Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

186 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Leuk huisje op mooie stek in prachtige omgeving

Henny
17-1-2018
  • Activiteiten8

Veel moois te zien op 15-20 rijden. Zelfs in januari was t top.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lisette van Schie
21-10-2017
  • Activiteiten8

We hebben genoten. Het huisje lag perfect met een fantastisch uitzicht. In de omgeving was meer dan genoeg te zien en te doen. Een kayak op de Lesse is een aanrader. Maar ook ee stad Dinant met zijn citadel. Givet viel ons een beetje tegen. Een wandeltocht in de Furfooz en het bezoeken van de grotten van Han ook de moeite waard. Het enige wat jammer was dat er geen WiFi in het huisje was.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving en prima huisje

Iris
8-5-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Het is jammer dat de goed verzorgde huisjes van particuliere eigenaren op dit park over een kam geschoren worden met de verouderde huisjes van het park. Als je een beetje op let van wie je het huurt kan je het geweldig treffen zo als wij met huisje Jeune 13. De prijs kwaliteit verhouding was ons inziens prima, het huisje was schoon, badkamers prima, houtkachel heeft ons de hele week fantastisch warm gehouden met een minimale hoeveelheid hout, we hoefden er geen verwarming bij. Wel hadden wij onze eigen slaapzakken mee omdat we gelezen hadden dat veel huisjes wollen dekens hebben, en dat vinden wij niet zo fijn. Er waren heerlijk veel boeken en tijdschriften, en spelletjes... de keuken ook prima, en dan het mooiste van alles; de omgeving! In een woord; schitterend!!!! Wij hebben ons met onze drie dochters van 9 12 en 14 geweldig vermaakt met wandelen en rondneuzen in Dinant en Waulsort, en we zijn nog lang niet uitgekeken. We komen zeker terug. Verwacht je een hollands net en srak georganiseerd vakantiepark vol vermaak en een luxe huisje, dan voldoet dit park niet aan je verwachting, al is het huisje Jeune 13 netjes. Het park is op een aantal punten vergane glorie, maar als je daar tegen kan is er veel te genieten. Hou je van wandelen in prachtige natuur vlak naast de deur, mooie architectuur en cultuur, en de mogelijkheid om te klimmen, canoën, varen enz. Dan is dit de perfecte uitvalsbasis.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Jos van Nimwegen
14-3-2017
  • Activiteiten8

Ik wil graag reageren op diverse beoordelingen om een goed begrip te krijgen te kweken bij mensen die voornemens zijn te huren. In het park staan woningen die in prive-eigendom zijn. Dat betekent dat voordat je gaat huren het belangrijk is dat je weet in welke toestand het huisje zich bevindt. Elke eigenaar die oprechte intenties heeft mbt verhuur, zal hiermee akkoord gaan. Inderdaad is het zo dat van een aantal huizen de inboedel gedateerd is en onderhoud / schoonmaak niet de hoogste prioriteit heeft. Maar, er zijn ook woningen waar het prima vertoeven is. Bedenk wel dat de inrichting veelal sober is, maar wel functioneel. Echter, houd je van de natuur, kajakken, lekker eten en frisse lucht, dan is het zeker een aanrader om naar Domain du Bonsoy te gaan omdat je vandaar een ideale uitvalbasis hebt naar de grotten van Han, Dinant, Namen en Bouillon etc om maar iets te noemen.

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Redelijk park

trix en willem
15-11-2016
  • Activiteiten1

Het park en de diverse huisjes zijn nodig aan een grondige opknap beurt toe, wij hadden het geluk om een huis van de fam. Schouteten te kunnen huren. Het was een groot en proper huisje, dat niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn...maar wel voor gezinnen met kinderen. Mooie badkamer, veel slaapkamers en een grote living!

Gereisd Met partner in november 2016

Dit nooit mee

Michaele Hoekx
21-10-2016
  • Activiteiten1

Wij vonden het n te klein, vies en gedateerd huisje. Ik kon niet eens lezen. Er was geen staande lamp. Alles verveloos en gedateerd. Niks was open. Zelfs de receptie meestal niet. Park in zeaar verval. NIET heengaan! Begrijpelijk dat er talloze huisjes te koop staan... Fam Doets

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

geweldig, schitterend uitzicht en heel rustig

Peter en Trudy uit Bocholt België
19-10-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wanneer je met de motor gaat moet je er rekening mee houden dat de oprit naar het huisje op het park erg stijl is en in de winter glad kan zijn. Voor rust is dit de ideale plek om te zijn. Voor cultuur en natuur mogelijkheden genoeg op korte afstand van het park. Wanneer je low budget wil verblijven zijn alle benodigdheden in het huisje aanwezig. De houtkachel maakt het extra makkelijk om de kou te overbruggen bij aankomst. Dit verblijf is zeker voor herhaling vatbaar. Wij hebben genoten van ons verblijf.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ivoire 12 een nachtmerrie uit de Groeten van Max

Anja
14-9-2016
  • Activiteiten1

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Een schande dat men hier geld voor durft te vragen. Overal dikke lagen aangekoekt stof, in elke hoek en aan het plafond overal spinnenwebben. Vriesvak vol ijs. Oven kapot, vervangen door bakoventje dat vol viezigheid zat. Keukenkastjes met allerlei viezigheid. Net genoeg warm water voor de afwas, huisje is geschikt voor 6 personen, na de afwas mag iedereen koud douchen. Douche water lekte door plafond in de woonkamer. Stoelen vol vlekken en brandgaten. Muren zijn ooit opnieuw geverfd maar voor gemak heeft men om lampjes en koelkast heen geverfd. Huisje stonk naar kampvuur, vermoedelijk door de open haard. Je zou er ziek van worden, een gevaar voor de gezondheid.Bed staat scheef. Na een slapeloze nacht weer vertrokken. Dit is een nachtmerrie, een huisje uit een horror scene.

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldige Vakantie

Henk Abels
20-6-2016
  • Activiteiten8

We hadden het genoegen om in huisje jaune 13 te verblijven Een gezellig huisje, van alle gemakken voorzien was, er ontbrak werkelijk niets, overal was aan gedacht. Het weer was er afwisselend, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende keer staat voor ons al vast

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Knus en gezellig

Yvonne
9-5-2016
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Ondanks het koude wee r(zelfs nog sneeuw) hebben we een fijne vakantie gehad. De ligging is prachtig en het huisje knus en gezellig. We hebben het huisje keurig netjes aangetroffen en ook weer als zodanig opgeleverd na schoonmaak voor de volgende gasten. De accumulatorkachel werkt boven verwachting; het huisje is zeer goed warm te stoken!

Gereisd Met partner in april 2016

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)