Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

6.9Voldoende

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

6.9Voldoende

• 7.1Onderkomen
  • 6.2Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou) voor je op een rij gezet:

188 reviews over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• 9Nootenboom29-10-2013

Fantastische plek

Vakantiepark Domaine du Bonsoy (vakantiewoning Fauve 10), 8-persoons vakantiewoning met eventueel opklapbed voor 9e persoon. Hartelijk welkom met koffie en cadeautjes, super !! Het huis zag er keurig netjes uit en zeer compleet. Heerlijk een houthaard waar veel gezelligheid vanuit gaat. De bedden zijn super, we hebben dit nooit meegemaakt in een huisje. Hier geen enkel bed slecht. Heerlijk geslapen. Het park op zich is wat activiteiten betreft niet veel. Wel is het fijn dat er een wifi-punt is bij de receptie. Voor de kinderen (bij ons tussen de 5 en 18 jaar) was er in het huisje leesboekjes en speelgoed aanwezig, niet te vergeten de pooltafel, dartbord en voetbaltafel. ze hebben genoten van het spel. De omgeving maakt het verblijf goed en wij hebben dan ook geen activiteiten gemist. Ons vakantiedoel is uitgaan met het gezin, dan is het natuur, gezelligheid en samenspel. en daar heb je geen parkactiviteiten voor nodig.

• 9Onderkomen
    • 5Activiteiten

• 8Rein05-05-2008

schitterend gelegen bungalow park, direct aan de maas in een prachtige omgeving. Veel te zien in de buurt, voor ieder wat wils. De bungalows zijn wel verouderd, het park heeft niet de faciliteiten van een centerparcks

• 4Bezoeker16-06-2007

Behalve in het hoogseizoen is er NIETS te beleven in het domein ! Zelfs cafétaria/restaurant zijn gesloten !!!??? In tegenstelling tot vroeger, geen Sint.Niklaas, geen kerst- en nieuwjaarssfeer, TOTAAL NIHIL !! Domein "lijkt" in vrije val. Heel jammer want het is een mooi park,unieke ligging.

• 5Mirella28-05-2007

Wij zijn ook vroegtijdig naar huis gegaan. Zijn 3 dagen gebleven ipv 8. Wat een armoedige bende zeg. Badkamer te klein om je kont te keren. Misschien 1,5m x 1,5 m.. voor een 6-persoons huisje! We hebben ons in de keuken afgedroogd en aangekleed. Wij hadden wél een douchegordijn, alleen kleefde die om je lijf als je onder de douche stond. Te vies voor woorden. Als je naar het toilet wilde moest je uitkijken dat je niet in de douche viel. Slaapkamer had een houten bak met planken waar een matrasje in lag; dit was het bed. Alleen was het matras aan beide kanten 10 cm te smal voor de bak. Keukenkastjes konden van ellende niet meer dicht, zo oud en slecht onderhouden. Wij waren -gelukkig- met zn 2-en want met zn 6-en had dit niets geworden. Ik had geen 4 sterren bungalow verwacht, maar dat het zo'n armoedig huisje zou zijn... Jammer; het kost me wel een week vakantie..

• 1D. van den Nieuwendijk27-05-2007

Ook wij hebben ons weekend vroegtijdig afgebroken. We schrokken ons suf toen we het huisje zagen, wat een oude, smerige troep! Badkamer hebben we zoveel mogelijk vermeden en waarom geen douchegordijn voor het bad? Dat scheelt een natte bende. Bank in de woonkamer was tevens bedbank, er lag een smerig oranje molton overheen die te vies was om aan te pakken. Keukenkastjes stonden bol van het vocht en alles was te vies om op te pakken. Het is er in deze tijd ook uitgestorven, niemand van het park is aanwezig als je een dringende vraag hebt. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

• 4Meyer23-05-2007

De omgeving is schitterend, maar wat een primitief verouderd park. Hebben ons verblijf vroegtijdig afgebroken. Er is werkelijk niets op het park te doen, speeltuin is gewoon van voor de oorlog en niet onderhouden. Voor kleine kinderen is er alleen het zandspeeltuintje. Alles moet met de auto gehaald worden omdat de kleine winkel op het park doordeweeks dicht is. We hebben nog nooit zo'n ongezellige smerige bungalow gehad. Rode moltons onder de vlekken, de badkamer valt bijna uit elkaar van ellende, als je op het toilet stoot je je hoofd aan de wastafel, de bank in de kamer (tevens bedbank) te smerig om op te zitten, etc.etc. Als je veel met de auto wilt toeren kan je hier wel heen gaan, anders: iets elders boeken!

