Chalet Le Printemps

Chalet info

Meer chalet info

29 reviews over Chalet Le Printemps

• 8Anton uit Leiden29-07-2020

Super omgeving om korte en lange wandelingen te maken is een rustige omgeving. Wij komen al 20 jaar in Bohan en al 15 jaar in de Printems. 1n 1919 zijn we 2 x bij de nieuwe eigenaren geweest die de Chalets geweldig hebben opgeknapt (nu al 5 stuks). Kort samengevat, voor de prijs kan je hier een hele fijne vakantie met of zonder kinderen, met je hond. Vanaf het terras direct zicht op de Rivier en aan de voorkant loopt je zo het bos in. Ook de mogelijkheid tot kanoën is een pre. Ik durf het iedereen, die van wandelen houd dit aan te bevelen! Doen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    10Andy19-06-2019

Prachtig weekend

Het goede weer zal er zeker mee te maken hebben maar we hadden een super weekend. Mooie omgeving, chalets proper en niets tekort.. top!

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Anneke19-06-2019

Nen aanrader

Ideale plaats om tot rust te komen, mooie omgeving, chalets basic maar supergoede bedden en verzorgde kitchenette en badkamer. Naar kinderen en ouderen toe toch wel een steile trap. Voor de rest zeker nen aanrader..

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

10Monique11-02-2017

Geweldige locatie bij rivier

Qua locatie de meest mooie plek. Zo schitterend gelegen, pal aan de Semois. De chalets In erg eenvoudig en enigzins aan vernieuwing toe. Maar aanzien alles aanwezig is in het chalet en wanneer je genoegen neemt met eenvoud en vooral bewust kiest voor de plek, dan is Le Printemps in Bohan een onvergetelijke accommodatie/locatie. Voor mij een plek waar ik jaar in en jaar uit kom en nog lang niet uitgekeken ben! Elk seizoen heeft haar eigen charme!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 10Monique17-09-2015

Toplocatie in prima maar eenvoudig chalet

Wat een fantastische plek! Je moet geen luxe chalets verwachten, maar als je genoegen neemt met wat minder, je houdt van rust, water en veel natuur, dan is dit een geschikte plek. Een soort van luxe kamperen ;-) De gerenoveerde chalets zijn in prima staat. Eenvoudig, maar goed. De trap in het chalet is erg steil, dus voor jongere kinderen wat gevaarlijk (en geen traphekje). Buiten kunnen de kinderen zich de hele dag vermaken zonder speelgoed. Schepnetje mee, visjes vangen, kampvuur maken, broodjes bakken, hout zoeken op de berg, etc. In de omgeving is genoeg te doen voor alle leeftijden. Ik kom hier al vele jaren. eerst zonder en nu met kinderen. Die zijn inmiddels ook al "besmet" met het Bohan-virus! Tot nu toe altijd in de herfst geweest (wat een fantastische kleuren!), maar komend jaar hopen we een keer in het voorjaar naar Bohan te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8Ronald17-08-2014

Prima weekend gehad

We hebben met 4 personen een prima weekend beleefd, ondanks dat we kwamen om te vissen en niets gevangen hebben. De ligging is ronduit geweldig. Zoek je luxe dan moet je hier niet zijn maar wil je "Basic" op vakantie gaan is het zeker aan te raden. Ook erg leuk was het contact met de andere gasten welke je prima leert kennen bij het grote vuur.

Ik heb genoten en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Ria Hullegie01-07-2014

Al 15 jaar een fantastische plek.

Wij komen in het voorjaar al 15 jaar in bohan, le printemps. We hebben wisselende beheerders gehad; met Walter hebben we het enorm getroffen.We zijn ieder jaar weer verrast door de schoonheid van de plek zelf. We zitten vaak in huisje 7, goede bedden, nieuwe keuken en verder heel eenvoudig, maar wat maakt dat uit als je zo'n uitzicht hebt. Bovendien is de omgeving prachtig voor enorm veel wandelingen en ook fietsen is zeker mogelijk. Wij genieten elk jaar weer enorm, ook als de kinderen en kleinkinderen mee gaan is het geweldig. Er is zoveel te doen in en om de rivier .

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Joost05-05-2012

Mooie en gastvrije plek, maar sober huisje

We hebben drie dagen doorgebracht in de meivakantie met een gezin met twee puberkinderen. Uitzicht op de Semois vanaf de veranda is fantastisch. Kinderen hebben zich elke avond vermaakt met hout zoeken en kampvuur maken. Walter de eigenaar is supervriendelijk en staat direct klaar. We hebben nog lekker gekanood en in de buurt paardgereden. Minpuntje is de inrichting. Ons huisje was blijkbaar nog niet gerenoveerd, waardoor het wat armoedig aandoet. Beneden ging het wel, maar boven is de inrichting spartaans met alleen een paar bedden. Een kruk voor je kleren zou niet misstaan. Bovendien rook het ook wat muffig. Met mooi weer een aanrader, met regen gaat het interieur snel tegenstaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 10carolien moraal29-09-2011

geweldige plek met een super aardige eigenaar

het is een super plek! Wij zijn afgelopen juli geweest en komen zeker weer terug. De kinderen ( 11 en 8 jaar ) hebben genoten, visjes vangen, het kampvuur eigenlijk wilden we niet meer weg. de natuur en de bijzondere vogeltjes, de reigers en zwanen in het riviertje, het is echt een geweldige locatie. Walter de eigenaar is super aardig en staat altijd voor je klaar als er wat is. Echt fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10boterhoek23-08-2011

heerlijke plek

wij zijn een week van 15 augustus tot 22 aug geweest met drie kinderen en hebben een heerlijke vakantie gehad. De huisje zijn basic maar goed . De beheerder was erg vriendelijk en gastvrij en als je ragen had kon je daar altijd terecht. Wij gaan zeker weer Een top lokatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Chalet Le Printemps info