Vakantiepark
Weer vandaag-1°-4°

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

186 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf in de natuur

Herman en Marian,
14-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We hebben het huisje gehuurd van een particulier en hebben er een heerlijk verblijf gehad tegen lage kosten. Prijs was all in, waar je bij vele andere huisjes nog veel extra kosten hebt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huisje, inclusief uitgebreide toeristische informatie. Huisje is prima bereikbaar en dat is niet voor alle huisjes het geval. Op het park zelf is niet veel te doen, maar je kunt alleen al op het park uren wandelen, maar ook in de omgeving zijn veel uitgezette wandelingen. Veel toeristische activiteiten in de omgeving. Mooie steden (oa Dinant, Givet, Namur).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Genoten!

Ceby Tahiri,
5-1-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij waren er met onze gezin 2 meiden van 8 & 9 jaar en onze hondje . Een heerlijke week met oud & nieuw.

Daar genoten van de rust en de natuur.

Het huis van alle gemakken voorzien, van boeken, gezins spelletjes, en het uitzicht.

We hebben de grotten van Dinant bezocht een echte aanrader. Een dagje Name waar ook een kerstmarkt er was met een schaatsbaan erg gezellig.

Dinant zelf ook bezocht een klein stadje met leuke bezienswaardigheden

Gewandeld wat goed is voor de kuiten, want het loopt af en op :)

Supermakt Lidl, Aldi en Action is ongeveer 20 minuten rijden vanuit het huisje.

Misschien een tip geen dekbedden zijn er wel warme dekens voor de nacht. Wij hadden zelf onze dekbed meegenomen want kan snachts koud worden.

Al bij al een fijne week gehad en genoten!

Komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Heerlijk!

Verleyen,
28-10-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Rust rust rust heerlijk om te vluchten van de snelheid van het leven

Heerlijk om hier naartoe te komen als je geen zin hebt in drukte

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Leuk en fantastische midweek

Aad Sluijters,
4-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Omgeving prachtig ,mooi huisje en veel bezienswaardigheden

Het park is niet te fietsen zulke pukkels

Maar langs de maas zijn er ravelroutes om te fietsen vlak en autovrij

je kan ook railbiken in leliën

Uitzicht bij het huisje is prachtig

Gereisd met partner in september 2018

Eens maar nooit meer

Henny van Keulen,
22-9-2018
  • Activiteiten1

Het 9 persoonhuisje Ocra 21 was ronduit klein, vies en zeer gedateerd. Zelfs met 4 personen was het krap, hoe dat met 9 personen moet is de vraag. Stoelen met brandgaten, vieze badkamer, die we eerst zelf schoongemaakt hebben. Muffe keukenkastjes en slechte bedden. Kortom voor je een huisje boekt eerst kijken wat voor huisje je krijgt Er zijn vast ook goede huisjes.

Wij hebben 65 euro moeten betalen voor schoonmaak. Maar moesten op straffe van inhouding op de borg het huisje schoon en geveegd achterlaten, Dus waar die 65 euro voor zijn?

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer.

Richard,
27-8-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij zaten in huisje P4:voor 9 personen. 2 stapelbedden op een vide naast een zeer kleine 2 pers. kamer. Beneden ook nog een 2 pers. kamer naast een piepklein badkamertje met 1 wastafel, toilet en een douche achter een gordijntje. Gelukkig waren wij maar met 3 personen. De plafonds zijn van hout dus het is zeer gehorig. Bij aankomst moesten we eerst schoonmaken omdat het echt smerig was. En vochtig. Letterlijk een ziekmakend binnenmilieu. In de koelkast was het deurtje van het vriesvak kapot evenals het flessenrek in de deur. Als er gedoucht werd viel de oven uit? Er hing een piepklein tv-tje met slechte ontvangst. De sluiting van het slaapkamerraam kon na de eerste keer openen nauwelijks meer dicht dus die moest noodgedwongen dicht blijven. Het zwembadwater was groen en onkruid groeide op het terras. De tennisbaan was niet veel beter. Ook een dikke onvoldoende. Niet naartoe dus. De ligging in het bos is wel een voldoende.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Erg mooi uitzicht, lekker koel huisje.

Marjan,
9-6-2018
  • Activiteiten6

Mooi huisje bovenop de berg, heel mooi uitzicht.

Het huisje is netjes, en van alles voorzien.

De citadel in Dinant is een echte aanrader, je kunt met de kabellift 🚡 omhoog of de 480 treden omhoog lopen.

Ook is er een speeltuin.

Aan het begin van 't park zit een klein campingwinkeltje.

Kindvriendelijk heid wat laag gedaan omdat er niks in het park zelf te doen is, maar dichtbij in de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen.

In het huisje zijn ook genoeg gezelschapsspellen aanwezig en teken spulletjes.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fantastische omgeving

Familie van der zwan,
15-5-2018
  • Activiteiten7

Onze 3 honden waren welkom.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Zeker nog eens n keer

Fam geven,
4-5-2018
  • Activiteiten7

Mooi en rustig park met 2jongens van 5 en 8 genoten van de watertjes onder bij de visvijver veel gezien in de omgeving keurig huisje hebben er echt van. Genoten. Fam geven

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Gezellig weekje, knus bij de palletkachel

Fradors,
10-3-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Knus parkje met weinig faciliteiten, met name gericht op de mooie natuur in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)