over Hotel Le Fenil

• 2018
    9Nicole en Jean-Pierre18-10-2018

Aanrader

Een aangenaam hotelletje, met een uitzonderlijk lekkere keuken - een wildarrangement is zeker top! Een pluim voor de gastvrouw én voor de chef!

• Oude reviews

10Ruud en Marieke27-08-2016

Echt GENOTEN!

Van 22 t/m 25 augustus 2016 waren wij, via een wandelvakantie van de SNP bij Le Fenil. We hadden een extra nacht geboekt en dat wat een bijzonder goede keus! Het hotel is niet groot (7 kamers) en het wordt gerund door het eigenaarsechtpaar, Jurgen en Curina. Gastvrijheid hebben ze heel hoog in het vaandel staan! De kamers (wij hadden type B) zijn niet groot, maar voldoende. De regendouche is heerlijk.

Het eten is "wat de pot schaft". Dus geen buffet of keuzemenu. Jurgen maakt een 4 gangendiner dat werkelijk minimaal 1 Michelinster verdient. Verse producten en geen gerechten uit het boekje maar eigen creaties. We hebben van onze 3 dagen daar echt genoten.

Ruud en Marieke Hobo Beekbergen

• 10fam. Stevens14-05-2016

mooi gerenoveerd hotel met fantastische keuken

Eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder aangename mensen die ook nog eens de sterren van de hemel koken. Wij hebben niets kunnen ontdekken wat niet goed was....alles klopt daar! De rust, mooie kamers welke gerestaureerd zijn in het karakter van het huis met alle comfort. Een prima ontbijt om vervolgens de dag af te sluiten met een 4-gangen diner dat (en dan spreek ik uit ervaring) een bib-gourmand waardering glansrijk waardig is. Kortom, wat ons betreft een terugkerend adres en voor iedereen een aanrader. Voor minder-validen is de toegankelijkheid momenteel moeilijk maar daar wordt driftig aan gewerkt en zal na 1 september geen probleem meer zijn

• 9Thilly & Rudi29-12-2015

fantastisch goed

Mooi klein hotel in één van de mooiste stadjes van Wallonië. De keuken wordt verzorgd door de eigenaars en is zéér lekker. Voor mensen met een allergenen is er wel een oplossing. Ook hondjes zijn welkom. Kortom, wij hebben daar (zoals altijd) een zeer aangenaam verblijf gehad, aan het eind heb je altijd spijt dat je naar huis moet.

• 10Een aanrader18-08-2015

Heerlijk genieten

We waren er te gast van 14/08 tot 17/08. Heel mooie ingerichte kamer, een verzorgd ontbijt en s' avonds heerlijk genieten van een 4 gangen menu. Wat moet men nog meer hebben om er enkele dagen te kunnen van genieten. We komen hier zeker terug

• 10Willems-Colyn08-07-2014

Een Must Do

Topper We zijn hier voor de derde keer geweest en zeker niet de laatste keer.Dit is echt klasse wat hier op tafel geserveerd word door kok-uitbater Jurgen.Verse seizoensgebonden gerechten met verfijning op tafel gebracht door super gastvrouw Curina.De kamers zijn gezellig en kraaknet,ook het dorpje is zeer charmant.De uitbaters zijn echt warme,behulpzame en vriendelijke mensen. Bedankt Jurgen en Curina voor alweer een onvergetelijk verblijf en tot binnenkort. Patrick en Martine

• 10Familie JP.De Roo - Mestdag26-11-2013

Buitengewoon! Een echte aanrader!!!!!

Le Fénil is een super gezellig hotel met een prachtige ligging! We mochten er genieten van enkele heerlijke vakantiedagen dankzij de zeer sympathieke en hulpvaardige gastvrouw en de sublieme maaltijden van de chef-kok. Zeer nette kamers, een gezellig salon en eetzaal.

• 9Carl12-11-2013

Sublieme Gastronomische en Rustgevende Bestemming

Le Fenil is een gastvrije en een verzorgde locatie voor een aangenaam en verfijnd weekend. Het eten is er overheerlijk en wordt volledig door de gastheer bereid. De producten zijn vers en verzorgd uitgekozen. De gastvrouw ontvangt u met alle warmte en staat u bij met raad en daad voor zowel het hotel als de mogelijkheden in de buurt. Het Hotel is gelegen in een rustgevend en idyllisch dorpje. Het dorp brengt je terug in de tijd. Van hieruit vertrekken diverse wandelingen. De prijs is uitermate in verhouding met de aangeboden kwaliteit. Kortom dit is een aanrader. Mijn vrouw en ik zijn reeds viermaal op weekend geweest in twee jaar en zijn in ieder geval van plan op terug te komen.

• 10Dirk17-05-2013

Gezellig hotelletje

Dit hotel is een gezellig klein hotelletje, gelegen in een pittoresk Ardens dorpje. De West-Vlaamse uitbaters van dit hotel, verstaan de kunst om hun gasten in de watten te leggen. Door mevrouw wordt u vriendelijk ontvangen, met de nodige informatie over de omgeving. De kamers zijn sfeervol ingericht, maar vooral de keuken is schitterend. De eigenaar is tevens de chef, die met kennis en vooral met liefde voor zijn vak kookt! Wij hebben twee dagen mogen genieten van zijn voortreffelijke keuken. Hier komen we zeker nog terug!!

• 10geert-bonne21-03-2013

Schitterend !!

Wat je verwacht van een Ardens dorpje vind je hier: kerkje, kloostertje, cafeetje, boerderijtje (koeien op straat) enkele huisjes en het hotelletje Le Fenil! Zo rustig gelegen, en de maaltijden... lekker !!!!

2 tips over Hotel Le Fenil

• Dirk, 20-05-2013

Om een van heerlijk diner te genieten, moet ge zeker niet gaan zoeken, de chef van "Le Fenil" zal u niet teleurstellen. Er is ook een goede bakker-patissier om de hoek: dany Gerlache

• Dirk, 17-05-2013

Zoek niet om buitenshuis te gaan eten, u zou alleen maar teleurgesteld zijn. In het dorpje is ook nog een zeer goede bakker,juist om de hoek: Danny Gerlache.

0 vragen over Hotel Le Fenil

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen