Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 9Yvonne12-08-2015

Prima vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Nette woning, zeer compleet ingericht! Prijs, en kwaliteitverhouding optimaal. Prachtig gelegen, mooi uitzicht. Prima geslapen ! Prachtig park met volop activiteiten in de omgeving.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

• 4A. Rijkse19-06-2015

Dit nooit weer!

Huisje Jaune 13 op Domaine du Bonsoy is beslist geen aanrader: verwarming aftands en oud; op de leren banken zak je door tot op de vloer: hordeur zit met punaises vast; lamp in badkamer hangt los; voor- en achterdeur sluiten niet goed: constant tocht. Douchestang onderdelen vallen in bad: gevaarlijk! Matras zo hard als een plaat beton, waardoor we paracetamol slikten tegen rugklachten; dekens muf; plavuizen vloer niet behaaglijk. Bovenstaande opmerkingen werden ook al in 2008 opgetekend in het gastenboek, waaruit blijkt dat er al 7 jaar achterstallig onderhoud is!! Met klachten (2x over gebeld en gemaild) zegt de receptie niets te kunnen doen en verwijst ons weer naar de eigenaar (dit hadden we al gedaan), die vervolgens niet reageert, dus heeft de huurder geen poot om op te staan! Bij thuiskomst (een dag eerder) direct contact opgenomen met de eigenaar.

• 3Onderkomen

• 8Willem en Trix16-11-2014

Redelijk

Na 4 jaar weer eens een huisje gehuurd (Orce 15). Hoewel het huisje bij binnenkomst niet schoon was...iets wat wij niet gewend waren(!), is het ondanks wat kleine gebreken best een knus huisje voor een redelijke prijs. Wel vonden wij het erg jammer dat er nog steeds geen dekbedden zijn en internet is. Het onderhoud van het park zelf vinden wij erg achteruit gegaan...als je echter een knus huisje wil en van daaruit de Ardennen wil verkennen, dan is dit beslist een goede optie!

• 8Onderkomen

• 9Henk31-12-2013

Goedkoop een heerlijk weekendje of midweek weg

we hadden gehuurd van een particulier (fam. van Winssen) en hadden mogelijk mede daardoor een heel fijn huisje in dorp Ocre. Het was schoon met comfortabele bedden en heerlijk gelegen. Kosten waren van te voren duidelijk (all in prijs). Omgeving is schitterend. Mooie lange wandelingen. kastelen bezocht Restaurants zijn in Hastiere (4 km). Inkopen doe je ook in Hastiere of in Givet (7 KM). Hier bevind zich oa een Aldi en een Lidl).

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten

• 4van der Maas27-12-2013

Park absoluut niet aan te raden

Het huisje was erg vies maar veel huisjes zijn van particulier. Dus dat kan een ander beter treffen. Het park was zeer troosteloos. De speeltuin was te ver om naar toe te lopen,ong. 1 km weg. Midgetgolf,basketbalveld helemaal verpauperd en begroeid met onkruid.Op het tennisveld groeide een boom ! Het zwembad was dicht en lag er verwaarloosd en troosteloos bij.Visvijver was ook zwaar verwaarloosd. Er stonden veel "ruines"van huisjes op het park, lege betonfunderingen. Wel gratis wifiruimte. Dinant wel mooi. Verder in de buurt ook veel verpauperde panden. De grot in het dorpje stond te koop, was failliet gegaan. Voor ons geen vakantie meer in Belgie !

• 4Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 7p de jong30-10-2013

fauve 10 prachtig huis

fauve 10 is een prachtig 8 persoons huis met alles erop en eraan (biljart dartspel voetbaltafel ,veel speelgoed voor de kinderen en leesplezier ) tv video dvd's radio en cd speler cd's uit gebreide keuken met oven magnetron grote koelkast met vriesvak 2 badkamers park weinig mogelijkheden voor de kinderen geen zwembad wat open is geen activiteiten op park

• 8Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 9Nootenboom29-10-2013

Fantastische plek

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (vakantiewoning Fauve 10), 8-persoons vakantiewoning met eventueel opklapbed voor 9e persoon. Hartelijk welkom met koffie en cadeautjes, super !! Het huis zag er keurig netjes uit en zeer compleet. Heerlijk een houthaard waar veel gezelligheid vanuit gaat. De bedden zijn super, we hebben dit nooit meegemaakt in een huisje. Hier geen enkel bed slecht. Heerlijk geslapen. Het park op zich is wat activiteiten betreft niet veel. Wel is het fijn dat er een wifi-punt is bij de receptie. Voor de kinderen (bij ons tussen de 5 en 18 jaar) was er in het huisje leesboekjes en speelgoed aanwezig, niet te vergeten de pooltafel, dartbord en voetbaltafel. ze hebben genoten van het spel. De omgeving maakt het verblijf goed en wij hebben dan ook geen activiteiten gemist. Ons vakantiedoel is uitgaan met het gezin, dan is het natuur, gezelligheid en samenspel. en daar heb je geen parkactiviteiten voor nodig.

• 5Activiteiten

Anders

• 9Tingen29-10-2013

Fauve 10 op Domaine du Bonsoy

Wij hadden een 8 persoons huis (Fauve 10) particulier gehuurd op Domaine du Bonsoy. De ontvangst (met koffie en cadeautjes voor de kinderen) was hartverwarmend. Het huis was prima schoon, van alle gemakken voorzien. Zelfs keukenkruiden en hout voor de haard waren aanwezig evenals voldoende speelgoed voor de kinderen en een pooltafel. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving, konden lekkere maaltijden bereiden in de gezellige keuken en heerlijk vertoeven bij een knapperend haardvuurtje in de avond. De bedden waren uitstekend, zelfs zo goed dat we op zoek zijn naar eenzelfde exemplaar. Op het park was niet veel te beleven, maar de omgeving leent zich geweldig voor het maken van wandelingen en uitstapjes. Handig is het Wifipunt tegenover de receptie.

• 6Activiteiten

• 7P.B.28-10-2013

Fauve 10: een echte aanrader!

Op dit park moet je echt geluk hebben, ons huisje Fauve 10 was echt een topper.Alles is voorzien en het is ook keurig en netjes. Keuken is volledig in orde(jammer, geen vaatwasser). Eigen wasapparatuur is in het huis aanwezig, lekker makkelijk.Voor de avonden is er zelfs een echte pooltafel. De omgeving is gewoonweg prachtig en wij hadden geluk met het weer. Doen we over, zeker weten!

• 5Onderkomen
    • 5Activiteiten

• 8J&P07-09-2013

Mooi domein

Na alle slechte commentaren vertrokken wij met een bang hartje, maar de vakantie is heel goed meegevallen.

Verzorgd huisje (Kangourou), heel mooi en rustig domein (wel heel heuvelachtig dus thuiskomen met de buggy was altijd weer een uitdaging...). Mooi speelpleintje beneden, maar heel jammer dat het zwembad niet meer open is. Geen winkeltje op het domein, wel automaten, maar er is een winkeltje op de grote baan net buiten het domein.

Verder een heel vriendelijke ontvangst, in perfect Nederlands (ook al gaven we aan ook Frans te verstaan).

• 4Activiteiten

Met jonge kinderen

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan