Hotel La Clochette

8.4Fantastisch

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel La Clochette

• 9brad30-03-2016

Erg genoten van lekker eten en waalse gastvrijheid

Een beetje kind aan huis, reeds verscheidene keren nieuwjaar komen vieren en regelmatig overnachtingen geboekt. Wat ons elke keer opnieuw opvalt is hoe fantastisch Françoise ons een warm Welkom geeft. Hiervoor alleen al komen wij zo graag terug . En dan is er het restaurant ....sinds kort een nieuwe Chef , maar de maaltijden zijn hier nog steeds overheerlijk. Wij hebben zopas genoten van een arrangement 2 overnachtingen met ontbijt en avondeten. Ontbijt is sober maar lekker en vers , lekkere koffie , thee of warme chocolade , en een glaasje fruitsap , pistoletjes kaas en ham , confituur , smeerkaasjes ,choco , yoghurtje . Ons avondmaal startte met 3 amuses , aangeboden bij onze aperitief. We mochten ons verheugen op lamskroontje , zalm , verse asperges en meer lekkers m.a.w. Top !!! Natuurlijk zijn dranken niet inbegrepen , maar op de uitgebreide wijnkaart kan iedereen wel een lekkere wijn kiezen naar beurs en/of smaak. A la carte genieten van zalige gerechten , kan natuurlijk ook . Het gaat er gemoedelijk aan toe en naargelang eigen interesse of behoefte is een praatje of socialiseren nooit ver weg . Er komen veel gasten terug en lokale bewoners weten de sfeer en eten van La Clochette ook naar waarde schatten. De kamers zijn al wat je nodig hebt , goede matrassen in de bedden , het bad of de douche en toilet proper en netjes .

Enig minpuntje : Het gaat hier altijd zo snel voorbij.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Bradley Luc06-08-2012

Hier worden wij gelukkig van !!!!

Eigenlijk per toeval hier komen aankloppen omdat er nog plaats was. We waren hier naartoe gestuurd door Fabiene uit auberge de le Lesse. Nu is dit onze eerste keuze geworden. Herkenbare bouwstijl met een klein nieuw buitenterras. gezellig salon. Francoisse is een vriendelijke flinke gastvrouw , de kok staat voor verse produkten in zijn keuken kortom liefde voor hun vak en dat voel je . 7 propere tweepersoonskamers waarvan 1 voor 3 à 4 personen, met alles wat je nodig hebt. Lekker ontbijt , niet in buffetvorm. Eerlijke prijs voor wat je krijgt . Hier worden wij gelukkig van !!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10dirk maene17-10-2011

fantastisch hotel

net terug van een weekend in dit hotel, ik kan maar 1 ding zeggen : het is er echt subliem, absolute aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Ilse23-08-2011

Schitterend, geweldige keuken en lieve mensen!

Net terug van een lang weekend, zeer schone kamers, elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed, hele lieve gastvrouw en geweldige kok! Je hebt het gevoel in een heel luxe met michelin beplakt sterren restaurant te eten, een feest voor de smaakpupillen! Het dorpje Celles zelf is ook een aanrader, mooie wandel en mountainbikeroutes en leuk dorpsplein met mooie kerk en abdij! Dinant is 5 minuten rijden, in Dinant is een kayaktrip een aanrader, net als de citadel en de klathedraal. 4 dagen waren absoluut te kort, wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8M.Vogels18-02-2008

Bovenstaande mening is absoluut onzin! Wij komen hier regelmatig en het is altijd zeer prettig. het eten is van zeer goede kwaliteit en de kamers zijn schoon en verzorgd. Ook het personeel is attent voor kinderen.

M.Vogels en M.Aerts

Gereisd met familie in februari 2008

• 2Reinier10-11-2007

Dramatisch hotel gewoon smerig, de kamers zijn oud en vies met hier en daar schimmel. Tevens zijn de kamers heel gehorig elke auto( vrachtwagen ) hoor je voorbij komen. Ik kan nog wel even door gaan !

Alleen gereisd in november 2007

1 tip over Hotel La Clochette

• Bradley Luc, 06-08-2012

Wij vertrekken vaak op de parking van Auberge de la Lesse (a h station van Gendron ) om wandelingen langs Chateau De Vèves , naar Furfooz of naar Freyr te maken. Deze zijn met wandelsymbolen uitgestippeld. Francoise ( la clochette ) en Fabiene ( auberge d l Lesse) gunnen elkaar de klanten die ze zelf niet kunnen "herbergen" aubergen zeg maar.

0 vragen over Hotel La Clochette

Hotel La Clochette info