• 8r.brouwer18-04-2007

prima park, de huisjes heerlijk rustig tussen de bomen. klimmen of dalen naar je vakantiehuis geeft al een 'kik'.Waar zie eekhoorns vanaf je balkon of vanuit je woonkamer, wel hier! Voor natuurliefhebbers en rustzoekers ideaal !!

• 8else29-01-2007

Heel leuk privehuisje hebben we gehuurd deze winter. We komen zeker terug volgend jaar Her park is rustig en de omgeving is mooi er zijn ook veel goede restaurant in de buurt van Hastière. Aan de receptie zijn we vriendelijk.

• 7Annette05-01-2007

Best tevreden over het park, in ons geval lag het huisje direct aan de parkeerplaats, dus geen mooi uitzicht, dat was iets minder, maar goed dat we er in de winter zijn geweest en je dus niet op je terrasje hoeft te zitten want dan zou je zowat tussen de auto's zitten. Overigens hadden andere huisjes een betere ligging, dus dit was gewoon pech hebben. Ondanks dat, wel tevreden over het huisje, geen luxe maar wel netjes en schoon, fijn bed, gezellige open haard waar we veel gebruik van hebben gemaakt, best sfeervol. We hebben een fijne vakantie gehad.

• 6Meisje14-10-2006

Ik ben hier met school heen geweest. We hadden een paar huisjes naast elkaar. De algemene indruk was een gezellig, schoon huisje. Al lekte de douche wel en de wc was verstopt, we moesten dus steeds naar andere huisjes. We hebben dit gemeld, toen ze waren geweest stond de ontstopper naast de wc en was het heel erg smerig. De wc was nog steeds verstopt. Verder moet je eerst een erg stijle berg op voordat je bij de huisjes J & K aankomt. Dit is erg zwaar met bagage, want bussen komen hier niet op.

Anders

9 tips over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• p de jong, 30-10-2013

prachtige omgeving voor veel wandel plezier park furfooz grotten van han *dinant

• Nootenboom, 29-10-2013

Dinant gezellige mooie plaats, de moeite waard om naar Givet (Frankrijk) te gaan, daar ook in Fooz de energiecentrale bezocht (interessant) en in Furfooz Belgie prachtig natuurgebied bezocht met natuurgrot en al. Erg mooi, al met al genoten van de dagen die we er waren. Super bedankt.

• Marcel, 04-09-2013

Bootje varen op de maas bij Dinant. Kanovaren op de Lesse. Grotten van Han + wildpark. Fietsen op oud spoor. (railbikes)

3 vragen over Vakantiepark Domaine du Bonsoy (incl. Epicea Frene Kangourou)

• W.v.Aalst, 08-10-2016

Ivoire 12 te Blaimond

Wanneer was deze uitzending van de groeten van max?

• Josje, 11-08-2014

Wie weet...

Wie weet of je daar fietsen kunt huren en of het park bereikbaar is met openbaar vervoer?

• Klaas Kampen, 27-07-2010

informatie badmutsen in het zwembad ?

Wie weer er of een badmuts in het zwembad gedragen moet worden, heb er dingen over gehoord, en voordat we vrijdag op vakantie gaan zouden we graag willen weten of er een badmuts mee moet in de koffer.

vriendelijke groet Klaas Kampen

ria, 31-07-2010

Je bent al vertrokken zie ik, maar voor andere lezers: ja, een badmuts is nodig! Ze zijn ook voor een klein prijsje te koop bij het zwembad... Je moet, als je kleine kinderen hebt, alleen wel met de auto naar het zwembad! Het is veel te ver lopen.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan