mooi gerenoveerd hotel met fantastische keuken

Review geschreven door fam. Stevens

mooi gerenoveerd hotel met fantastische keuken

fam. Stevens
14-5-2016

Eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder aangename mensen die ook nog eens de sterren van de hemel koken. Wij hebben niets kunnen ontdekken wat niet goed was....alles klopt daar! De rust, mooie kamers welke gerestaureerd zijn in het karakter van het huis met alle comfort. Een prima ontbijt om vervolgens de dag af te sluiten met een 4-gangen diner dat (en dan spreek ik uit ervaring) een bib-gourmand waardering glansrijk waardig is. Kortom, wat ons betreft een terugkerend adres en voor iedereen een aanrader. Voor minder-validen is de toegankelijkheid momenteel moeilijk maar daar wordt driftig aan gewerkt en zal na 1 september geen probleem meer zijn

Gereisd Met partner in mei 2016