Géén boekingskosten
/België/Namen/Celles/Hotels Celles/Hotel La Clochette

La Clochette

BelgiëNamenCelles

8.4FantastischScore uit 12 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over La Clochette

• 9brad30-03-2016

Erg genoten van lekker eten en waalse gastvrijheid

Een beetje kind aan huis, reeds verscheidene keren nieuwjaar komen vieren en regelmatig overnachtingen geboekt. Wat ons elke keer opnieuw opvalt is hoe fantastisch Françoise ons een warm Welkom geeft. Hiervoor alleen al komen wij zo graag terug . En dan is er het restaurant ....sinds kort een nieuwe Chef , maar de maaltijden zijn hier nog steeds overheerlijk. Wij hebben zopas genoten van een arrangement 2 overnachtingen met ontbijt en avondeten. Ontbijt is sober maar lekker en vers , lekkere koffie , thee of warme chocolade , en een glaasje fruitsap , pistoletjes kaas en ham , confituur , smeerkaasjes ,choco , yoghurtje . Ons avondmaal startte met 3 amuses , aangeboden bij onze aperitief. We mochten ons verheugen op lamskroontje , zalm , verse asperges en meer lekkers m.a.w. Top !!! Natuurlijk zijn dranken niet inbegrepen , maar op de uitgebreide wijnkaart kan iedereen wel een lekkere wijn kiezen naar beurs en/of smaak. A la carte genieten van zalige gerechten , kan natuurlijk ook . Het gaat er gemoedelijk aan toe en naargelang eigen interesse of behoefte is een praatje of socialiseren nooit ver weg . Er komen veel gasten terug en lokale bewoners weten de sfeer en eten van La Clochette ook naar waarde schatten. De kamers zijn al wat je nodig hebt , goede matrassen in de bedden , het bad of de douche en toilet proper en netjes .

Enig minpuntje : Het gaat hier altijd zo snel voorbij.

• 10Bradley Luc06-08-2012

Hier worden wij gelukkig van !!!!

Eigenlijk per toeval hier komen aankloppen omdat er nog plaats was. We waren hier naartoe gestuurd door Fabiene uit auberge de le Lesse. Nu is dit onze eerste keuze geworden. Herkenbare bouwstijl met een klein nieuw buitenterras. gezellig salon. Francoisse is een vriendelijke flinke gastvrouw , de kok staat voor verse produkten in zijn keuken kortom liefde voor hun vak en dat voel je . 7 propere tweepersoonskamers waarvan 1 voor 3 à 4 personen, met alles wat je nodig hebt. Lekker ontbijt , niet in buffetvorm. Eerlijke prijs voor wat je krijgt . Hier worden wij gelukkig van !!!!!

• 9judice26-12-2011

A recommandé sans aucune hésitation

La clochette à Celles est un établissement qui doit être recommandé à toute personne qui aime à la fois la bonne nourriture et le bon vin car leur carte est complète et à des prix très corrects et la carte des vins est aussi très complète à des prix très compétitifs.

En un mot vous pourrez y organiser des diner de famille ou des anniversaires ou autres banquets avec un jumelage plat et vin à un prix très compétitif. une adresse à avoir dans son agenda assurément.

• 10dirk maene17-10-2011

fantastisch hotel

net terug van een weekend in dit hotel, ik kan maar 1 ding zeggen : het is er echt subliem, absolute aanrader

• 9Marc Maisonneuve29-08-2011

Wonderful find

I stayed at La Clochette recently with 4 other friends to enjoy a long weekend in Belgium and to partake in some of the many possible outdoor activities. We were received like royalty at la Clochette. Madame Francoise was the perfect host, always making sure that we had everything we needed. She also had the best advice and directions when it came to suggesting activities. The hotel is very comfortable (great beds), extremely clean and well kept and the food is delicioust (with an excellent and reasonably priced wine selection I might add). It is well located, just a few minutes walk from the old town square in Celles and about 10 minutes from Dinant. We kayaked, bicycled, hiked, caved and visited some beautiful chateaus and gardens. If you are planning a stay in the Ardennes, you will not go wrong if you stay here.

• 9Ilse23-08-2011

Schitterend, geweldige keuken en lieve mensen!

Net terug van een lang weekend, zeer schone kamers, elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed, hele lieve gastvrouw en geweldige kok! Je hebt het gevoel in een heel luxe met michelin beplakt sterren restaurant te eten, een feest voor de smaakpupillen! Het dorpje Celles zelf is ook een aanrader, mooie wandel en mountainbikeroutes en leuk dorpsplein met mooie kerk en abdij! Dinant is 5 minuten rijden, in Dinant is een kayaktrip een aanrader, net als de citadel en de klathedraal. 4 dagen waren absoluut te kort, wij gaan hier zeker terugkomen!

• 9MARTIN08-12-2010

à recommander

je suis venue en famille le weekend du 27/11. Nous avons pris l'apéritif près du feu-ouvert --> très agréable, très bon repas, nous avons profité des produits de la chasse, terrine de gibier, jambon de marcassin, filet de biche mais aussi des petits gris, foie gras et crème brulée. Très belle carte des vins également sans éxagération dans les prix! belles petites chambres (bon matelas et calme!) et le matin petits déjeuners, jus de fruits natures, pistolets, yaourts, fromage en tranche,…et la délicieuse confiture « maison ». Encore merci à la patronne pour le bon accueil et le service, et au chef cuisinier pour son excellente cuisine.

• 9Josiane08-12-2010

Un bel endroit

C'est toujours avec plaisir que je retourne dans le village de mon enfance, superbe restaurant se trouvant en direction du château de Vêves où j'y mange une bonne truite, du gibier de la région en automne Accueil bien sympathique Ma famille habitant Bruxelles adore y loger et profiter de la belle nature

• 9ALISSON23-11-2010

Belle découverte

Nous avons découvert cet hôtel en été 2010, belle maison bien fleuries, cadre cosy, accueil et repas superbes. Chambres propres et accueillantes. Nous y avons dégusté une délicieuse truite au bleu et un remarquable filet pur sauce béarnaise Petits déjeuners tout à fait correct

• 8JACOBS05-07-2009

Impecable! Rien a dire.

Bonjour,

Je n’ai rien à dire sauf que le personnel est très bien. On y mange très bien. Je me déplace de Malines simplement pour aller manger des fois là-bas. Je n’ai qu’un mot à dire s’est Impeccable.

D.C.J.

Hotel La Clochette info