Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 5Marcel04-09-2013

Huisje was niet best, de omgeving maakt veel goed.

Het is een groot park met vele groepen huisjes. Er schijnen grote verschillen in de huisjes te zitten. Wij kunnen alleen spreken van de huisjes in het gedeelte "Azur" (nr. 13) welke vrij achterin het park liggen. De staat en inrichting van het huisje was over het algemeen niet best. Het hang en sluitwerk is in slechte staat, evenals de deuren. De bedden waren smal met een vrij dun matras en oude dekens. Alleen de keuken was goed. (goede oven, kookplaat en koelkast) Elektriciteit moet apart afgerekend worden. Schoonmaak was bij ons inclusief. (afhankelijk waar geboekt, let hierop bij het inchecken, ze rekenen gewoon de schoonmaak) De receptie is netjes. Een voordeel is de WIFI ruimte tegenover de receptie waar je de hele dag terecht kan voor gratis WIFI. Je hebt op het park wel de auto nodig. (steile wegen). Er is weinig zon door de vele hoge bomen. Tennisbanen zijn redelijk. Het zwembad (gesloten) en midget golf terrein zijn totaal vervallen. De prachtige omgeving maakt veel goed.

• 4Onderkomen

• 7gianluca10-08-2013

leuk park

het is een mooi park maar jammer dat bijna alles weg is maar buiten het park om is er heel veel te doen zoals kano,en zwemmen markt grotten bekijken winkelcentrum in Givet en tegen over een prachtig zwem- en bowlingparadijs ,paardrijden en nog veel meer

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten

• 4van Leeuwen29-07-2013

Niet best.....

Oude huisjes, erg muf en niet schoon. Omgeving maakt een hoop goed, mits je mooi weer hebt. Ik raad dit park niet aan, zeker niet met kinderen. Prijs/kwaliteit zeer teleurstellend. Een weekend voor 500 euro is het absoluut niet waard.

• 2Onderkomen
    • 3Activiteiten

Met vrienden

• 7Anne-Lieselot-Matthijs-Ellen-Smakkie25-07-2013

Nog steeds fantastisch

Wij zaten in een huisje voor zes personen. Het was goed onderhouden. We hebben een fijne vakantie gehad. Het was de derde keer dat we hier in een huisje kwamen. Alleen was de jongste een beetje ontgoocheld omdat het zwembad niet meer ter beschikking was, maar hij heeft zich anders enorm goed geamuseerd.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 8Paul31-05-2013

Eigenlijk zijn dit 2 parken

Hier tref ik ook veel negatieve kritieken aan, dit terwijl wij juist zeer positief zijn. Eigenlijk spreekt men beter van 2 parken: een deel van de woningen is van 1 grote verhuurder die ook de receptie heeft, deze woningen zijn inderdaad niet van goede kwaliteit en worden niet gemoderniseerd. Veel andere woningen zijn echter perfect in orde en zeer comfortabel. Wij waren wederom in Blanc 17 en hebben een perfecte vakantie gehad: op de dag wandelen en de dorpjes bezoeken en in de avond de open haard branden en in de sauna. Men is hier 1 met de natuur en geniet van de stilte en de rust en dit dan toch in een zeer comfortabele woning die van alle gemakken is voorzien. Het park is meer dan 40 hectaren groot waardoor de privacy is gewaarborgd en er ook bij drukke bezetting rust en stilte is. De nabije omgeving is werkelijk prachtig, men loopt eenvoudig naar de Maas en vandaar richting Waulsort, Hastiere en de klimrotsen (de hoogste van ons land!).

• 6Activiteiten

• 7Kim18-04-2013

Mooie omgeving

Natuur geweldig, veel te zien en te doen in omgeving, Dinant zeer fraai, en railbiken is erg leuk om te doen, huisje (acacia) was oke, alleen de boiler voor warm water was echt te klein, je kon niet fatsoenlijk je haar wassen. Verder voor deze lage prijs oke, vooral als je er veel op uit trekt,

• 6Onderkomen

• 7tim_vm08-12-2012

Leuke huisjes als je de gerenoveerde kiest

er zijn 2 kids huisjes welke zeer geschikt zijn voor kinderen jonger dan +/-8 jaar. deze zijn gerenoveerd en heel leuk ingericht. als je gaat kies voor kids bungalow of gerenoveerde huisjes bij "Kangoeroe". de anderen zijn zeer gedateerd, muf, vochtig,..... prachtige omgeving die zich perfect uitleent voor wandelingen, bezoek van ruines, kastelen,....

• 7Onderkomen

• 9Hanneke Wenders-Eggen19-10-2012

Altijd genieten!

Wij zijn net terug van een midweek in dit prachtig gelegen park. We zijn er een jaar of 12 geleden meerdere keren tot onze grote tevredenheid geweest (in Azur 2), na een tijd niet geweest te zijn hadden we echt zin om er weer eens terug te gaan. Deze keer verbleven we in Azur 13 en hebben wederom genoten. Het huis was schoon en opgeruimd, het personeel heel vriendelijk, de omgeving zoals altijd prachtig! Het is inderdaad heuvelachtig en misschien wat minder geschikt voor kleinere kinderen (vonden wij niet toen onze dochter nog klein was), maar mensen moeten zich eens van te voren beter informeren en niet naderhand zo klagen! Wij zullen er zeer zeker weer terugkomen!

• 3de bie31-08-2012

nooit meer

Mooie ligging nabij Dinant. Wij waren op doorreis en we hadden onderdak voor een nacht nodig. Fijn dat het mogelijk was, zwembad was ok. Receptie is op 7km afstand van de bungalow park. (heen en weer = 14km) We moesten 100E betalen voor onze miserabele bungalow, en 100E borg. Prima, dachten we, we hadden uiteindelijk alleen onderdak nodig. Het bleek dat we onze borg 4 (vier!!!!) weken later terug zouden krijgen. Schandalig!!!!

• 3Onderkomen
    • 3Activiteiten

• 9De Temmerman Anne16-08-2012

Een fantastische vakantie

Dit jaar was het zonder hun papa (overleden in november 2011) maar ze wilden terugkeren naar dezelfde plaats in hetzelfde huisje. We zijn er twee weken gebleven en hebben ons mega geamuseerd. Er was een bevriend koppel mee en zij en de kinderen hebben ook een mooie vakantie beleefd. Je hebt er een prachtig uitzicht, het is er rustig en toch kunnen de kinderen er volop spelen en genieten van de zon en het bos. Zeker een aanraden voor mensen met een klein budget.

• 8Activiteiten

Met jonge kinderen

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan