Vakantiepark
6,9

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

18 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Mooi maar rustig park, veel privacy

Sandra en Johan Kerstma
4-9-2011
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij zijn dit jaar voor het eerst op Domain du Bonsoy geweest. Een netjes en rustig park met veel privacy. Voor kleine kinderen iets minder geschikt. Ons huisje Fauve 10 werd aangeprezen als luxe bungalow en verdient die titel naar onze mening ook. Alles was aanwezig, goede ontvangst en voldoende leefruimte en de prijs-kwaliteitsverhouding was goed. We hebben in Nederland wel in duurdere vakantiehuisjes gezeten, die kwalitatief veel minder luxe waren. Prijs in Belgie is prima. Je kunt bijna 2 weken prima op vakantie voor een priojs waar je in Nederland slecht 1 week kunt huren. Omgeving is ook prima, vlak bij mooie stadjes als Dinant en Givet[fr] Ook is er in de directe omgeving veel te zien en te doen. Nogmaals huisje Fauve 10 is een absolute aanrader wat ons betreft!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

voor gezin met oudere kinderen

fam baartmans
6-8-2011
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

wij zijn er met 5 volwassen geweest in een huisje voor 8 pers was goed te doen wij hadden een net huisje wat er op inet staat over de huisjes telt zeker niet voor ons onze was netjes en schoon en groot genoeg voor 5 pers wel een huisje gehuurd voor 8 pers

ook de mevr aan de balie was zeer vriendelijk voor ons was het een positieve vakantie ondanks het slechte weer veel regen wij zaten in het huisje gelijk aan de parkeerplaats dus hoefde ook niet te klimmen hebben genoten van onze vakantie

voor ons alleen maar goeds over het park

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Domaine du Bonsoy "fantastisch"

Depraetere-De Temmerman
18-7-2011
  • Activiteiten7

is voor ons het beste vakantiepark dat we hebben leren kennen. We hebben echt genoten van onze vakantie. Het is ideaal voor gezinnen die niet teveel kunnen of willen spenderen aan vakantie maar die er toch willen van genieten. Zeker een aanrader. Ook als je huisdieren wil meenemen. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg leuk vakantiepark

J. Risseeuw
28-8-2010
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Ik ben met mijn 2 kinderen een week op vakantie geweest in Domaine du Bonsoy. ( Grisaille 17 ) Het huisje zag er prima uit. Badkamer gerenoveerd, inventaris als nieuw, en heel veel extra'"s. ( een videorecorder met films, heel veel boeken , een wandelkaart enz. ) Hele mooie wandelroutes en veel te doen in de omgeving. Kortom een fijne week doorgebracht. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

onbewoonbaar verklaarde vakantiewoning

van doorne
3-8-2010
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

wat slecht!!! Een grot heeft een gezelligere uitstraling. Er was niks, nog geen kastje om je spullen in op te bergen, ( alle vakantiespullen moeten dus in je koffer blijven, en de boodschappen moet je op de grond zetten)geen haakje om een handdoek op te hangen, verwarming die van de muur viel, kast viel uit elkaar bij het openmaken,alles zeer oud en volkomen afgeleefd, maar het ergste was dat het water van de wc doorspoelen dwars door de muur zo de keuken in liep, volkomen verrotte muur en verrot keukenblokje. Tv hing achter een gordijn. Bij de receptie een ander huisje gevraagd, maar we zijn uiteindelijk naar een ander park gegaan, hebben dus niks van de omgeving of het park gezien. Dit huisje azuur 11 is echt onbewoonbaar. mevr bij receptie spreekt nederlands , maar begrijpt het echt niet. Ze kan geen conversatie voeren in het nederlands. Onbegrijpelijk dat dit verhuurd mag worden.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

HEERLIJKE WEEK GEHAD

C. de Jong
9-10-2009
  • Onderkomen7

Eeh heerlijke week gehad, leuk huisje, leuke buurt, lekker getennist, gepingpongt en gelopen met de hond(en)en vooral genoten van de RUST(kan natuurlijk ook niet anders buiten de schoolvakanties om)Had zo nog een week willen blijven. Het enige wat ik wel jammer vond is dat de matrassen/bedbodems redelijk slecht waren en wij elke ochtend met spierpijn uit bed kwamen.(mss een tip om ze te laten vervangen?, echt het enige minpuntje hoor)

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

lekker rustig uitblazen

jan lasure
22-6-2009
  • Onderkomen7

We boekten een midweek in de paasvakantie. Huisje was van type epicea. Was elementair, maar ok en proper en vooral in die periode lekker rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Een heerlijke week gehad!

Johan
10-6-2009
  • Activiteiten7

Vorige week ondanks het wat mindere weer toch een heerlijke week doorgebracht in Bonsoy. We hadden het type Frene/Blanc, leuk ingedeeld op verschillende niveau's en 2 grote terassen voor en achter. In onze woning ook een eigen sauna en een open haard. Lekker op de bank voor de open haard een paar dvd's gekeken en wat gelezen (een kast met veel verschillende tijdschriften was aanwezig), verder uitgeslapen, gewandeld en de leuke authentieke dorpjes en steden in de omtrek bezocht. Ook een uitstapje naar Namen gemaakt om te winkelen en een dagje Walibi voor de kinderen (lekker rustig attractiepark). Voor het kano-en was het iets te koud. We komen hier zeker terug, ook omdat de kwaliteit/prijsverhouding uitstekend is.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)