Vakantiehuis Charme du Bois

Vakantiehuis
Weer vandaag13°-2°
Vakantiehuis Charme du Bois

1 review over Vakantiehuis Charme du Bois in het Nederlands

Heerlijk huis, in mooie omgeving.

Irene van Olden,
15-6-2018

Supermooi en hondvriendelijk huis (omheinde tuin)met een heerlijke ligging . De hele dag de zon op het huis maar toch heerlijk koel van binnen.We hebben volop gebruik gemaakt van het heerlijke terras en de tuin. Mooie inrichting, van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Wij komen zeker terug.

Gerben, Marc en Irene

Gereisd anders in mei 2018

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Charme du Bois in Bohan sur Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Charme du Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.