Vakantiepark

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in het Nederlands

Mooie omgeving

Jos van Nimwegen
14-3-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Ik wil graag reageren op diverse beoordelingen om een goed begrip te krijgen te kweken bij mensen die voornemens zijn te huren. In het park staan woningen die in prive-eigendom zijn. Dat betekent dat voordat je gaat huren het belangrijk is dat je weet in welke toestand het huisje zich bevindt. Elke eigenaar die oprechte intenties heeft mbt verhuur, zal hiermee akkoord gaan. Inderdaad is het zo dat van een aantal huizen de inboedel gedateerd is en onderhoud / schoonmaak niet de hoogste prioriteit heeft. Maar, er zijn ook woningen waar het prima vertoeven is. Bedenk wel dat de inrichting veelal sober is, maar wel functioneel. Echter, houd je van de natuur, kajakken, lekker eten en frisse lucht, dan is het zeker een aanrader om naar Domain du Bonsoy te gaan omdat je vandaar een ideale uitvalbasis hebt naar de grotten van Han, Dinant, Namen en Bouillon etc om maar iets te noemen.

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)