9,7

31 reviews over Hotel Le Fenil in het Nederlands

Het was een perfect verblijf.

Mevr. Kerstens,
27-11-2018

De gasten staan centraal. Niets is de uitbaters te veel. Een vriendelijke ontvangst en een fantastische keuken. Zelfs lactose-vrije personen worden hier verwend. Voor ons was het een aangenaam verblijf in een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Nicole en Jean-Pierre,
18-10-2018

Een aangenaam hotelletje, met een uitzonderlijk lekkere keuken - een wildarrangement is zeker top! Een pluim voor de gastvrouw én voor de chef!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch hotelletje

Groep buren,
17-6-2018

Vriendelijk onthaal, mooie kamers, lekker ontbijt, culinair viergangendiner 's avonds

Gereisd met vrienden in juni 2018

Volledig ontstresst in een heerlijk weekend!

Paul Vermeersch,
21-1-2018

Een prachtige locatie: Mooi gerestaureerd charmehotel in het mooie Celles (un des plus beaux villages de Wallonie). Heel rustig gelegen. Vriendelijke eigenaars. Schitterend ingericht salon (met haard) en restaurant. Overheerlijke gerechten, culinair hoogstaand!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Fabelachtig

Herman De Groote
29-1-2017

Culinair genot van de hoogste plank! Het gastronomisch wildarrangement is een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

Gereisd met vrienden in januari 2017

zeer goede plaats

rik holvoet
20-11-2016

zeer goed hotel voor gastronomisch te eten en goede service en mooie kamers

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Echt GENOTEN!

Ruud en Marieke
27-8-2016

Van 22 t/m 25 augustus 2016 waren wij, via een wandelvakantie van de SNP bij Le Fenil. We hadden een extra nacht geboekt en dat wat een bijzonder goede keus! Het hotel is niet groot (7 kamers) en het wordt gerund door het eigenaarsechtpaar, Jurgen en Curina. Gastvrijheid hebben ze heel hoog in het vaandel staan! De kamers (wij hadden type B) zijn niet groot, maar voldoende. De regendouche is heerlijk.

Het eten is "wat de pot schaft". Dus geen buffet of keuzemenu. Jurgen maakt een 4 gangendiner dat werkelijk minimaal 1 Michelinster verdient. Verse producten en geen gerechten uit het boekje maar eigen creaties. We hebben van onze 3 dagen daar echt genoten.

Ruud en Marieke Hobo Beekbergen

Gereisd met partner in augustus 2016

mooi gerenoveerd hotel met fantastische keuken

fam. Stevens
14-5-2016

Eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder aangename mensen die ook nog eens de sterren van de hemel koken. Wij hebben niets kunnen ontdekken wat niet goed was....alles klopt daar! De rust, mooie kamers welke gerestaureerd zijn in het karakter van het huis met alle comfort. Een prima ontbijt om vervolgens de dag af te sluiten met een 4-gangen diner dat (en dan spreek ik uit ervaring) een bib-gourmand waardering glansrijk waardig is. Kortom, wat ons betreft een terugkerend adres en voor iedereen een aanrader. Voor minder-validen is de toegankelijkheid momenteel moeilijk maar daar wordt driftig aan gewerkt en zal na 1 september geen probleem meer zijn

Gereisd met partner in mei 2016

fantastisch goed

Thilly & Rudi
29-12-2015

Mooi klein hotel in één van de mooiste stadjes van Wallonië. De keuken wordt verzorgd door de eigenaars en is zéér lekker. Voor mensen met een allergenen is er wel een oplossing. Ook hondjes zijn welkom. Kortom, wij hebben daar (zoals altijd) een zeer aangenaam verblijf gehad, aan het eind heb je altijd spijt dat je naar huis moet.

Gereisd met partner in december 2015

Heerlijk genieten

Een aanrader
18-8-2015

We waren er te gast van 14/08 tot 17/08. Heel mooie ingerichte kamer, een verzorgd ontbijt en s' avonds heerlijk genieten van een 4 gangen menu. Wat moet men nog meer hebben om er enkele dagen te kunnen van genieten. We komen hier zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Fenil in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Fenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.