Camping Le Confort

8,2

2 reviews over Camping Le Confort in het Nederlands

ik kom er zeker nog terug

andre_dupont3,
25-1-2018

we zijn er toegekomen en er stond een groep van 50 kampers en toch waren de wc en douches heel proper en verwarmt spijtig was de cantiene gesloten verder was het leuk we stonden tegen het water naar het dorp wandelen en een koffie drinken wat boodschappen doen in de winkel ook een slager in het dorp dat is fijn

Gereisd met partner in september 2017

Mooie gelegen, maar duur

Pol,
29-8-2017

Rustig gelegen camping in een mooie buurt, een eindje van het dorp.

Camping met veel vaste plaatsen, de tijdelijke (ruime) plaatsen bevinden zich aan de semois.

In verhouding tot de aangeboden faciliteiten een erg dure camping. En nog extra betalen voor het gebruik van de douches (jetons).

Geen zwembad, kleine speeltuin, tafeltennistafel, enkele petanquebanen. Geen gratis wifi. Brasserie elke dag open in het hoofdseizoen, anders enkel in het weekend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Confort in Bohan sur Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Confort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.